AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Har blødd siden forrige mandag, svært lite og vil kanskje heller kalle det blodig utflod. Målte HcG hos lege og den hadde dobbelt seg, så alt tydet på at det gikk fint. Likevel blør jeg enda, og har ganske sterke mensensmerter som jeg har hatt siden positiv test. Føles ut som mensen kommer hele tiden. Er dette normalt eller bør jeg be om tidlig ultralyd? Er kun 6 uker på veg Anonymkode: 2c615...97e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har blødd siden forrige mandag, svært lite og vil kanskje heller kalle det blodig utflod. Målte HcG hos lege og den hadde dobbelt seg, så alt tydet på at det gikk fint. Likevel blør jeg enda, og har ganske sterke mensensmerter som jeg har hatt siden positiv test. Føles ut som mensen kommer hele tiden. Er dette normalt eller bør jeg be om tidlig ultralyd? Er kun 6 uker på veg Anonymkode: 2c615...97e Slik har jeg også hatt det. Jeg har spottet av og på siden uke 5, hatt menssmurringer (har det av og til nå også, men sjeldnere). Jeg har spotter brunt. Er bare i uke 9, men legene sier at det er helt normalt. Jeg tok en TUL i uke 7 og i dag, alt ser bra ut enn så lenge. Anonymkode: 48bd9...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå