Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har oppdaget det? I det siste har jeg hentet 3 poser, oppi var det 3 brød, 6 kjøtt/fisk/vegetar til middager, pålegg, frukt og grønt,  melk og yoghurt, en kake, ++

Er jo helt fantastisk, har mat for nesten hele uka for 120kr! Det kommer godt med i de tider her.

Anonymkode: 1e898...dea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type sted har du hentet det? Matbutikk?

Anonymkode: eb3e9...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte det mye før. Synes det har blitt dårligere. Enten bare boller, eller muggene bær og grønnsaker. Det er jo veldig variert da, i fb gruppen ser man gode kjøp og dårlige kjøp, men i Oslo har det blitt  dårligere og dårlige, så gitt opp. Skjønner at du er fornøyd, du fikk mye, og hvis alt er spiselig og du har mat for en uke er det jo supert. 

Anonymkode: ec8bb...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Brukte det mye før. Synes det har blitt dårligere. Enten bare boller, eller muggene bær og grønnsaker. Det er jo veldig variert da, i fb gruppen ser man gode kjøp og dårlige kjøp, men i Oslo har det blitt  dårligere og dårlige, så gitt opp. Skjønner at du er fornøyd, du fikk mye, og hvis alt er spiselig og du har mat for en uke er det jo supert. 

Anonymkode: ec8bb...99a

Så dumt, det skal jo ikke være muggent og ødelagt, jeg hadde ikke kjøpt igjen der jeg heller. Jeg la mye i fryseren som jeg bare kan ta opp underveis, er veldig fornøyd, men ser jeg kan ha vært heldig her

Anonymkode: 1e898...dea

Skrevet

Brukte det mye før, fikk ofte to fulle nett med varer fra bakeri! Men så gikk det over til typ 2 boller og et kakestykke.. Kanskje fordi tilbudet er blitt mer populært så de må dele opp mer? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe å hente i min by utenom en baguette fra en bensinstasjonen 5 km unna eller en hotellfrokost i ny og ne. Veldig skuffa.

Anonymkode: 96edb...cb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig heldig da. Her er tilbudet elendig. Her har vi tilbudet hos bensinstasjonen, Coop og bakeriet. Har hentet hos alle 3. På bensinstasjonen har jeg fått 3-4 tørre hveteboller og en baguett med størknet ost. Hos bakeren fikk jeg en loff og 3 kakestykker, på coopen fikk jeg en del epler og noe melk. Så var ikke noe å skryte av her. 

Anonymkode: 34843...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Bruker det en del, og har gjort det i et par år. Har prøvd og feilet, og klaget inn de stedene som misbruker ordningen til å bli kvitt dårlige varer. Men de er forsatt på listen, noen til og med nede i en stjerne. Synes konseptet burde ha litt mer respekt for kundene, og ikke tillate at utsalg med dårlig rating får holde på over lengre tid.

Nå som prisene på brød er har gått markant opp, kommer jeg nok til å bruke det mer. Noe jeg tror flere gjør. For de siste dagene har posene forsvunnet på et par minutter. 

Anonymkode: 7c931...e36

Skrevet

Ja , henter poser hos baker brun, og Meny deler ut poser til noen jeg vet har dårlig råd . Men tar en og annen pose selv med bakevarer etc  fra CirclecK Geilo når jeg er der oppe 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende admin en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Vh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...