Gå til innhold

Virker han her oppriktig interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han utpå byen for 3 uker siden. Jeg var litt bedugget og litt lei meg etter en tidlige skillsmisse (utrolig klisjé). Men han kom og satt seg ned og ga meg en selvtillit-boost virkelig. Han er 26år og jeg blir 35, så litt aldersforskjell her. Vì endte opp hjemme hos han og jeg tenkte som vanlig at det fladet ut, noe det normalt sett alltid gjør med mannfolk etter å ha fått seg. 

Men vi har snakket siden. Han skriver til meg hver dag, bare "Hei". Og litt snå ting han har på hjertet. Han overrøser ikke med komplimenter, men gir et hjerte om jeg sender han et bilde. Merker det kjennes ekte ut. Det har faktisk ikke gått én dag uten at jeg har hørt noe fra han. 

Han er utrolig kjekk på instagram bildene, og forandret seg noe den siste tiden. Lurer på om han kanskje går på rehabilitering, men på god vei til å bli bedre. Liker han meg virkelig? Jeg får en sånn godhet rundt han, vil han alt godt. Mulig han har gått på stoff en liten periode, men da synes det ikke særlig. Har selv jobbet i hj.sykepleien så derfor jeg aner dette via hans adferd og plutselig forandring av utseende sant medisiner. 

Kan han bli helt seg selv igjen tro? Han liker meg åpenbart, vel? 

Anonymkode: f948d...991

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg møtte han utpå byen for 3 uker siden. Jeg var litt bedugget og litt lei meg etter en tidlige skillsmisse (utrolig klisjé). Men han kom og satt seg ned og ga meg en selvtillit-boost virkelig. Han er 26år og jeg blir 35, så litt aldersforskjell her. Vì endte opp hjemme hos han og jeg tenkte som vanlig at det fladet ut, noe det normalt sett alltid gjør med mannfolk etter å ha fått seg. 

Men vi har snakket siden. Han skriver til meg hver dag, bare "Hei". Og litt snå ting han har på hjertet. Han overrøser ikke med komplimenter, men gir et hjerte om jeg sender han et bilde. Merker det kjennes ekte ut. Det har faktisk ikke gått én dag uten at jeg har hørt noe fra han. 

Han er utrolig kjekk på instagram bildene, og forandret seg noe den siste tiden. Lurer på om han kanskje går på rehabilitering, men på god vei til å bli bedre. Liker han meg virkelig? Jeg får en sånn godhet rundt han, vil han alt godt. Mulig han har gått på stoff en liten periode, men da synes det ikke særlig. Har selv jobbet i hj.sykepleien så derfor jeg aner dette via hans adferd og plutselig forandring av utseende sant medisiner. 

Stilte spm 2 ganger her ser jeg, sorry😅😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du barn? Ville ikke blandet meg inn i en som er på rehab altså, uansett hvor interessert han virker

Anonymkode: c70f5...214

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her føler jeg det er mye informasjon utelatt, men jeg tenker at det er sjeldent en 26 år gammel mann ønsker et langvarig forhold (hvis det er det du ser for deg) med noen som er nesten 10 år eldre.

Hva er det du har lyst på selv? En sommerflørt? Kan godt hende han liker deg godt nok til det.

Anonymkode: 79ed5...11e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Her føler jeg det er mye informasjon utelatt, men jeg tenker at det er sjeldent en 26 år gammel mann ønsker et langvarig forhold (hvis det er det du ser for deg) med noen som er nesten 10 år eldre.

Hva er det du har lyst på selv? En sommerflørt? Kan godt hende han liker deg godt nok til det.

Jeg vet veldig lite om han. Har ikke spurt han direkte. Men ja, jeg har barn. Vil såklart ikke involvere barn med en mann som går gjennom det, hvis det er tilfelle. Han virker bare så interessert, kanskje han ser en støtte i noe som er litt eldre enn han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å huske på at teksting og den slags kommunikasjon gjerne betyr langt mindre for oss på hans alder enn det ser ut til å bety for de på din alder... Mange gutter er veldig på med omsorg over tekst og får deg til å føle at du liker dem, men det er ikke synonymt for dem. De kan tekste deg hjerter hver dag uten at de legger så mye i det, de har bare vokst opp med at slik liker jenter å bli chattet med. 

Ellers mener jeg å ha lest dette tidligere, det er da en god stund siden du ble kjent med denne karen? 

Anonymkode: 10ff9...a88

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har laget tråd om en annen mann som ruset seg og ikke svarte fordi han hadde besøk av kompis? 

Anonymkode: c59a6...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Aldri si aldri når det gjelder alder. Kjenner et par hvor dama var 13 år eldre. De var sammen i 8 år.

Anonymkode: 64500...cf5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Herregud så negativ du er. Hvorfor tror du ikke at en yngre mann kan finne kjærlighet med en eldre kvinne??? Ikke alle er like selv om det ikke er vanlig. Så kan jo det skje og. Macron er ett eksempel. Skikkelig nedlatende svar for at noen tør og fortelle om dette på kg. Ja vet om dette med barn osv osv..men tenk på ett vanlig forhold?? Det varer ikke så lenge bestandig det heller så hvorfor ikke nyte de årene man får sammen med noen...man har uansett ingen garantier for at noe varer. Jeg tror at ekte kjærlighet fra begge sider konker aldersforskjell. Syns du skal bare nyte det. Han vet vel om han vil ha barn eller ikke? Menn går dessuten ikke så fort ut på date som kvinner gjør på den fronten så det hadde jeg tatt med knusende ro... barn er ikke alt her i verden når man ser på alle skilsmissene så er det jo barna som blir skadelidende uansett med bytte hjem annen hver uke ofte. 

Anonymkode: 07cde...3e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/7/2022 at 12:22 AM, AnonymBruker said:

Er det du som har laget tråd om en annen mann som ruset seg og ikke svarte fordi han hadde besøk av kompis? 

Anonymkode: c59a6...b64

Ja, det var akkurat den tråden der jeg også tenkte på. Det er jo en stund siden. Eller er dette samme TS, men en ny stoner..?

Anonymkode: 10ff9...a88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 21.41):

Han er utrolig kjekk på instagram bildene, og forandret seg noe den siste tiden. Mulig han har gått på stoff en liten periode, men da synes det ikke særlig. Har selv jobbet i hj.sykepleien så derfor jeg aner dette via hans adferd og plutselig forandring av utseende sant medisiner. 

Kan du forklare litt nærmere? Hvordan har han endret utseendet den siste tiden?

Hvordan oppfører han seg, som gjør at du antar rus? Hva med medisiner og det med utseendet?

Spør fordi en jeg liker ser så annerledes ut hver gang jeg ser han at hvis jeg skulle beskrive utseendet hans så får jeg ikke helt til det (det er noe ved han som gjør at jeg på en måte ikke legger merke til utseendet og, det er så mye annet interessant med han at jeg ikke fokuserer på det, forklaringen er kanskje mest der), når det går noen uker mellom at jeg ser han. Altså, ikke helt ekstremt, men noen ganger ser han litt tynnere ut, andre ganger lagt på seg litt f.eks. Noen ganger snakker han endel, smiler, tuller og ler, andre ganger virker han litt beskjeden, smiler fortsatt, litt treg i kroppen, nesten litt skjelven. Han røyker sannsynlig hasj. Han brukte også opioder for mange år siden, tror ikke det var mye, tror ikke han gjør det nå.

Til det du lurer på; virker som at han liker deg og vil møte deg mer. Kanskje han synes det er spennede med en mer voksen dame, kanskje ikke han fokuserer på alder i det heletatt. Hvem vet.

Er det litt typisk for deg å falle for menn som "må fikses/hjelpes" ville jeg vært forsiktig. Altså om han driver med rus, du er typisk omsorgsfull og vil han alt godt, hjelpe osv.. Det kan bli slitsomt. Og bl.a. ikke forenelig med at du har barn.

Anonymkode: 1d5bd...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...