Gå til innhold

Hva er det fineste navnet du har hørt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sleit med å plassere denne, men går for det i denne kategorien. Hva er det fineste navnet du har hørt? 

Anonymkode: 2f6c2...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Celina holmkold

Jeg jobber i butikk, og her om dagen kom det inn en kunde som ville bli medlem, og hun hadde et skikkelig pent navn. Det var ikke norskt, men vet ikke helt om jeg tør å skrive det her 😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det våger jeg ikke å dele. Hva hvis det plutselig blir norges mest populære babynavn rett før jeg selv skal ha barn liksom. 

Anonymkode: a6936...d52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om det noen gang blir en jente, skulle jeg gjerne kalt henne for Ella. Men av 5 nieser og nevøer er det kun en som ikke har navn som starter på E nå, kan ikke gi foreldrene mine enda flere barnebarn med navn på E. 😂 

Anonymkode: b7393...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjertrud er nydelig

Anonymkode: 165a0...7d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Ingvarda er ekstremt fint navn. Har kun møtt 2 som heter det og de var 85+. Synd det er så upopulært navn.

Anonymkode: cb134...783

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det 6 navn som er veldig vanskelig å velge mellom. Jentenavn: Ragla, Gaula, Billa og Grissilde.

Guttenavn: Blodstrup og Bønne.    

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Chomsky89 skrev (9 timer siden):

For meg så er det 6 navn som er veldig vanskelig å velge mellom. Jentenavn: Ragla, Gaula, Billa og Grissilde.

Guttenavn: Blodstrup og Bønne.    

Åh, så vakkert, små prinser og prinsesser! Håper du får mange barn så du får brukt de. 

Anonymkode: c0a11...5c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det står mellom Liv eller Agnes, for jeg tenkte visst automatisk på jentenavn 😅 Guttenavn: Sigurd.

Anonymkode: 3bd19...7d0

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For noen håpløse egoister dere er!!

Vi lever i en stadig mer internasjonalt orientert verden, og noen av dere vurderer seriøst navn som "Gjertrud", "Brage" og "Ingvarda". Dette er navn som er umulige å uttale for andre enn deres egen familie, og allikevel vil dere kalle barna deres det???

Jaja, gi dem det verst tenkelige utgangspunkt i livet. Min datter heter Maria, et navn som finnes på alle kontinenter på kloden, umulig å misoppfatte, og har beviselig vært i denne verden i mer enn 3000 år. 

Anonymkode: ff53b...963

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noen håpløse egoister dere er!!

Vi lever i en stadig mer internasjonalt orientert verden, og noen av dere vurderer seriøst navn som "Gjertrud", "Brage" og "Ingvarda". Dette er navn som er umulige å uttale for andre enn deres egen familie, og allikevel vil dere kalle barna deres det???

Jaja, gi dem det verst tenkelige utgangspunkt i livet. Min datter heter Maria, et navn som finnes på alle kontinenter på kloden, umulig å misoppfatte, og har beviselig vært i denne verden i mer enn 3000 år. 

Anonymkode: ff53b...963

Det er da ikke det tråden handler om! Jeezes.

Anonymkode: 0d147...7bb

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...