Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kjennes som et sårsom aldri vil gro. Jeg vet ikke om det er minnene eller at han er blitt lykkelig på ny som gjør det. Kjenner jeg tåler nedtur forferdelig mye dårligere nå enn før, er akkurat som at jeg gråter av ingenting, gruer meg til barna skal til sin far i sommer. Jeg har så up and down perioder at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg.

Jeg savner så huset vi bodde i, alle sommerturene vi hadde, at jeg kunne være 100% meg hele tiden, trygt hjemme med han. Vi var samnen i 10 år, hele mitt voksne liv. Er idag 33 år. Føler jeg aldri, aldri vil finne en så trygg kjærlighet igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme over han, jeg prøver så inderlig. Det har nå gått snart 2år og minnes om det stadig.  

Har den siste tiden våknet av panikkanfall, føkelsen av å ikke få puste. Hva er det som skjer med meg? Råd ønskes virkelig.. 

Anonymkode: 08a58...f42

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ingen trygg kjærlighet. Det var en vane. 

Du var avslappet og fornøyd, han var tydeligvis ikke fornøyd.

Istedenfor å bruke årevis på å drømme om en mann som ikke trivdes med deg, kunne du brukt tiden på å finne en som faktisk syns du er verdt det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (17 minutter siden):

Istedenfor å bruke årevis på å drømme om en mann som ikke trivdes med deg, kunne du brukt tiden på å finne en som faktisk syns du er verdt det.

Akkurat, jeg levde i et vaneliv. En jeg alltid hadde hjemme. Det kom som et sjokk, men var fordi han ble forelsket i ei annen ei. Har noen gang tenkt på i ettertid om det var noe jeg kunne gjort for å sluppet dette? Jeg skal på ferie i sommer, en plass vi alltid var på. Huff. Akkurat idag er jeg ustoppelig og tømmer tårene helt vilt. 😭 

Har datet endel menn, men klarer ikke å finne det samme, trygge gode med de. Vil jeg noen gang finne akkurat han? Vil gjerne ha en som er i min situasjon, det blir nok litt lettere tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sånn som med de fleste andre menn, de er mindre følsomme enn oss damer og har lettere for å finne en ny. Jeg har også vært singel lenge etter at det ble slutt med barnefar, han har selfølgelig funnet en ny, det har ikke jeg.. orker ikke nytt forhold og jeg bearbeider fortsatt sorgen etter tre år, du er ikke aleine. . får håpe vi møter noen trygge gode menn etter hvert, hvis ikke så får det gå som det går:-)

Anonymkode: fecc5...8ef

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel sånn som med de fleste andre menn, de er mindre følsomme enn oss damer og har lettere for å finne en ny. Jeg har også vært singel lenge etter at det ble slutt med barnefar, han har selfølgelig funnet en ny, det har ikke jeg.. orker ikke nytt forhold og jeg bearbeider fortsatt sorgen etter tre år, du er ikke aleine. . får håpe vi møter noen trygge gode menn etter hvert, hvis ikke så får det gå som det går:-)

Anonymkode: fecc5...8ef

Ja, det er sant. Vi får ta tiden til hjelp❤ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte det sånn i 3-4 år, så etterhvert slapp det tak.. du sier dere var sammen ditt hele voksne liv, var du som meg da, at du på en måte slapp å fokusere på deg selv og ditt eget liv i det forholdet, at det var enten ham eller barna eller familielivet? Og nå når det bare er deg, så er alt monotont,  kjedelig og grått, du kommer ingen vei?

Anonymkode: 6eefa...30e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Akkurat, jeg levde i et vaneliv. En jeg alltid hadde hjemme. Det kom som et sjokk, men var fordi han ble forelsket i ei annen ei. Har noen gang tenkt på i ettertid om det var noe jeg kunne gjort for å sluppet dette? Jeg skal på ferie i sommer, en plass vi alltid var på. Huff. Akkurat idag er jeg ustoppelig og tømmer tårene helt vilt. 😭 

Har datet endel menn, men klarer ikke å finne det samme, trygge gode med de. Vil jeg noen gang finne akkurat han? Vil gjerne ha en som er i min situasjon, det blir nok litt lettere tror jeg. 

Jeg antar det vil ta tid å bli like trygg på en ny person. Sånn er det i alle forhold.

Anonymkode: 18467...2a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kjennes som et sårsom aldri vil gro. Jeg vet ikke om det er minnene eller at han er blitt lykkelig på ny som gjør det. Kjenner jeg tåler nedtur forferdelig mye dårligere nå enn før, er akkurat som at jeg gråter av ingenting, gruer meg til barna skal til sin far i sommer. Jeg har så up and down perioder at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg.

Jeg savner så huset vi bodde i, alle sommerturene vi hadde, at jeg kunne være 100% meg hele tiden, trygt hjemme med han. Vi var samnen i 10 år, hele mitt voksne liv. Er idag 33 år. Føler jeg aldri, aldri vil finne en så trygg kjærlighet igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme over han, jeg prøver så inderlig. Det har nå gått snart 2år og minnes om det stadig.  

Har den siste tiden våknet av panikkanfall, føkelsen av å ikke få puste. Hva er det som skjer med meg? Råd ønskes virkelig.. 

Alder på han?

Anonymkode: 619a1...93d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Alder på han?

Anonymkode: 619a1...93d

Hva betyr det?

Anonymkode: 045ea...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betyr det?

Anonymkode: 045ea...25d

Ts bør Ikke fortell alder. Irrelevant her. 

Veldig trist det hun går gjennom, men tiden vil hjelpe.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg håper du kommer deg gjennom det, og håper du får livsgleden din tilbake. Brudd og sorg er det verste å føle, men jeg vet og tror at smerten går over med tiden til følge. Jeg pleide ikke å tro det selv, men var gjennom et brudd som gjorde at jeg ikke ønsket å leve mer, med et selvmordsforsøk. For ditt eget beste hadde jeg ikke dratt på turen, og hadde ventet litt med det. Fokuser på deg selv og vær snill mot deg selv ❤️

Anonymkode: 52d19...c42

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg får angst nå. Eksen gjorde det slutt for noen uker siden og jeg er knust. Men om det er slik at han skal snart finnes seg en ny og jeg skal gå rundt med kjærlighetssorg i 2-3 år så er det jo pokker så deprimerende. 

Anonymkode: b60ae...9ae

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom langt med å akseptere at det var over. Den aksepten gjorde at jeg kunne heve meg over det, det var hans tap. At han ikke elsket meg lenger var det ingenting jeg kunne gjøre noe med. Man kan ikke endre følelsene til folk. Fokuserte på å gjøre ting som opplevdes godt for meg og fant en som idag er en flott bonuspappa og vi har også fått felles barn og giftet oss❤️ Se fremover, dyrk de positive minnene uten å legge et trist slør over dem, jeg tenker på de 11 årene med eksen som gode og ikke noe jeg ville vært foruten (men uten å dyrke sorgen). 

Anonymkode: 35765...702

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjenner jeg får angst nå. Eksen gjorde det slutt for noen uker siden og jeg er knust. Men om det er slik at han skal snart finnes seg en ny og jeg skal gå rundt med kjærlighetssorg i 2-3 år så er det jo pokker så deprimerende. 

Anonymkode: b60ae...9ae

Det var ikke meningen å gjøre det verre for deg. De fleste merker nok det blir bedre med tiden, men jeg fortrengte alt litt for fort og møtte en ny som det ikke ble noe med. Så er det nok spesielt det at han har funnet ny som gjorde dette ekstra ille. Det har bare ramlet tilbake igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (På 6.7.2022 den 18.58):

Det er enkelt å si dette, men ikke enkelt i praksis.

Når du er glad i mannen, er det sammen med ham du ønsker å være. Da blir det dårlig gjort overfor alle parter å finne en annen mann, for du vil konstant sammenligne ham med han du ikke har i livet ditt lenger. Jeg ville for eksempel følt det utrolig sårende om jeg ble en slags erstatning, og den jeg var sammen med ikke var ferdig med tidligere forhold.

Anonymkode: a06c2...552

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...