AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Min kone har vært utro med en far i klassen til vårt barn. Hun sier til meg at de var betatt av hverandre en liten stund og hadde sex et par ganger, men så avsluttet hun det nå i juni. Vi har snakket om det som har skjedd og hun har fortalt meg veldig mye. Hun har slettet hans hemmelig nummer og blokkert han på alle sosiale medier, og siden vi er på flyttefot og barnet vårt skal begynne på en ny skole, trenger vi ikke å se denne faren mer. Jeg ønsker å høre hans versjon av saken, og har forfattet en tekstmelding som jeg skal sende til han. Teksten er som følger: Hei. Jeg ønsker å snakke med deg og høre din versjon av hva du og Hege har gjort bak min rygg. Jeg kan komme hjem til deg eller ned på jobben din. Du velger. Hege har slettet ditt nummer og blokkert deg på sosiale medier, og hun vet at jeg sender denne sms til deg, så det er ikke noe vits i å sladre til henne. Jeg kommer til å henge over deg som en klegg, helt til du svarer meg. Hilsen Henrik. Anonymkode: 644a7...822
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Ikke rart hun er utro når du er så ute.. du høres helt ærlig ikke frisk ut, med den skjulte trusselen der. Er dere 17 år ??? Anonymkode: 8c49c...0a5 41 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke rart hun er utro når du er så ute.. du høres helt ærlig ikke frisk ut, med den skjulte trusselen der. Er dere 17 år ??? Anonymkode: 8c49c...0a5 Jeg mente bare at jeg ikke gir meg hvis han ikke tar kontakt. Jeg skal ikke kjefte på han mener snakke vanlig og få vite ting som Hege kanskje ikke har fortalt meg. Jeg trenger dette for å kunne gå videre og prøve om ekteskapet kan fungere likevel. Ts Anonymkode: 644a7...822 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Nei. Bare nei! Er meldingen grei hvis jeg fjerner den siste setningen? Ts Anonymkode: 644a7...822
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er meldingen grei hvis jeg fjerner den siste setningen? Ts Anonymkode: 644a7...822 Hun har godkjent at jeg sender meldingen faktisk. Ts Anonymkode: 644a7...822
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Hva skal jeg skrive da? Ts Anonymkode: 644a7...822
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Ingenting, det er dama di som har gjort noe galt ikke han. Anonymkode: 72c07...afd 13 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Hvorfor må du absolutt høre hans versjon av saken? Vil det forandre noe som helst? Det høres jo ut som at du og Hege skal fortsette med deres forhold og at ting skal gå seg til pga flytting osv. Anonymkode: e6af7...ed0 14
Gjest theTitanic Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min kone har vært utro med en far i klassen til vårt barn. Hun sier til meg at de var betatt av hverandre en liten stund og hadde sex et par ganger, men så avsluttet hun det nå i juni. Vi har snakket om det som har skjedd og hun har fortalt meg veldig mye. Hun har slettet hans hemmelig nummer og blokkert han på alle sosiale medier, og siden vi er på flyttefot og barnet vårt skal begynne på en ny skole, trenger vi ikke å se denne faren mer. Jeg ønsker å høre hans versjon av saken, og har forfattet en tekstmelding som jeg skal sende til han. Teksten er som følger: Hei. Jeg ønsker å snakke med deg og høre din versjon av hva du og Hege har gjort bak min rygg. Jeg kan komme hjem til deg eller ned på jobben din. Du velger. Hege har slettet ditt nummer og blokkert deg på sosiale medier, og hun vet at jeg sender denne sms til deg, så det er ikke noe vits i å sladre til henne. Jeg kommer til å henge over deg som en klegg, helt til du svarer meg. Hilsen Henrik. Anonymkode: 644a7...822 Det hørtes ut som en stor trussel. Og han tror kanskje du vil banke ham opp når dere treffes. Hvorfor MÅ du treffe han? Han har ingen forpliktelser ovenfor deg. Han har ikke gjort dette mot deg. Han ble forelsket i en dame og var hennes elskerinne. Du kan PENT spørre om å få vite hva som skjedde så KANSKJE han forteller deg noe. Hans fortrolighet ligger nok hos henne og han vil 1) si hva som må til for at hun ikke mer problemer. 2) si hva som må til for å unngå ditt raseri. Eller 3) være avslappet og ga snakket godt nok ut med denne Hege til å gi et ærlig svar
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 Du kommer ikke til å få fred med deg selv, selvom du får prata med denne mannen. Sannsynligheten for at han er interessert i å prate med deg også, er minimal. Hvorfor skulle han ville det? Du gjør deg selv, så innmari liten ved å skrive en sånn melding, Enten tar du til takke med det din kone fortalte, og prøver å finne en måte å leve videre på, ellers så må du bare gå og gnage på det. Dette kan kun tiden løse. Anonymkode: aa8c4...581 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingenting, det er dama di som har gjort noe galt ikke han. Anonymkode: 72c07...afd Han er jo litt medskyldig siden han vet at vi er gift. Den som er med på utroskap er jo ikke akkurat uskyldig, selv om det er hun som har ansvar overfor meg. Ts Anonymkode: 644a7...822 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Skrevet 6. juli 2022 Ta din kone i stedenfor. Få hennes versjon, og hold deg til den. Det er hun som har sveket deg, ikke han. Anonymkode: 9c5aa...113 3 2
Magnifique Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 Hei! Synes kanskje meldingen din virket noe truende/aggressiv. Jeg forstår at du er sint, og det skal du få lov til å føle, men jeg hadde heller prøvd å sende en litt mer nøytral melding Eksempel: «Hei. Jeg har et behov for å prate om det som har skjedd mellom deg og min kone. Jeg ønsker å høre din versjon. Har du anledning til å møte meg x sted til x tid? Hilsen x» Trenger ikke være helt ordrett, men noe sånt hadde jeg i hvert fall sendt. Som sagt forstår jeg veldig godt følelsene dine, men tenker det er bedre at du kommer fra et litt mer nøytralt ståsted. Håper det løser seg 23 8
Snok1 Skrevet 6. juli 2022 #16 Skrevet 6. juli 2022 Hvis du vil fremstå som uselvstendig, klynkende, mesete og fjompete, er det bare å sette i gang. Hva vil du oppnå? Føle deg som en mesterdetektiv? 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #18 Skrevet 6. juli 2022 Jeg ville bedt deg dra til helvete. Hilsen mann. Anonymkode: af6b2...7f1 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 theTitanic skrev (2 minutter siden): Det hørtes ut som en stor trussel. Og han tror kanskje du vil banke ham opp når dere treffes. Hvorfor MÅ du treffe han? Han har ingen forpliktelser ovenfor deg. Han har ikke gjort dette mot deg. Han ble forelsket i en dame og var hennes elskerinne. Du kan PENT spørre om å få vite hva som skjedde så KANSKJE han forteller deg noe. Hans fortrolighet ligger nok hos henne og han vil 1) si hva som må til for at hun ikke mer problemer. 2) si hva som må til for å unngå ditt raseri. Eller 3) være avslappet og ga snakket godt nok ut med denne Hege til å gi et ærlig svar Jeg skal prate vanlig og ikke kjefte eller kalle han stygge ting. Har behov for å høre om det hun sier stemmer. Gjør det det klarer jeg å gå videre, hvis ikke er løpet kjørt for oss. Har snakket med han flere ganger på skolen, men vi er kun bekjente. Ts Anonymkode: 644a7...822 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta din kone i stedenfor. Få hennes versjon, og hold deg til den. Det er hun som har sveket deg, ikke han. Anonymkode: 9c5aa...113 Har fått hennes versjon. Ts Anonymkode: 644a7...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå