AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Altså stolen som kan brukes fra 6 mnd. Noen som vet når de «putene» bak rygg og under rumpa bør fjernes? alder? Høyde? Vekt? Klarer ikke forstå helt ut fra bruksanvisningen på nett.. Anonymkode: cc1c9...7a1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Veldig vanskelig å bedømme uten bilde av barnet i stolen og dette er veldig individuelt så er nok derfor du ikke finner noe om det i instruksjonsboken . Finnes Facebook grupper med en hel haug foreldrene som er selvutnevnte eksperter på dette. Hadde nok henvendt meg der. Anonymkode: e4dea...fd8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Altså stolen som kan brukes fra 6 mnd. Noen som vet når de «putene» bak rygg og under rumpa bør fjernes? alder? Høyde? Vekt? Klarer ikke forstå helt ut fra bruksanvisningen på nett.. Anonymkode: cc1c9...7a1 Syns bruksanvisningen viser det ganske enkelt. Anonymkode: 30a98...d10 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Veldig vanskelig å bedømme uten bilde av barnet i stolen og dette er veldig individuelt så er nok derfor du ikke finner noe om det i instruksjonsboken . Finnes Facebook grupper med en hel haug foreldrene som er selvutnevnte eksperter på dette. Hadde nok henvendt meg der. Anonymkode: e4dea...fd8 Jeg mente jeg hadde lest 2 år et sted, men så fant jeg det ikke igjen.. han er over 2 og vi har ikke tatt de ut enda, så tenkte kanskje vi burde det.. Jeg er med i bilstolgruppa, men fikk ikke laget anonymt innlegg, og kjenner så mange der, så ville ikke komme med nok et «dumt» spm som alle kan se Anonymkode: cc1c9...7a1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Syns bruksanvisningen viser det ganske enkelt. Anonymkode: 30a98...d10 Takk! Den der så jeg ikke engang 🤦🏼♀️ Anonymkode: cc1c9...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå