Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gravid i uke 8. Vi hadde sex i går kveld, der jeg fikk mye rosa på papiret etterpå. 
I hele dag har dette fortsatt- rosa/rødlig utflod. Noe koagulert blod i morges. 

Vanlig? Bør vi drøye med sex i tilfelle fare for infeksjon? 
Har hatt noe svake murringer i hele dag i tillegg, er derfor litt redd for at dette kan være begynnelsen på en SA…

Anonymkode: f9f28...41d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig. Slimhinnene kan være skjørere pga. masse hormoner i omløp.

Anonymkode: 1488f...336

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme opplevelse da jeg var 9+6 og 10+0. På 10+0 dro vi på privat TUL da jeg var livredd noe var galt. Heldigvis sto alt bra til, kun lettblødende slimhinner 😊

Anbefaler at du tar en TUL privat så raskt som mulig så du slipper å gå og lure!

Vi har ikke hatt samleie siden den episoden, er nå i uke 33, men vi ble begge skremt og vil ikke ta sjansen.

Anonymkode: 859c0...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde som et slakt flere ganger etter sex i første trimester. Før jeg visste jeg var gravid trodde jeg det var mensen. Er veldig vanlig pga. skjøre slimhinner.

Anonymkode: ce355...6c5

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. 
Jeg har fortsatt blodig utflod, og lurer på hvor lenge dere blødde etter samleie? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trådstarter her. 
Jeg har fortsatt blodig utflod, og lurer på hvor lenge dere blødde etter samleie? 

Alt fra 1-3 dager kunne jeg ha blodig utflod etterpå. 

Anonymkode: ce355...6c5

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. 
dro på ultralyd for en sjekk…fosteret døde for 1-2 uker siden. Skal settes i gang med en medisinsk abort neste uke…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...