Noldus Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Jeg har surfet på finn torget en del i det siste grunnet flytting. Der har jeg kommet over overraskende mange annonser for salg av tomme esker til f.eks airpods, apple tv med mer. Er det virkelig et marked for salg av slikt? Eventuelt noen som kan fortelle meg hvorfor folk vil ha dette?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Haha nytt for meg. Har ikke kastet emballasjen til mac’en min; noen ide om hva jeg kunne fått?😅 Anonymkode: eda31...fe5
Million Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 (endret) Kanskje folk kjøper emballasjen av noen andre når de har mistet sin egen til sine egne appleprodukter, og skal selge dem? Det tar seg liksom litt bedre ut at noe selges i original emballasje, det gir skinn av å være litt "nyere" da kanskje? Og hvem vet, kanskje de hoster opp en falsk kvittering også, for å ytterligere sannsynliggjøre at "dette produktet jeg selger er nesten nytt altså, derfor den høye prisen...." Og KANSKJE noen selger falske kopier av f.eks air pods som de har kjøpt fra Korea eller Kina og legger dem i Apple emballasje og selger dem som ekte vare? Da trenger de jo emballasjen. Men hva vet jeg. Bare gjetter. Endret 6. juli 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha nytt for meg. Har ikke kastet emballasjen til mac’en min; noen ide om hva jeg kunne fått?😅 Anonymkode: eda31...fe5 Brukte apple-emballasje kjener jeg ikke til, men det er faktisk et marked for tomme poser fra luksusmerker. Sjekk https://poshmark.com/browse/louis-vuitton-gift-paper-bag?department=Women&brand[]=Louis Vuitton&sort_by=added_desc&all_size=true Anonymkode: 2ebe7...81c
Noldus Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha nytt for meg. Har ikke kastet emballasjen til mac’en min; noen ide om hva jeg kunne fått?😅 Anonymkode: eda31...fe5 Ingen aning, men de finnes til salgs for iallefall 250 på finn! Lykke til Million skrev (2 minutter siden): Kanskje folk kjøper emballasjen av noen andre når de har mistet sin egen til sine egne appleprodukter, og skal selge dem? Det tar seg liksom litt bedre ut at noe selges i original emballasje, det gir skinn av å være litt "nyere" da kanskje? Og hvem vet, kanskje de hoster opp en falsk kvittering også, for å ytterligere sannsynliggjøre at "dette produktet jeg selger er nesten nytt altså, derfor den høye prisen...." Og KANSKJE noen selger falske kopier av f.eks air pods som de har kjøpt fra Korea eller Kina og legger dem i Apple emballasje og selger dem som ekte vare? Da trenger de jo emballasjen. Men hva vet jeg. Bare gjetter. Det med videresalg eller kopi salg var et bra poeng. Å ang disse posene, så kan en jo lure på om mange kjøper her før de selger hus. Finnes mange tilfeldig plasserte «luksus poser» i boligannonser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå