AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Er det bare meg som blir helt totalt avslappa og nesten døsig når noen har rolig stemme? Nesten som å føle man er på spa? Kjenner jeg blir lett påvirket av hvordan vesen folk er. Når det typisk er noen som også holder deg litt på armen eller stryker deg på skuldra når de går forbi, så blir jeg iallefall døsig. Er det bare meg? Anonymkode: 09c4c...18a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Jeg har det også sånn. Pleier du å se ASMR videoer på youtube? Anonymkode: 10b32...245 1 1
Blåjojo Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Blir det av menn med mørk stemme. Har en kompis med veldig mørk stemme, og det hender faktisk at jeg "faller ut" når jeg snakker med ham på telefonen pga. at han har så behagelig stemme.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Ja, men hater ASMR videoer. Når en mann med beroligende stemme snakker rolig, det er utrolig deilig å decompresse med. Helst når de stryker på deg også 😔 men er singel så må ta til takke med å bare høre videoer og sånt Anonymkode: 59311...a94
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Blod skrev (3 timer siden): Da vil du sikkert elske ASMR videoer Omg...hadde aldri hørt om det før men så på en nå. Elsket det! Hvorfor føles det så bra tro? Uansett takk for tips! Anonymkode: 0eb34...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Reagerer ikke på hvordan folk snakker, med mindre de har munndiare og er mye armer og bein. Det er slitsomt. Og folk som tar på meg gir meg stikk motsatt reaksjon. Hater det! (Med mindre det er partner selvfølgelig). Anonymkode: 7a394...997
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har det også sånn. Pleier du å se ASMR videoer på youtube? Anonymkode: 10b32...245 Blod skrev (11 timer siden): Da vil du sikkert elske ASMR videoer AnonymBruker skrev (7 timer siden): Omg...hadde aldri hørt om det før men så på en nå. Elsket det! Hvorfor føles det så bra tro? Uansett takk for tips! Anonymkode: 0eb34...8e4 Hehe ikke jeg heller. Spiseslyder? Hehe det liker jeg ikke, men handler vel kanskje om knasing. Hehe ser ikke for meg at spising av potetgull har samme effekt som den behagelige personen jeg tenker på som kiler deg forsiktig på armen når man gir en beskjed 😃 Anonymkode: 09c4c...18a
Blod Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hehe ikke jeg heller. Spiseslyder? Hehe det liker jeg ikke, men handler vel kanskje om knasing. Hehe ser ikke for meg at spising av potetgull har samme effekt som den behagelige personen jeg tenker på som kiler deg forsiktig på armen når man gir en beskjed 😃 Anonymkode: 09c4c...18a Spiselyder? Det er da massevis av forskjellige typer asmr. Hvis du liker å høre på folk med rolig stemme er det uendelig med videoer hvor folk snakker med rolig stemme. Sliter du med å finne ut hvor du skal starte å lete for å finne det? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 Blod skrev (1 time siden): Spiselyder? Det er da massevis av forskjellige typer asmr. Hvis du liker å høre på folk med rolig stemme er det uendelig med videoer hvor folk snakker med rolig stemme. Sliter du med å finne ut hvor du skal starte å lete for å finne det? Hehe prøvde se nå. Det er en egen hashtagef asmr spising, kjære vene 🙈🤔 Anonymkode: 09c4c...18a
Bos43 Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 Blåjojo skrev (På 6.7.2022 den 23.56): Blir det av menn med mørk stemme. Har en kompis med veldig mørk stemme, og det hender faktisk at jeg "faller ut" når jeg snakker med ham på telefonen pga. at han har så behagelig stemme. Hvordan føler du for en mørk og dyp stemme som i tillegg er litt «ruglete»? Nesten litt rusten i tillegg til mørk og dyp.
Blåjojo Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Bos43 skrev (7 timer siden): Hvordan føler du for en mørk og dyp stemme som i tillegg er litt «ruglete»? Nesten litt rusten i tillegg til mørk og dyp. Høres ut som den kan være enda bedre😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå