ThereGoesBob Skrevet 1. november 2023 #41 Del Skrevet 1. november 2023 Synes det er bekymringsfullt at Finn.no prøver å prakke på brukerne en overflødig tjeneste som ingen er tjent med. Her er profitt stikkordet. Finn er på vei bort fra sitt nøytrale ståsted og prøver å blande seg inn i forretningene med denne fiksferdig løsningen. Skjønte fra dag en at dette ikke kunne være bra, og nå har Finn klart til dels å splitte og herske ved å innføre denne ordningen hvor noen er for og noen er imot. Før var Finn enkelt og greit, man betalte selger, selger sendte så varen til deg. Det fantes en gjensidig tillit mellom kjøper og selger. Med FF undergraver Finn denne tilliten ved å hevde at det ikke er trygt å handle på Finn uten å bruke FF. Ser gjentatte ganger at mange av de som selger med FF ikke engang gidder å svare på vanlige Finn forespørsler, disse folkene bedriver en selektiv forskjellsbehandling av Finn brukerne. Med andre ord en diskriminerende atferd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #42 Del Skrevet 1. november 2023 Selv selger jeg kun mot forhåndbetaling med vipps, etterpå kjøpes pakken på posten.no. Sender linken til sporingen... Fiks ferdig greia så kan man holde tilbake pengene. Anonymkode: 65930...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #43 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En uke er da ingenting. Anonymkode: 500a5...362 Hvis man overfører penger uten å bruke tullet me Fiks Ferdig, så får man selvfølgelig pengene umiddelbart. i stedet for å vente så lenge med Fiks Ferdig. Anonymkode: 40ee8...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #44 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg har brukt det mye og vært fornøyd. Gjør ikke noe at ting tar litt tid. I det siste har en kostnad for Finn betalingsgaranti plutselig dukket opp da, det gidder jeg veldig sjelden betale for, så avtaler ofte med selger utenom. Anonymkode: dda80...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg