AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Jeg skal ikke hjem før fredag å nå er jeg så lei meg. Jeg veide rundt 120kg i mangen år å jeg har ved pandemi nedstengningen tatt noen tøffe valg blant annet å legge om livet pga helse og psykiske utfordringer. Jeg lyktes med kroppen. Jeg er nede i 62kg nå å er ett helt nytt menneske. Har farget håret mitt fra mørk blondt til lys blondt og føler meg veldig på rett vei å finne min nye stil. Jeg er litt engstelig for nye folk da jeg har blitt mobbet endel i ungdomsårene. Min beste venninne og jeg er nå på hyttetur med hennes venninne å en til venninne av henne igjen. Hun ene bodde der vi bor, før å hun andre kjenner jeg ikke til. Da vi spiste middag igår sier hun venninnen til min venninne noe om meg å hun da åpenbart ikke skjønner helt at det ER meg?! Pga vekt tapet. Det har ikke vært tema å min beste venninne har ikke snakket med denne andre venninnen om meg. Hun har ikke fått med seg at jeg har gått ned så mye å heller ingen klokke har ringt da jeg fortsatt heter det samme.. hun sa noe som, «ja akkurat som hun Tone fra Ungdomskolen som var lei seg fordi alle guttene bare så på henne fordi man ikke så forkjell på forran å bak..». Noe i den duren.. jeg så på venninnen min men hun bare himlet med øynene. Syns det var sinnsykt sårende . Nå er jeg så redd for at hun skal finne ut at det er meg. Er som den mobbengsten fra skoletiden kommer tilbake . Hun var ikke en av de som plaget meg jeg husker henne såvidt, men likevel nå bare fortsetter det pga sånne som henne.. hva gjør jeg nå? Anonymkode: 2edee...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Jeg skjønte ikke hvem som var hvem i historien din, men om venninna di finner ut at hun har snakket dritt om deg så er det jo hun det er flaut for, ikke deg... Anonymkode: d61c4...72d 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Jeg ville med vilje latt henne finne ut det var meg. Og NYTT fallet hennes. 🍿 Anonymkode: 1b9a3...0bc 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Jeg ville ha sagt noe som «ja det var meg, og har du mer å si?» Anonymkode: 11197...49d 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor DU skulle bli flau eller er redd for at hun skal finne ut at det er deg hun snakket dritt om? Det er jo HENNE det er flaut for, å bli tatt på fersken i å snakke dritt om noen. Og så sitter hun rett fremfor deg, liksom... Det må jo være utrolig pinlig. Sier hun ikke unnskyld på sine knær da, er det merkelig. Men folk har en tendens til å feie vekk eller le av sånt som ikke har rammet dem selv direkte. Anonymkode: 8cd7c...e06 2 1 3
Helene Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Jeg tok slankeoperasjon. Og opplevde venner sånn som du. Men da så jeg også, hvem var mine venner. Jeg var ikke ekstremt stor, men hadde sideplager. De ekte vennene dine er der i dag. Andre skal du gi f i.
Kvalitet Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg ville ha sagt noe som «ja det var meg, og har du mer å si?» Anonymkode: 11197...49d Og dermed ødelegge hele hytteturen. Tviler på at en som har blitt mobbet og bærer preg av det, vil innta en slik konfronterende stil.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Du har ikke noe å være flau for. Det er hun som skal være flau. Jeg håper hun finner ut at det var deg hun snakket om, så hun kan sitte der og kjenne på skammen og revurdere hvem hun er som person. Det hadde vært et skikkelig boss queen øyeblikk om du så på henne og sa "det er meg du snakker om". Hun hadde sikkert blitt sprutrød og gjemt seg i et hjørne 😅 Flott jobba med å forbedre helse og livsstil, Ts 🙂 Men ha litt mer sympati med hvem du var når du var yngre. Hun er ikke noen du skal skamme deg over. Anonymkode: 40037...64c 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Fy søren..... Så ekkel hun er, veit du hva? Jeg ville likt det om hun fant ut at du er deg (om jeg var deg) hun fortjener det, må føles som en kald bøtte vann! 😄 Du bør ikke skamme deg over noe! Anonymkode: 24846...dec
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Hvilke venner er det du har? En snakker dritt om deg uten at hun vet om at det er deg - og ingen av de andre stopper hun?? Anonymkode: e907e...efd
Me for life Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Tror jeg hadde sakt noe sånt som: "Ja jeg veide litt mer da, men personlig synes jeg at jeg allerde da var skikkelig søt." .....og så sett på reaksjonen 😄 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 eller "Ja jeg husker de sa det og jeg ble lei meg og gruet meg til hver dag på skoken" Anonymkode: 1b9a3...0bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå