Gjest Chicchi Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Ganske sikker på at baby på 9 mnd venter de øverste framtennene. Hun har fått rødt utslag i ansiktet, er mer grinete og sutrete enn vanlig, sikler som en foss, sover dårligere, tygger på alt (inkludert meg) og tar seg ofte til munnen og gråter. Altså, alle symptomer. Det har vært en jævlig uke rett og slett, men jeg ser ingen tegn til tenner der oppe Prøver å lindre alt jeg kan, men det tar aldri stopp. Noen som ver hvor lenge symptomene varer? Når kommer de? Jeg trenger et lys i enden av tunnelen.
s0la Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 (endret) Føler med deg!! Datteren min brukte et par uker fra symptomer til de begynte å trenge seg ut. Det er veldig forskjell fra barn til barn, men her har det tatt litt tid før de faktisk kommer ut. Men når de først har begynt å komme ut har symptomene blitt borte her. Endret 6. juli 2022 av s0la
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Det varierer nok fra barn til barn, men min har dessverre hatt symptomer i flere uker. Hvis det kommer flere tenner samtidig, så blir symptomene sterkere. Min hadde en gang fire tenner på gang samtidig. Det var virkelig et mareritt som varte i over en måned. Anonymkode: 640ec...1ad
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Her begynte tegn til tenner da han var 2,5 måneder. Første tann kom en måned senere, og da hylte han hele dagen før den brøt gjennom. Andre tann kom nå nylig (5 måneder nå) og da var det sikling, gnaging og røde kinn i noen dager før, og så var han litt irritabel samme dag som tanna brøt gjennom. Andre tann var mye lettere for hele familien. 🙈 Anonymkode: 222e2...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå