Gå til innhold

Hva er det fineste navnet du har hørt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Om det noen gang blir en jente, skulle jeg gjerne kalt henne for Ella. Men av 5 nieser og nevøer er det kun en som ikke har navn som starter på E nå, kan ikke gi foreldrene mine enda flere barnebarn med navn på E. 😂 

Anonymkode: b7393...c04

Annonse

AnonymBruker
Chomsky89 skrev (9 timer siden):

For meg så er det 6 navn som er veldig vanskelig å velge mellom. Jentenavn: Ragla, Gaula, Billa og Grissilde.

Guttenavn: Blodstrup og Bønne.    

Åh, så vakkert, små prinser og prinsesser! Håper du får mange barn så du får brukt de. 

Anonymkode: c0a11...5c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker

For noen håpløse egoister dere er!!

Vi lever i en stadig mer internasjonalt orientert verden, og noen av dere vurderer seriøst navn som "Gjertrud", "Brage" og "Ingvarda". Dette er navn som er umulige å uttale for andre enn deres egen familie, og allikevel vil dere kalle barna deres det???

Jaja, gi dem det verst tenkelige utgangspunkt i livet. Min datter heter Maria, et navn som finnes på alle kontinenter på kloden, umulig å misoppfatte, og har beviselig vært i denne verden i mer enn 3000 år. 

Anonymkode: ff53b...963

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noen håpløse egoister dere er!!

Vi lever i en stadig mer internasjonalt orientert verden, og noen av dere vurderer seriøst navn som "Gjertrud", "Brage" og "Ingvarda". Dette er navn som er umulige å uttale for andre enn deres egen familie, og allikevel vil dere kalle barna deres det???

Jaja, gi dem det verst tenkelige utgangspunkt i livet. Min datter heter Maria, et navn som finnes på alle kontinenter på kloden, umulig å misoppfatte, og har beviselig vært i denne verden i mer enn 3000 år. 

Anonymkode: ff53b...963

Det er da ikke det tråden handler om! Jeezes.

Anonymkode: 0d147...7bb

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...