AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Alle menn jeg møter på vil ha barn. Men de virker også litt kort tenkte på det. Jeg spør respektfullt hvorfor og svarene jeg får er «alle vil vell ha barn?» som at de ikke har egne meninger. Det er bare slik det er i samfunnet. Kanskje de føler de må være sånn også, for å virke attraktive. (Møter også på menn som gir bedre og mer meningsfylte svar altså, de tror jeg mer på) Men alt i alt, jeg sliter med å finne en mann som ikke ønsker barn. Er 30 år. Jeg ønsker heller ikke en mann som har barn fra før av. Er det håp for meg? Jeg ønsker jo også et seriøst forhold, men møter bare på enten totalt useriøse menn som ikke ønsker forhold eller menn som ønsker barn Anonymkode: 66685...564 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Skal vi bytte? 😅🤭 Jeg sliter med å finne menn som vil ha barn, så jeg vet ikke. Anonymkode: bd855...225 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Ja, de finnes. Jeg kjenner hvertfall tre. Anonymkode: af048...980
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal vi bytte? 😅🤭 Jeg sliter med å finne menn som vil ha barn, så jeg vet ikke. Anonymkode: bd855...225 Ja! 😮 Tenker det samme. Anonymkode: 1ec19...634
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Såklart. Og en del menn som kan gå begge veier. Anonymkode: ea8c8...382
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 du kan ta eksen min. har ikke møtt en eneste som er hypp på barn Anonymkode: 46b8a...3fa
Mardina Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Ja, jeg bor sammen med en av dem.... Han var klar på det ganske tidlig i forholdet, at han ikke ville ha barn. Det har jeg heller aldri hatt lyst på, så det har ikke vært noe savn for noen av oss. Vi er nok veldig glad i vårt barnløse liv 😊 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Ja, jeg har kapra en av dem. 😁 Anonymkode: ca090...2bd
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Alle jeg har truffet vil ha barn "en eller annen gang", dvs senere. Jeg er 35 og dater jevnaldrende... Send dine til meg;) Anonymkode: 5b526...406
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Ja så klart finnes vi 😀 Jeg er 32 og kan fint klare meg uten Anonymkode: 4404f...7d3 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 Jeg bor sammen med en 🥰 Han har sterilisert seg i tillegg, så her er det ingen tvil. Anonymkode: 3740e...43d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Skrevet 6. juli 2022 m27 som ikke kan få barn, så jeg gruer meg og er redd for hvor mange potensielle gode forhold som jeg aldri kan ha Anonymkode: cce0c...b18 1 1
MyMichelle Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 (endret) Jeg kjenner en. Nemlig samboeren min. Vi er enige om det. Endret 6. juli 2022 av MyMichelle
tasmus82 Skrevet 6. juli 2022 #16 Skrevet 6. juli 2022 Jeg skal ikke ha barn, av mange forskjellige grunner. Jeg må tilstå at de instinktene der kan gjøre meg litt på tuppene til tider, men det er rett og slett ikke smart eller rettferdig av meg. Nå har jeg ikke pratet med så mange om akkurat dette, men det finnes jenter også som ikke vil ha barn til tross av god utdannelse og samboer og alt. Så da var det ett par til som ikke vil ha barn, om det er noen trøst. Jeg tror jeg vil hjelpe barn i vanskelige situasjoner da, om alt ellers i livet faller på plass. Bedre å hjelpe noen som trenger det og fortjener, så avlastningshjem eller noe sånt tror jeg kunne passet for meg hvis kona er med... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #17 Skrevet 6. juli 2022 Hva slags type menn er det du omgås? Alder? Yrke? Interesser? Er oppriktig nysgjerrig. For jeg møter bare menn som ikke ønsker barn eller er skikkelig usikker. Tror det er lettere å finne seg en mann om man er en kvinne som ikke ønsker barn. Er det noe menn hater så er det jo nettopp ansvar. 😛 Anonymkode: d2966...d6e
Diskusjon69 Skrevet 6. juli 2022 #18 Skrevet 6. juli 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Alle menn jeg møter på vil ha barn. Men de virker også litt kort tenkte på det. Jeg spør respektfullt hvorfor og svarene jeg får er «alle vil vell ha barn?» som at de ikke har egne meninger. Det er bare slik det er i samfunnet. Kanskje de føler de må være sånn også, for å virke attraktive. (Møter også på menn som gir bedre og mer meningsfylte svar altså, de tror jeg mer på) Men alt i alt, jeg sliter med å finne en mann som ikke ønsker barn. Er 30 år. Jeg ønsker heller ikke en mann som har barn fra før av. Er det håp for meg? Jeg ønsker jo også et seriøst forhold, men møter bare på enten totalt useriøse menn som ikke ønsker forhold eller menn som ønsker barn Anonymkode: 66685...564 De finnes, men det er ikke så veldig mange av dem som ønsker et langvarig forhold, så lenge barn ikke er på agendaen. Det er vel den viktigste grunnen til at i det minste attraktive menn velger å låse seg ned til 1 kvinne.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 Finn deg en mann som er brennende opptatt av jobben sin og må drive med den når inspirasjonen kommer. Feks en musiker eller kunstner. Anonymkode: 3ebfd...a03
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 Har en som ikke ønsker, men jeg gjør det. Skal vi bytte? Anonymkode: a5010...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå