Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag er den internasjonale kyssedagen visstnok. Dette fikk meg til å tenke på mitt forhold. 

Vi har vært gift i rundt 10 år, ikke kysset hverandre på 2, mulig 3 år. Partneren min liker det ikke, derfor blir det ikke. H*n sier h*n ikke trenger det i det intime mellom oss, men jeg kjenner at jeg savner det mer og mer. 

Jeg er på nippet til å tenke at det ikke er verdt det å være i forholdet, men merk dere at det finnes andre problemer mellom oss som vi jobber med, men jeg kjenner at når h*n ikke en gang vil kysse meg, hvor begynner man da å være kjærester? 

Anonymkode: e1ecc...3c5

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det. Ville føltes som vi bare var venner, dessverre. Jeg trenger mer i en romantisk partner. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Føler at kysset er viktig! Ingen av oss er spesielt seksuelle, og min kjære er ikke glad i å tungekysse heller. Da står vi igjen med kysset, men det er vi heldigvis gode på 😊

Føler at det viktigste er at man klarer å vise hverandre nærhet og kjærlighet, men det er mange veier til rom! Om deres vei er den riktige kjenner du best på selv ts!

Anonymkode: 8a3c7...3b3

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne levd uten kyssing, men ikke uten nærhet og intimitet.

Er hen noe bedre på å klemme?

Anonymkode: e1160...fc9

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Kyssing er en del av et forhold, så jeg hadde aldri klart det.

Skrevet

Kunne fint klart meg uten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke klart meg uten. Vi har vært sammen/gift i 18 år. 

Anonymkode: 5c024...630

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. 

Anonymkode: aa4dd...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

I dag er den internasjonale kyssedagen visstnok. Dette fikk meg til å tenke på mitt forhold. 

Vi har vært gift i rundt 10 år, ikke kysset hverandre på 2, mulig 3 år. Partneren min liker det ikke, derfor blir det ikke. H*n sier h*n ikke trenger det i det intime mellom oss, men jeg kjenner at jeg savner det mer og mer. 

Jeg er på nippet til å tenke at det ikke er verdt det å være i forholdet, men merk dere at det finnes andre problemer mellom oss som vi jobber med, men jeg kjenner at når h*n ikke en gang vil kysse meg, hvor begynner man da å være kjærester? 

Anonymkode: e1ecc...3c5

Det er noe som ligger bak, dere kysset hverandre i 8 år, så plutselig tok det slutt ? Merkelig synes jeg. Det er de "andre problemene" som kan være årsaken til dette. Men kan du leve med at dette ikke skjer? Det er jo spørsmålet og ikke hva andre mener om hva som er "normalt"  Som sagt det høres ikke normalt ut i mine ører, og du virker ikke å være bekvem med det heller. Da har du jo egentlig svaret. Da gjenstår det å ta det opp med han, løse problemene og snakke om det. Kan du ikke leve med det må du ta de aksjoner som er nødvendig. Det fikser seg ikke av seg selv, det er helt garantert.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å kysse og kline, og det gjør meg enda kåtere når jeg har sex

Anonymkode: 3db76...df7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig ånde?

Anonymkode: 3db76...df7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke stor på det. Jeg har veldig kalde lepper og er klar over det.

Anonymkode: 12029...081

Skrevet

Hadde ikke klart å være i et forhold uten kyssing og klining. Det hadde blitt veldig rart for meg siden det er både det første og det siste vi gjør hver dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri kysset noe særlig. Ikke en gang i starten av forholdet. Nå har vi vært sammen i 19år. Men vi gir hverandre nærhet på andre måter. Så klarer meg fint uten kyssing.

Anonymkode: e9edd...00b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nei hadde ikke orket å levet med en uten å kysse. 

Anonymkode: 4d546...671

• Liker 1
Skrevet

Sikkert, hvis begge misliker kyssing

Skrevet

Jeg hadde nok klart meg uten. Synes klemming er mer romantisk, og har aldri blitt kåt av kyssing. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde følt noe var galt. Ville gått meg på om min partner sa han ikke likte å kysse meg. Hadde nok ikke klart det. Liker å kysse min partner

Anonymkode: cd426...539

• Liker 2
Skrevet

En god varm klem er for meg gjerne mer intimt enn kyssing, så ja, kunne klart meg uten

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...