Gjest Rognebær Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg har ikke hørt om at de lager det. Kan jo saktens hende det finnes, men jeg ville heller satset på en av de større symaskinprodusentene, som Singer, Husqvarna, Janome, Pfaff e.l. Kjøper du symaskin fra et merke som har gode verksteder, har du mye større sjanse for å få den reparert om noe skulle gå i stykker. Endret 17. november 2005 av Rognebær
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 De hadde aeg symaskiner på Elkjøp for en liten stund siden, men de ble utsolgt med en gang. Så ja, det finnes nok.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Ja - de har AEG symaskin på Elkjøp.
kvick Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Ja, de har den på Elkjøp. Noen som har den eller vet om den er bra? Eller evt. har en annen enkel og bra symaskin å anbefale som ikke er for dyr..
Gjest Rognebær Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Ville heller kjøpt en rimelig en (dvs under 2000 kroner) fra f.eks. Janome, Singer eller Bernina. Da får du den reparert om den skulle gå i stykker. Sybutikker har stadig vekk tilbud på symaskiner.
Nordlandspia Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Hei! Hvis du først kjøper deg en symaskin, må du ha den i mange år.. Kjøper ikke ny når du har.. ikke sant? Vil derfor anbefale deg at du kjøper en litt dyrere en som har flere funksjoner, da blir du fornøyd lenge, og slipper irritasjon med slapp undertråd og "barnesykdommer". Selv har jeg en Husquarna. Jeg er veldig fornøyd med den. Har hatt den i mange år og det har aldri vært noe trøbbel, og den er mye brukt! Kostet litt, men verdt pengene, var jo en engangs investering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå