Gå til innhold

Sexleketøy i forhold god Ide?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Mann her. Gift i 15 år. Lurer på om eller hvor godt disse nymoderne sexleketøyene egner seg i parforhold. Tenker på produkter som Wominizer, Satisfyer etc. Kona er i utgangspunktet negativ til leketøy og jeg er ikke veldig keen på å kjøpe en erstatning av meg selv :)

Likevel, så lurer jeg på om det finnes gode leketøy for parforhold som skaper lyst og glede for begge. Erfaringer?

Anonymkode: 5403d...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, finnes mange gode leketøy for parforhold. Men dere må jo være enige i hva dere vil prøve og om det er greit med leketøy. Dere må også tenke over om det kun er til henne, til deg eller dere begge. 

Selv synes vi dildo, vibrator og penisringer er greit. Sistnevnte får du både med og uten vibrasjon. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi vibrator som kan brukes både alene og under fellesstunder. Det fungerer utmerket for oss, spesielt meg, men mannen er også helt med og liker at jeg lettere og raskere kommer.
Man må bare finne ut hvilke typer leketøy man liker best; leketøy som vibrerer eller leketøy som penetrerer. Eller litt av begge deler. Deretter må dere kanskje teste ut ulike modeller for å finne den som gir best uttelling.

Anonymkode: 20dcd...92b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo se på ting som ikke direkte gir orgasme, men som skaper spenning. Da vil du nok heller ikke føle at det er noe som overtar din rolle. ;) Tenker litt på leketøy som feks tau, klyper, pisk, etc. Jeg er klar over at dette heller mot bdsm så om det blir veldig feil så kan dere sikkert finne noe annet. Kanskje et sexspill. Eller hva med "gavekort"? Du kan gi henne noen gavekort på noe hun liker veldig godt... som f eks å bli slikket. De kan hun innløse når hun vil og du "må" stille opp. ;) 

Anonymkode: 73888...734

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kona er i utgangspunktet negativ til leketøy og jeg er ikke veldig keen på å kjøpe en erstatning av meg selv :)

Hei, både jeg og kona har i all hovedsak kun kjøpt leketøy til henne. Hennes favoritt er vibrerende til hennes egen fornøyelse. Ellers så har vi diverse buttplugger og en dildo som er noenlunde samme størrelse som min penis.

Jeg jobber turnus som betyr at spesielt det vibrerende egget er noe hun bruker alene i all hovedsak. Dildoen er noe jeg selv innimellom har brukt på henne mer som et krydder i hverdagssexen. (Vi har snakket om trekant, og da gjerne med en mann ekstra til henne). Buttpluggene har vært lite i bruk grunnet manglende sexlyst hos henne. Men nå har lysten hennes økt i det siste året og skal ikke se bort fra at disse igjen vil komme i bruk igjen.

Jeg råder deg/dere til å diskutere eventuelt hva dere ser for dere og begynne i det små med og kjøpe en vibrator eller lignende i første omgang f.eks.

Anonymkode: 8f741...493

AnonymBruker
Skrevet

For oss er leketøy en selvfølge når vi har sex. 

Ingen i hele verden kan gi meg like intense orgasmer som det et godt leketøy kan.

Anonymkode: b7c6a...942

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke en erstatning for deg da. En leke er en leke, kan ikke erstatte en mann. Men det kan ses som hjelpemidler til mer nytelse og som leker å ha det gøy med. Hvis sex var så mekanisk at det kan erstattes av en sexleke så var det vel ingen som gadd å ha vanlig sex lenger?

Anonymkode: ac06e...1e6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei,

Mann her. Gift i 15 år. Lurer på om eller hvor godt disse nymoderne sexleketøyene egner seg i parforhold. Tenker på produkter som Wominizer, Satisfyer etc. Kona er i utgangspunktet negativ til leketøy og jeg er ikke veldig keen på å kjøpe en erstatning av meg selv :)

Likevel, så lurer jeg på om det finnes gode leketøy for parforhold som skaper lyst og glede for begge. Erfaringer?

Ut fra din egen beskrivelse virker det ikke som om noen av dere higer etter, og da har dere det vel bra som dere har det? 
Jeg og min partner bruker det fra tid til annen. Det er både gøy og berikende, men det fungerer strålende også uten.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger en bit paprika på osteskiva har du ikke erstattet osten, du har bare gjort skiva enda mer smakfull 😉

Men, leketøy må selvfølgelig være noe dere begge ønsker!

Anonymkode: 0d2fb...5f9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 18.16):

For oss er leketøy en selvfølge når vi har sex. 

Ingen i hele verden kan gi meg like intense orgasmer som det et godt leketøy kan.

Anonymkode: b7c6a...942

Da har du ikke møtt rett mann eller vært nok tilstede under sexen. Jeg bruker ingenting og faller om i spasmer når min mann og jeg har oss. Klarer ikke stå på bena så sterke orgasmer får jeg uten hjelpemidler. 

Anonymkode: 72c6f...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer meg fint uten seksuelle krykker. 

Anonymkode: e2dc8...426

Skrevet (endret)

Skjønner hva du mener, TS!

Jeg var selv skeptisk til leketøy. Når vi elsker, vil jeg elske med mannen min og ikke med et leketøy. Dessuten er naturlig vare best! Men vi våget. Og har hatt utrolig mye glede av leketøy! Leketøyet er ikke en erstatning for mannen min, men ekstra krydder. 

Hva med å prøve noe veldig uskyldig? For eksempel noe som vibrerer og kan brukes på klitoris? We-vibe touch eller noe så enkelt som et vibrerende egg? Womanizer/Satisfyer og lignende kan være litt intense for en skeptisk førstereis. Se gjerne etter noe som er støysvakt - mindre "forstyrrende" i sengen. Hvis f.eks. hun ligger på ryggen og du sitter, kan du fint bruke det på henne mens dere elsker. 😉

Jeg tenker at jeg må prøve før jeg vet om jeg liker det. Hvis dere har prøvd litt forsiktig og funnet ut at det ikke er noe for dere, vel, da har dere prøvd, tapt de pengene det kostet og er en erfaring rikere. Det finnes utrolig mye annet gøy å finne på sammen!

(Her finner du litt om vår start til leketøy - hvis du er interessert.)

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 6.7.2022 den 19.40):

Ut fra din egen beskrivelse virker det ikke som om noen av dere higer etter, og da har dere det vel bra som dere har det? 

Jeg får litt den samme følelsen; at ingen av dere egentlig har lyst på det. I så fall er det jo helt greit å la være.

Samtidig har jeg blitt utfordret av mannen opp igjennom årene, på nettopp dette med å bruke leketøy sammen. Han er fortsatt mer gira og "eventyrlysten" enn meg, men jeg skjønner mer nå dette med at leketøy kan være et krydder i sexlivet. En liten dildo kan avlaste fingrene hans når vi ligger i 69, for eksempel. Et lite vibrerende egg inni meg under samleie gir begge pirrende vibrasjoner, og i vårt tilfelle øker nytelsen for ham. (Sjekk først at egget er vanntett!)

Anonymkode: 7e717...965

• Liker 2
Gjest Drigo
Skrevet

Som ts beskriver er også kona mi i utgangspunktet skeptisk til «maskinell» hjelp. Kona sier hun får de orgasmene hun trenger med mitt naturlige utstyr. Hun bruker heller ikke utstyr for egenstimulering, da hun foretrekker - og synes hun får nok «vanlig» sex. Hun har god følsomhet nedentil, og er redd for å miste den ved hard stimulering som enkelte vibratorer kan gi. 

Vi har heller ikke det store utvalget; Satisfyer pro, en naturtro vibrerende dildo, to glassdildoer (vakre) samt en vibrator for bruk i trusa (pluss noe ekstra for meg). 

De ganger vi har hatt glede av litt ekstra utstyr er i forbindelse med rollespill (når vi er i det lekne hjørne) eller ved massasje. Da kan vi bruke disse, sammen med lett BDSM-utstyr. De mest populære dingsene for henne er glassdildo og trusevibrator. 

Det har også vært noen bomkjøp som hun har forlangt gå rett i søpla (bla en King Cock dildo, som hun overhodet ikke syntes var realistisk, men heller muligens var kappet av en gris). 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...