Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er noen dager over termin nå. Har hatt litt modningstegn som har kommet og gått - men i dag er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk. Men leser at det kan ta både dager og uker etter det før fødselen er i gang.

Så, hvor lenge etter at slimproppen gikk begynte fødselen din? Gøy å høre andres opplevelse 😊

Anonymkode: 1a9d4...69f

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595569-hvor-lenge-etter-slimproppen-f%C3%B8dte-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg så aldri noen slimpropp. Fødte en lørdag kveld etter å ha hatt oransje utflod hele dagen, men den var vannaktig, og ikke noe "slimproppaktig" i det hele tatt. Så jeg antar slimproppen kom ut først ved fødselen den kvelden. Og jeg kikket ikke ned dit hele tiden akkurat.

Anonymkode: 71d5c...233

• Liker 1

Annonse

Annonse

Annonse
AnonymBruker
On 7/6/2022 at 5:37 PM, Fotballmamma said:

Hos meg gikk slimproppen på morgenen, fødte i 22-tiden på kvelden.

Samme her :) slimpropp på morgenen, fødselen startet rundt 15 og baby ute ca 22. veldig tydelig slimpropp: var ikke i tvil. Den andre fødselen merket jeg ikke noe til den, annet enn mye slimete utflod flere uker før fødsel.

Anonymkode: 8b781...7fa

• Liker 1

Første gangen så jeg aldri noe til denne beryktede slimproppen, mens andre gang så var det ingen tvil om at det var slimproppen som kom ut 🤭 1 døgn etter slimproppen gikk så begynte svake og uregelmessige rier, og 2 døgn etter slimproppen gikk vannet. Slimproppen gikk lørdag formiddag, vannet gikk natt til mandag og natt til tirsdag var baby født. Masse lykke til med fødsel! 🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...