AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Jeg var ute å danset en kveld for en måned siden, helt uten baktanker. Jeg danset blant annet med en ung kjekk kraftig og høy rødhåret ung mann, og vi kysset litt i bakgården den kvelden. Jeg sa jeg var gift, men insisterte på å få numeret mitt. En liten uke senere endte det med at jeg traff ham på en ny sosialdans kveld, og det endte i at jeg ble med ham hjem og vi hadde sex. Det mest rare er at jeg egentlig ikke har dårlig samvittighet, fordi jeg ikke har hatt det bra med ektemannen på lenge, og hvis vi ikke hadde barn var vi ikke sammen. Jeg er 40, mor til tre gutter, har mann, familiefirma og ja, godt bundet opp. Ekteskapet er trygt, men jeg kjeder meg i det, og da skjedde det plutselig med en 13år yngre mann. Han er minst like på som meg, og ønsker ikke at jeg skal forplikte meg, og han ønsker ikke å ødelegge familien min. Han sier at han elsker kroppen min, og å ha sex med meg, men jeg lyger jo for barna mine, og der er jo uholdbart, hva trenger de å vite for å forstå meg hvis jeg forlater mannen min og starter et liv med min elsker? Anonymkode: c2e5b...63e 2
MapleSirup Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Det er aldri en opsjon å fortelle sine barn at man har en elsker, jeg forstår ikke den delen av problemet…. 23 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Spoiler alert: Elskeren din starter nok ikke et nytt liv med deg. Dere startet en æffere, og er nok en grunn til at han går etter deg. Han er 13 år yngre, og er nok mest interessert i noen som ikke har store barn med på lasset. Det blir bare rotete, gresset er IKKE grønnere.. Anonymkode: 71c20...b6e 16 3
AprilLudgate Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Vel - i dette tilfellet er mannen du lå med rimelig tydelig på at han ikke ønsker å leve et liv med deg. Så det trenger du ikke lyve om. Han ønsker sex. Og du trenger ikke fortelle barna at du har kjeder seg i ekteskapet, er i et dødt forhold og har sex med en annen. Om noen skal forholde seg til det er det mannen din. Som for alt du vet har noen på si han og 🤷♀️ 15 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 "Hva tenker du om å bli stefar til tre gutter, minst to av dem i pubertet?" Så tenker jeg dette problemet løser seg av seg selv. Anonymkode: 4dd3b...163 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg var ute å danset en kveld for en måned siden, helt uten baktanker. Jeg danset blant annet med en ung kjekk kraftig og høy rødhåret ung mann, og vi kysset litt i bakgården den kvelden. Jeg sa jeg var gift, men insisterte på å få numeret mitt. En liten uke senere endte det med at jeg traff ham på en ny sosialdans kveld, og det endte i at jeg ble med ham hjem og vi hadde sex. Det mest rare er at jeg egentlig ikke har dårlig samvittighet, fordi jeg ikke har hatt det bra med ektemannen på lenge, og hvis vi ikke hadde barn var vi ikke sammen. Jeg er 40, mor til tre gutter, har mann, familiefirma og ja, godt bundet opp. Ekteskapet er trygt, men jeg kjeder meg i det, og da skjedde det plutselig med en 13år yngre mann. Han er minst like på som meg, og ønsker ikke at jeg skal forplikte meg, og han ønsker ikke å ødelegge familien min. Han sier at han elsker kroppen min, og å ha sex med meg, men jeg lyger jo for barna mine, og der er jo uholdbart, hva trenger de å vite for å forstå meg hvis jeg forlater mannen min og starter et liv med min elsker? Anonymkode: c2e5b...63e De trenger å forstå at du er ei råtten kjerring med null moral og empati som KUN tenker på deg selv. Anonymkode: 9324a...233 7 4
A-hunter Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var ute å danset en kveld for en måned siden, helt uten baktanker. Du lyver jo for oss også. Kan du et sant ord, sånn egentlig? 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Gresset er ikke bedre på den andre siden...han er for ung. Hold deg til mannen for barnas skyld. Ikke gjør dem ulykkelig. Anonymkode: 83d21...dcf 3
ClausSaus Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var ute å danset en kveld for en måned siden, helt uten baktanker. Jeg danset blant annet med en ung kjekk kraftig og høy rødhåret ung mann, og vi kysset litt i bakgården den kvelden. Jeg sa jeg var gift, men insisterte på å få numeret mitt. En liten uke senere endte det med at jeg traff ham på en ny sosialdans kveld, og det endte i at jeg ble med ham hjem og vi hadde sex. Det mest rare er at jeg egentlig ikke har dårlig samvittighet, fordi jeg ikke har hatt det bra med ektemannen på lenge, og hvis vi ikke hadde barn var vi ikke sammen. Jeg er 40, mor til tre gutter, har mann, familiefirma og ja, godt bundet opp. Ekteskapet er trygt, men jeg kjeder meg i det, og da skjedde det plutselig med en 13år yngre mann. Han er minst like på som meg, og ønsker ikke at jeg skal forplikte meg, og han ønsker ikke å ødelegge familien min. Han sier at han elsker kroppen min, og å ha sex med meg, men jeg lyger jo for barna mine, og der er jo uholdbart, hva trenger de å vite for å forstå meg hvis jeg forlater mannen min og starter et liv med min elsker? Anonymkode: c2e5b...63e Du tror en mann på 27 er interessert i å "starte et liv" med en utro 40 år gammel trebarnsmor? Ikke at han bare ville ha et hull å tømme seg i, men at 27-åringen er klar for å forlate singellivet og slå seg til ro – og hva er vel da bedre enn en dame som er en håndfull år unna overgangsalderen og har tre unger med mannen sin som hun var utro mot? Ja, men da synes jeg du skulle prøve dette… 12 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Han vil ikke ødelegge familien din, han vil bare ha sex med deg. Du er 40, du bør jo forstå såpass. Bland for guds skyld ikke ungene inn i det. De vil sannsynligvis ta avstand fra deg. Men ekteskapet bør du gjøre noe med. Det fungerer jo ikke. Anonymkode: 794e6...a0e 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Rødhåret hang jeg meg mest opp i 🤣 Anonymkode: 7a1da...301 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 At folk gidder å sette seg i sånne situasjoner... Det er idiotisk å inngå ekteskap og samboerskap nemlig. Tråder som dette beviser det bare. Anonymkode: 81053...da1 1
Antiviruset Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At folk gidder å sette seg i sånne situasjoner... Det er idiotisk å inngå ekteskap og samboerskap nemlig. Tråder som dette beviser det bare. Anonymkode: 81053...da1 javel hva er idiotisk med det? At du er utro er jo et faktum uansett hva relasjon du har til et annet menneske. Sette barn til verden krever masse tid, økonomi og stabile forhold. Blande inn mange seksuelle forhold sprer usikkerhet blant barna. TS er råtten det er problemet. Jeg forstår jo at ekteskapet deres ikke er perfekt. Men da jobber man med det problemet og klarer en ikke å løse den floken går man ut av ekteskapet! Og ikke bedrar partner på denne måten, og sviker barna også. For det er jo dette man gjør når kåtskapen tar overhånd, og man setter hele familiens trygghet i fare. Skilsmisse er forferdelig uansett! Men skiller man seg i ordnede forhold uten å svike, kan resten av familien kanskje fungere godt fremover uansett om man evner å samarbeide om barna. Blir man tatt i utroskap kan det gå helt forferdelig galt, barna kan legge den utro part for hat og samarbeid med en ex kan bli helt umulig. Det er ikke ekteskapet som er problemet her, det er oppførselen til de personene som har forpliktet seg som er problemet. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Skrevet 6. juli 2022 Bra for deg hi hold det for deg selv og i alle fall ikke fortell mann og barn om dette. Nyt den korte flørten, men han er nok kun der for sex og ikke mer. Du kan jo forsøke å restarte et sexliv med mannen din igjen eller så blir det vel kanskje en fast elsker? Anonymkode: fbca7...539 2
Antiviruset Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): eg var ute å danset en kveld for en måned siden, helt uten baktanker. Jeg danset blant annet med en ung kjekk kraftig og høy rødhåret ung mann, og vi kysset litt i bakgården den kvelden. Jeg sa jeg var gift, men insisterte på å få numeret mitt. En liten uke senere endte det med at jeg traff ham på en ny sosialdans kveld, og det endte i at jeg ble med ham hjem og vi hadde sex. Det mest rare er at jeg egentlig ikke har dårlig samvittighet, fordi jeg ikke har hatt det bra med ektemannen på lenge, og hvis vi ikke hadde barn var vi ikke sammen. Jeg er 40, mor til tre gutter, har mann, familiefirma og ja, godt bundet opp. Du lekte med ilden og du tapte! Du danser med andre menn når du er gift, kliner i bakgården og gir fra deg nummeret til han. Du hadde ingen baktanker Kom igjen da! Du har barn og du sviker jo disse også, ikke bare din mann. At du ikke har det bra, er ingen unnskyldning for et slik svik! Da bør du avslutte ekteskapet, finne trygge rammer og fremtid for dine barn, så kan du gjøre hva du vil. Du begynte i motsatt ende. Så vet jeg ikke hva du vil med denne tråden, men du vil garantert ikke finne noe god trygg fremtid med denne "nye flammen" din. 2
Violetta Skrevet 6. juli 2022 #16 Skrevet 6. juli 2022 (endret) MapleSirup skrev (3 timer siden): Det er aldri en opsjon å fortelle sine barn at man har en elsker, jeg forstår ikke den delen av problemet…. En opsjon? Mener du et alternativ? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Opsjon Endret 6. juli 2022 av Violetta 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #17 Skrevet 6. juli 2022 Beklager, men unnskyldningene dine for utroskapet kjøper jeg ikke. Faktisk usmakelig. For du "fortjente" og "kvalifiserte" ikke til å være utro, slik du trøster deg med, selv om forholdet er dårlig. Da forlater man på et ordenlig vis hvis det er så jævlig. Du har såret og sviktet familien, særlig mannen, og mannen din bør få vite sannheten om deg. Ta konsekvensene av dine handlinger i dag. Anonymkode: 87bb7...0a1 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #18 Skrevet 6. juli 2022 Antiviruset skrev (4 minutter siden): javel hva er idiotisk med det? At du er utro er jo et faktum uansett hva relasjon du har til et annet menneske. Sette barn til verden krever masse tid, økonomi og stabile forhold. Blande inn mange seksuelle forhold sprer usikkerhet blant barna. TS er råtten det er problemet. Jeg forstår jo at ekteskapet deres ikke er perfekt. Men da jobber man med det problemet og klarer en ikke å løse den floken går man ut av ekteskapet! Og ikke bedrar partner på denne måten, og sviker barna også. For det er jo dette man gjør når kåtskapen tar overhånd, og man setter hele familiens trygghet i fare. Skilsmisse er forferdelig uansett! Men skiller man seg i ordnede forhold uten å svike, kan resten av familien kanskje fungere godt fremover uansett om man evner å samarbeide om barna. Blir man tatt i utroskap kan det gå helt forferdelig galt, barna kan legge den utro part for hat og samarbeid med en ex kan bli helt umulig. Det er ikke ekteskapet som er problemet her, det er oppførselen til de personene som har forpliktet seg som er problemet. Det ikke er naturlig og har aldri vært det. Derfor er det idiotisk. De aller fleste klarer ikke å holde seg til en partner og være monogam med kun en person. Sånn er det bare. Jobbe med problemet? Selve problemet er at man er gift og bor sammen, noe som er helt unødvendig og unaturlig. Anonymkode: 81053...da1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 Ts - ikke forlat familien for denne mannen, men vurder det fordi forholdet er dårlig. Jeg er i en ikke ulik situasjon, jeg trengte en elsker for å få selvtilliten som det å gå krever. Lykke til Anonymkode: f82d6...2af
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 Elskeren din sier jo at han ikke er interessert i noe seriøst, så hvorvidt du skal forlate mannen din for ham er jo ikke en problemstilling. Hvorvidt du skal forlate mannen din, må du vurdere utfra andre grunner, uten å tenke på elskeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå