Gå til innhold

Får ikke mensen

Heiheiheidi

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd på vårt første barn siden desember, har harr regelmessig mens. Hadde en kjemisk graviditet mai/juni ish. Fikk mensen 5 dager for sent, og nå er også mensen for skjet. Ikke gravid, prøvde ikke sist eggløsning. Mensen er 5 dager forsein, begynner å bli bekymret, hva kan være grunner, er overvektig men har en stabil vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er absolutt ikke unormalt å ha uregelmessige eller lengre sykluser enn «etter boka/ 28 dager» da :) 

Selv har jeg ALDRI hatt regelmessig syklus. Skikkelig frustrerende å bli gravid fordi jeg aldri vet når jeg kan forvente el. Jeg har vært slik hele livet. Jeg har alltid bare vært inneforstått med at «sånn er det». Jeg er heller hverken overvektig eller undervektig. Jeg har vært hos gynekolog men både ul og blodprøver viser at alt er normalt. Ingenting feil, men tydeligvis har jeg likevel hatt uregelmessig mens og el hele livet likevel. Og det er ikke så unormalt heller. Veldig mange har uregelmessige sykluser uten at noe er feil.  Har fått tabletter for bedre eggmodning for graviditet. Brukte 2 -3 kurer for mange år siden med pergotime og har fått letrozol for å prøve ved neste mens. Går og venter på el nå pga en spontanabort…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ryddet for latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheiheidi skrev (På 6.7.2022 den 17.37):

Vi har prøvd på vårt første barn siden desember, har harr regelmessig mens. Hadde en kjemisk graviditet mai/juni ish. Fikk mensen 5 dager for sent, og nå er også mensen for skjet. Ikke gravid, prøvde ikke sist eggløsning. Mensen er 5 dager forsein, begynner å bli bekymret, hva kan være grunner, er overvektig men har en stabil vekt

Fått mensen nå? Det hender at man ikke har eggløsning innimellom og da blir syklusen evig lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (6 timer siden):

Fått mensen nå? Det hender at man ikke har eggløsning innimellom og da blir syklusen evig lang

Mensen kom til slutt, gleder meg på ny runde. Satser på det bli snart😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiheiheidi skrev (5 minutter siden):

Mensen kom til slutt, gleder meg på ny runde. Satser på det bli snart😊

Lykke til  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...