AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #21 Del Skrevet 6. juli 2022 Hvis du veier deg etter å ha spist og drukket vil det jo vise på vekta. Du må jo veie deg om morgenen når tarm og blære er tømt. Anonymkode: 77f21...28a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. juli 2022 #22 Del Skrevet 6. juli 2022 Og du veier deg vel til samme tid hver morgen (eller annenhver dag). Uansett så er ikke 1 kg noen krise, noen kvinner kan gå opp over 1 kg i forbindelse med mensen, men det er jo bare midlertidig. Selv bruker jeg forresten periodisk faste som vektkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. juli 2022 #23 Del Skrevet 6. juli 2022 Det du spiser er ikke problemet. Jeg regner med at du veier maten, siden du er så nøyaktig – hvis ikke vei maten. Du sier lite om dressing og drikke. Jeg ville fått oversikt over kaloriene her hvis jeg var deg. Og snaks – hvis det ikke er med. Vei deg på samme tid én gang i uken. Det gir det riktigste bildet for ditt kosthold. Man kan variere mye i vekt etter syklus og vann i kroppen, men spiser du KUN dette og ikke går ned over litt tid, er jeg skeptisk. Regner uansett med at det var et eksepel da ingen spiser det samme hver eneste dag 🙂 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #24 Del Skrevet 7. juli 2022 MyMichelle skrev (9 timer siden): Og du veier deg vel til samme tid hver morgen (eller annenhver dag). Uansett så er ikke 1 kg noen krise, noen kvinner kan gå opp over 1 kg i forbindelse med mensen, men det er jo bare midlertidig. Selv bruker jeg forresten periodisk faste som vektkontroll. Hvor lenge faster du da Anonymkode: e8aee...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #25 Del Skrevet 7. juli 2022 Man kan gå mye opp og ned- spesielt om sommeren med varmen etc. 1 kilo opp er ikke så mye, det kan være vann eller hormoner Anonymkode: 97584...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 9. juli 2022 #26 Del Skrevet 9. juli 2022 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke. * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg