Gjest Tropisk brud Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Heisan Jeg har så utrolig lyst til at vi skal gifte oss på en av disse stedene. Planen er da å reise ned alene, bare oss to for å gifte oss. Er det noen som har noen erfaringer, eller kjenner noen som har gjort dette? Jeg har alltid drømt om å gifte meg på en strand
Gjest bolle Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Har ingen erfaringer. Ville bare si at dette hørtes fantastisk ut, og så romantisk bare dere to!
kitekatt Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Jeg har ikke vært noen av stedene, men min far har vært begge flere ganger. Han elsker Mauritius. Det jeg har hørt er at seychellene er litt "kjedelig" vakkert, men skjer lite... Mauritius har jeg hørt er helt fantastisk. Det er vel også det stedet i verden hvor det er flest religioner på samme område, OG de lever i fred og fordragelighet. Det er jo helt imponerende! Jeg ville reist til Mauritius, men synes du bør snakke med et reisebyrå som har reiser til begge steder, om hvilket av stedene de ville anbefalt for dere (ift. hva slags ønsker og forventninger dere har for stedet)
Gjest Tropebruden Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Takk for det Kitekat. Jeg venter tilbakemeldinger nå fra byrået. Hun på byrået sa mye det samme som din far. Mauritius er vakkert, OG har mer å tilby av hoteller og aktiviteter. Seychellene er veldig vakkert, men med litt dårligere hoteller og tilbud. Dette er SÅÅÅ spennende og jeg gleder meg til å se tilbudene fra byrået. Dyrt blir det, men halve prisen av et "vanlig" bryllup...
kitekatt Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Takk for det Kitekat. Jeg venter tilbakemeldinger nå fra byrået. Hun på byrået sa mye det samme som din far. Mauritius er vakkert, OG har mer å tilby av hoteller og aktiviteter. Seychellene er veldig vakkert, men med litt dårligere hoteller og tilbud. Dette er SÅÅÅ spennende og jeg gleder meg til å se tilbudene fra byrået. Dyrt blir det, men halve prisen av et "vanlig" bryllup... ← Ja det høres utrolig koselig ut! Hadde ikke vi ønsket et bryllup med venner og familie, ville jeg gjort som dere men jeg har alltid drømt om "bryllup-bryllup" liksom hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå