AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Ser stadig at flere skriver at de kjekkeste mennene på Tinder får alle damene og derfor har mange å velge mellom. En av mange attraktive damer vil naturligvis også ha høyere krav til menn enn mindre attraktive kvinner. Vil det da si at attraktive kvinner som da naturligvis velger menn i samme liga har mer konkurranse og har vanskeligere for å treffe noen det blir noe mer med der? Anonymkode: 43be5...01b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Nei. Topp 20% av menn går på rotasjon. Kvinner deler på menn. Anonymkode: c0a67...761 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Topp 20% av menn går på rotasjon. Kvinner deler på menn. Anonymkode: c0a67...761 Men tar da disse topp 20% mennene hva som helst. Ikke helt logisk at kjekke menn gjør det. Forstår ikke helt det opplegget her jeg. Anonymkode: 43be5...01b 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men tar da disse topp 20% mennene hva som helst. Ikke helt logisk at kjekke menn gjør det. Forstår ikke helt det opplegget her jeg. Anonymkode: 43be5...01b Selvsagt tar de ikke hva som helst. Jeg tror ingen forstår mekanismene helt ut, og alle har sine egne teorier, som de prøver å misjonere for her. Tinder er ikke veldig åpen om demografien sin. Det hadde vært morsomt å se kjønnsfordelingen, i de forskjellige aldersgruppene. Det er veldig mange flere menn enn kvinner, men muligens jevnere opp i alder? Menn og kvinners fokus virker å være helt forskjellig, og ingen greier å se ting fra den andres synspunkt, så derfor får vi disse tullete diskusjonene her. Jeg har faktisk tilgode å se noen som kommer med konstruktive forslag om hvordan kjønnene kan komme nærmere hverandre, på et litt overordnet plan. Anonymkode: f92aa...877
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Topp 20% av menn går på rotasjon. Kvinner deler på menn. Anonymkode: c0a67...761 Eh, og du tror det hjelper attraktive kvinner som vil ha forhold og kanskje barn med en mann i egen liga at han roteres mellom 10 andre kvinner samtidig? Anonymkode: 60af0...52b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Men tar da disse topp 20% mennene hva som helst. Ikke helt logisk at kjekke menn gjør det. Forstår ikke helt det opplegget her jeg. Anonymkode: 43be5...01b 9 hours ago, AnonymBruker said: Selvsagt tar de ikke hva som helst. De tar ikke hva som helst for seriøse forhold nei, men for sex og moro er jo standarden en helt annen. Tinder har gitt de mest populære mennene uendelig tilgang på damer, det er en enorm kø av damer som vil ha en bit av dem. Og det påvirker nok hvor lett det er å få et forhold med disse mennene. Med er par tastetrykk kan de få noen å ha sex med til enhver tid. De vet og at de når som helst kan få et forhold med noen om de vil, så de trenger ikke stresse med det. Tinder gjør at alle damer får tilgang på kjekkere menn enn før, men tilgangen på forhold med disse mennene er slett ikke bedre enn før. Anonymkode: 0dc97...059
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei. Topp 20% av menn går på rotasjon. Kvinner deler på menn. Anonymkode: c0a67...761 Er nok mye mindre enn dette. Topp 5-10 % tenker jeg. Tinder er helt håpløst for menn generelt. Anonymkode: 01d1e...bce
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Jeg er en middels attraktiv dame og for meg er det i hvert fall håpløst, ingen matcher vil snakke med meg, eller så fjerner matchen med en gang. Om ikke attraktive damer får noe ut av Tinder så vet jeg ikke hvem som gjør det 😄 Anonymkode: d7b4a...c4a 1
Gjest AprilRyan Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 Jeg setter mine tvil til at kjekke menn tar mindre pene damer for sex om de har masse pene damer eller normalt pene damer å velge i. Det virker svært ulogisk at kjekke menn skal gjøre det og jeg tviler på at de er særlig desperate. At de har sex med damer de ikke ønsker forhold med er ganske logisk. Sånn er det jo på byen også. Ikke akkurat som man har noen inngående samtale om personlighet osv Jeg vet ikke helt hvordan attraktive damer har det, men vil tro at de har masse likes fra alle mulige slags menn. Som med oss andre så er nok flesteparten av likesene fra menn man egentlig ikke er interessert i. Det kommer helt an på hva man er ute etter også. Jeg tror det for alle er vanskeligere å treffe noen for et forhold enn sex. At man er pen betyr jo ikke at det er noe lettere å finne noen det klaffer med, men valgmuligheter har de nok ja. Jeg tror de som er attraktive er de som lykkes mest om man ser på likes og matcher, men jeg tror ikke at det er noe lettere for dem å finne noe seriøst. Da er det jo masse greier som skal være på plass. Så det å ha masse fokus på likes og matcher sier egentlig ikke noe annet enn at de får mye av dem, men ikke kvaliteten på dem.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en middels attraktiv dame og for meg er det i hvert fall håpløst, ingen matcher vil snakke med meg, eller så fjerner matchen med en gang. Om ikke attraktive damer får noe ut av Tinder så vet jeg ikke hvem som gjør det 😄 Anonymkode: d7b4a...c4a Nei, har du ofte hørt at det har skjedd? Alle klager😄 Anonymkode: 43be5...01b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 AprilRyan skrev (13 minutter siden): Jeg setter mine tvil til at kjekke menn tar mindre pene damer for sex om de har masse pene damer eller normalt pene damer å velge i. Det virker svært ulogisk at kjekke menn skal gjøre det og jeg tviler på at de er særlig desperate. At de har sex med damer de ikke ønsker forhold med er ganske logisk. Sånn er det jo på byen også. Ikke akkurat som man har noen inngående samtale om personlighet osv Jeg vet ikke helt hvordan attraktive damer har det, men vil tro at de har masse likes fra alle mulige slags menn. Som med oss andre så er nok flesteparten av likesene fra menn man egentlig ikke er interessert i. Det kommer helt an på hva man er ute etter også. Jeg tror det for alle er vanskeligere å treffe noen for et forhold enn sex. At man er pen betyr jo ikke at det er noe lettere å finne noen det klaffer med, men valgmuligheter har de nok ja. Jeg tror de som er attraktive er de som lykkes mest om man ser på likes og matcher, men jeg tror ikke at det er noe lettere for dem å finne noe seriøst. Da er det jo masse greier som skal være på plass. Så det å ha masse fokus på likes og matcher sier egentlig ikke noe annet enn at de får mye av dem, men ikke kvaliteten på dem. Nei, ikke logisk i det hele tatt at kjekke menn på Tinder som har mange flotte damer som står i kø (som det sies), er så desperate at de har sex med hvem som helst. Det er det de som har vanskelig for å få seg noe som gjør. Når jeg tenker på om attraktive damer har vanskeligere for å få noen, så tenker jeg på forhold, noen det blir noe seriøst med. Nettopp fordi attraktive damer har høyere krav, og når de kjekkere mennene er de som får alle, så blir det jo mer konkurranse. Det må med andre ord statistisk sett være vanskeligere for attraktive damer å få seriøst forhold, med mindre de velger å gå langt under sin egen liga. Anonymkode: 43be5...01b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De tar ikke hva som helst for seriøse forhold nei, men for sex og moro er jo standarden en helt annen. Tinder har gitt de mest populære mennene uendelig tilgang på damer, det er en enorm kø av damer som vil ha en bit av dem. Og det påvirker nok hvor lett det er å få et forhold med disse mennene. Med er par tastetrykk kan de få noen å ha sex med til enhver tid. De vet og at de når som helst kan få et forhold med noen om de vil, så de trenger ikke stresse med det. Tinder gjør at alle damer får tilgang på kjekkere menn enn før, men tilgangen på forhold med disse mennene er slett ikke bedre enn før. Anonymkode: 0dc97...059 Tror ofte det er sånn på Tinder at de kjekkeste mennene velger attraktive kvinner for sex og moro. Men at de mennene sjelden er ute etter noe seriøst med noen der fordi de har så mange å velge mellom, og har det veldig fint med det. Tenker nå på de som er på Tinder, ikke "i det virkelige liv". Anonymkode: 43be5...01b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Jeg gleder meg til statistikken kommer ut, der vi kan se at 100% av kvinnene, ligger med 10% av mennene, hele tiden lissom. Skjønner godt at de flotteste damene går uten både sex og kjæreste, for gutta har det sykt travelt med å pule seg gjennom bunken, som de snudde først. Anonymkode: f92aa...877 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå