Gå til innhold

Hvordan gi mannen nytelse i rompa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette og vet ikke hvordan det gjøres. Skal fingre inn og ut som knulling eller skal fingre være inni å bare bevege på seg?

Prøvde på mannen min for litt siden og han sa han syns det var godt men jeg hadde jo ikke peiling på hva jeg drev med🙈 

Anonymkode: aa6ca...230

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er komfortabel med analingus, begynn med en pekefinger og masse glidemiddel.
Kil litt, tenk hvordan du selv ville likt å bli rørt.

Jeg pleier å suge samtidig, også på ballene.

Om dere ikke tenker å bruke leker, kan du prøve med to fingre forsiktig.

Vi pleier å avslutte med at han får inn en stor leke mens jeg rir han i reverse cowgirl og bruker leken på han.

Svært voldsomme orgasmer på begge!

Prøv dere fram!😘

Anonymkode: 0d0bf...460

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette funker jo bare på bifile og homofile.

Anonymkode: e3a87...b87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gjør det vel ikke!

Om det ikke er en turn-on for deg trenger du ikke gjøre det, men ikke gi merkelapper sånn som det der.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fingeren skal inn til den treffer prostata. Bruk pekefinger og trykk/masser mot prostata. Ikke ut inn altså. 

Anonymkode: cfba6...f28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ingen erfaring med dette og vet ikke hvordan det gjøres. Skal fingre inn og ut som knulling eller skal fingre være inni å bare bevege på seg?

Prøvde på mannen min for litt siden og han sa han syns det var godt men jeg hadde jo ikke peiling på hva jeg drev med🙈 

Anonymkode: aa6ca...230

Først: Dama pleier å ha på engangshanske når hun fingrer meg i rumpa. Vi begge føler det må på plass, det er jo liksom ikke et god-lukt-hull det der. 

jeg pleier å sitte og skreve i senga, med ryggen mot puta opp mot sengegavlen. Jeg sitter på et håndkle sånn at ikke noe lukt eller flekker kommer på lakenet. Dama sitter foran meg mellom bena mine, og stikker en hanskekledd finger saaaaaakte inn i meg med masse analglid. Jeg liker best at hun bare har fingeren inni der og med ujevne mellomrom liksom vipper et ledd eller to på fingeren hardt men likevel forsiktig opp. Tror hun treffer prostata da, og det iler helt fantastisk deilig. Så er det ekstra deilig hvis hun dynker kuken min med babyolje og runker meg sakte. 

Dette er helt på alvor det desidert deiligste jeg kan oppleve 😊

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk fittefingen, kjør den opp i rassen på han, så gjør du kom her bevegelser på fittefingen

Anonymkode: 34125...818

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Direkte feil.. Jeg tenner ikke på menn, har ikke lyst på menn. Men kona får gjerne lov til å leke med rumpa mi. Dette da det gir meg nytelse og kraftigere orgasmer.  Slutt å vær så forutinntatt ovenfor hva andre er fordi dem liker en ting. 

Anonymkode: fc4c0...81e

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om du ikke er komfortabel med analingus, begynn med en pekefinger og masse glidemiddel.
Kil litt, tenk hvordan du selv ville likt å bli rørt.

Jeg pleier å suge samtidig, også på ballene.

Om dere ikke tenker å bruke leker, kan du prøve med to fingre forsiktig.

Vi pleier å avslutte med at han får inn en stor leke mens jeg rir han i reverse cowgirl og bruker leken på han.

Svært voldsomme orgasmer på begge!

Prøv dere fram!😘

Jeg har litt vanskelig for å se for meg dette. Hvordan klarer du å ri ham samtidig som han har noe stort i ræva?

Anonymkode: 192d6...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Må begynne med et skap..altså finne en som er i skapet, eller som allerede har kommet ut det.

Anonymkode: ee9cc...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har litt vanskelig for å se for meg dette. Hvordan klarer du å ri ham samtidig som han har noe stort i ræva?

Anonymkode: 192d6...2c3

Lener meg framover?

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, damer skal ikke drive å fikle bak i ræva på en mann.

Anonymkode: 1d2a2...e62

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Æsj, damer skal ikke drive å fikle bak i ræva på en mann.

Anonymkode: 1d2a2...e62

Hvorfor ikke? Det gir jo nytelse for mannen og kan virke opphissende for damen.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en double ended dildo, så bruker dere den i sammen.

Da får dere begge nytelse😍

Anonymkode: b6522...994

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helt ulikt g-punktet til damene. Prostata er litt lengre inni, men i prinsippet ganske likt som når dama får massert inni skjeden.

Kona og jeg ligger i en slags omvendt 69 og masseres hverandres punkt til vi kommer. Hun leker inne i rompehullet mitt mens jeg leker i skjeden hennes 😊

Anonymkode: b49a7...7cf

AnonymBruker
Skrevet

Bare pass på å ikke holde på for lenge. Selv om du har skylt godt inni der (jeg bruker dusjslangen inni romp og spyler rent) så er sjansen større for å bli skitten på fingrene til lengre man holder på. 10-15 minutter er ab erfaring maks for vår del.

Anonymkode: b49a7...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...