Gå til innhold

Vits med EL test hver dag når første er helt negativ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ikke vant til å bruke EL-tester. Leste bruksanvisning og pga at jeg har litt ustabil syklus (29-36 dager) skulle jeg ta utgangspunkt i korteste syklus for når jeg skulle begynne å teste. Det var idag. Testen var uten antydning til strek nr 2. Tatt på konsentrert morgenurin så skulle gitt resultat om det var noe der. Er det da vits i å teste hver dag eller kan jeg like godt hoppe over ett par dager? For strek nr 2 pleier å bli gradvis sterkere over flere dager før EL ikke sant?

Anonymkode: a17ac...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil si at du muligens har eggløsning dag 14-21 så test fra dag 10 til 21 og test 2 ganger om dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (5 timer siden):

Det vil si at du muligens har eggløsning dag 14-21 så test fra dag 10 til 21 og test 2 ganger om dagen 

Takk for svar. Hvorfor skal man teste dag 10 viss EL er dag 14? Er det i tilfelle EL kommer tidligere? Og vet du om testen "plutselig " kan bli positiv eller vil det bygge seg gradvis opp med sterkere strek for hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tidligere hatt det slik at testen ble gradvis sterkere dag for dag, men ikke denne syklusen. Da gikk den fra helt blenda til positiv på 12 timer, bre tilfeldig at jeg klarte å fange det opp. Så jeg ville bare teste hver dag :)

Anonymkode: 5f14c...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har tidligere hatt det slik at testen ble gradvis sterkere dag for dag, men ikke denne syklusen. Da gikk den fra helt blenda til positiv på 12 timer, bre tilfeldig at jeg klarte å fange det opp. Så jeg ville bare teste hver dag :)

Anonymkode: 5f14c...fed

Så det kan skje ja, da tester jeg i vei. Takk for svar. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...