AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har spist mye havregryn de siste ukene og innser at det er jeg der jeg har blitt veldig oppbåst av. hvis jeg kutter det ut nå, vil oppblåstheten gå ned på en uke? Skal på ferie da. Ser jo nesten gravid ut nå 🥲 Anonymkode: 4ff71...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Del Skrevet 6. juli 2022 Du må kutte ned/nesten ut karbohydrater, lover at magen din blir flat etter 1 uke! Anonymkode: adf87...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Del Skrevet 6. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har spist mye havregryn de siste ukene og innser at det er jeg der jeg har blitt veldig oppbåst av. hvis jeg kutter det ut nå, vil oppblåstheten gå ned på en uke? Skal på ferie da. Ser jo nesten gravid ut nå 🥲 Anonymkode: 4ff71...57e Drikk masse masse vann, gjerne med bittelitt salt og bakepulver i (en liten klype per glass, du skal ikke smake noe, da har du tatt for mye). Gjør dette hver dag og siste dagen før ferien drikker du veldig lite Da vil du få drive ut alt overflødig vann i kroppen. Er slikt man gjør før man skal på scenen eller i bikini fitness etc Anonymkode: ef0ae...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må kutte ned/nesten ut karbohydrater, lover at magen din blir flat etter 1 uke! Anonymkode: adf87...c63 Takk 🙏🏻 Da blir det salat resten 🤣 Anonymkode: 4ff71...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drikk masse masse vann, gjerne med bittelitt salt og bakepulver i (en liten klype per glass, du skal ikke smake noe, da har du tatt for mye). Gjør dette hver dag og siste dagen før ferien drikker du veldig lite Da vil du få drive ut alt overflødig vann i kroppen. Er slikt man gjør før man skal på scenen eller i bikini fitness etc Anonymkode: ef0ae...bf0 Takk takk 🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: 4ff71...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Del Skrevet 6. juli 2022 Og ja, støtter den over - kutt hvertfall alt av sukker og hvitt brød, da blir magen så flat den kan bli på kort tid Anonymkode: ef0ae...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk 🙏🏻 Da blir det salat resten 🤣 Anonymkode: 4ff71...57e Ikke kun salat Spis slikt som ost, kjøtt, avocado, fet fisk sammen med en god salat❤ Anonymkode: adf87...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Del Skrevet 6. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke kun salat Spis slikt som ost, kjøtt, avocado, fet fisk sammen med en god salat❤ Anonymkode: adf87...c63 Tunfisk, kylling, kalkun også. Dess mindre prosessert, dess mindre oppblåst vil du nok bli! Og hold deg unna kullsyredrikker! Anonymkode: ef0ae...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Del Skrevet 6. juli 2022 Fra med frukt? 🥹 ts Anonymkode: 4ff71...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Del Skrevet 6. juli 2022 Og jeg har begynt med proteinpulver når jeg trener, bør jeg kutte dette også? ts Anonymkode: 4ff71...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Del Skrevet 6. juli 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Fra med frukt? 🥹 ts Anonymkode: 4ff71...57e Jeg vil veldig oppblåst av endel frukt... Men det er ikke sikkert det er likt for deg. Og proteinpulver blir jeg også veldig oppblåst av, bortsett fra veganske merker. Jeg er ikke veganer, men prøvde det for magen og det er det eneste som fungerer for meg tydeligvis. Kjipt Anonymkode: ef0ae...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå