AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 Har brukt Botox i sinnarynken i et par år nå, men synes effekten er så kort. Tok sist i april, og nå er effekten så godt som borte. Må som regel tilbake og fylle på mer også, så jeg har tydeligvis sterke muskler i pannen. Synes det er dyrt å bruke 2500kr 3-4 ganger i året, men finnes det andre alternativ bortsett fra å se sinna ut? 😅 Anonymkode: bcc71...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har brukt Botox i sinnarynken i et par år nå, men synes effekten er så kort. Tok sist i april, og nå er effekten så godt som borte. Må som regel tilbake og fylle på mer også, så jeg har tydeligvis sterke muskler i pannen. Synes det er dyrt å bruke 2500kr 3-4 ganger i året, men finnes det andre alternativ bortsett fra å se sinna ut? 😅 Anonymkode: bcc71...f09 Sjekk it de ulike klinikkene og sammenlign priser! Ser jeg går nå har de jevnlige tilbud med btx tip 1000 kr for ett område, 2000 for to og 2500 kr for tre områder. Det er dyrt det også, men hjelper på ihvertfall. Et alternativ er filler. Det varer i opp til 8000 mnd og er sunnere for hud og kropp. Stor variasjon i priser her også, ,en gjelder å finne rimelig klinikk. Det er det neste tipset jeg kommer på. HATER selv at btx har blitt et nødvendig ekkelt og overfladisk onde i dagens samfunn for oss med store ‘myserynker ( som jeg foretrekker å kalle det). Samtidig satser jeg på en måte på at markedet blir såpass mye større etterhvert slik at prisene faller. Frem til nå har det vært en vanvittig stigning, men velger å tro det snur etterhvert som det kommer flere og flere klinikker. Anonymkode: 4e45a...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Del Skrevet 6. juli 2022 Sjekk ut,de ulike klinikkene og sammenlign priser! Der jeg går nå har de jevnlige tilbud med btx tip 1000 kr for ett område, 2000 for to og 2500 kr for tre områder. Det er dyrt det også, men hjelper på ihvertfall. Et alternativ er filler. Det varer i opp til 8000 mnd og er sunnere for hud og kropp. Stor variasjon i priser her også, så det gjelder å finne rimelig klinikk. Det er egentlig det beste rådet jeg kommer på. HATER selv at btx har blitt et nødvendig ekkelt og overfladisk onde i dagens samfunn for oss med store ‘myserynker ( som jeg foretrekker å kalle det). Samtidig satser jeg på en måte på at markedet blir såpass mye større etterhvert slik at prisene faller. Frem til nå har det vært en vanvittig stigning, men velger å tro det snur etterhvert som det kommer flere og flere klinikker. Anonymkode: 4e45a...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Del Skrevet 6. juli 2022 Ble så mye skrivefeil der at jeg valgte å legge ut kommentaren ut på nytt, redigert🙃 Anonymkode: 4e45a...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Del Skrevet 7. juli 2022 Takk, men bor i en relativt liten by, så det er ikke så mange alternativ, og de fleste ligger på 2500 eller mer for ett område. Er ikke noen som kjører tilbud på Botox lenger her i byen..🙃 Anonymkode: bcc71...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 7. juli 2022 #6 Del Skrevet 7. juli 2022 De sier vel at den varer i 3 mnd, så det passer jo fra april til juli det. Der jeg går tar de 1990kr for 1 område eller 1100kr for et lite område som jeg tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Del Skrevet 7. juli 2022 5-6 mnd aller første gang. Andre gang tok jeg i april, det gikk ut i løpet av juni. For dårlig syns jeg... Betaler 2000 for ett område (sinnarynken). Kan man ta filler i den istedet for botox? Anonymkode: b348e...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå