Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksen dame. Får litt egentid uten barn og kjæreste.  Har egentlig  ikke det store sosiale nettverk  men lyst å gå ut å ta en øl på en av de mest rolige pubene her i byen.  Altså en øl  ikke fyll og ikke skjenking. 

Anonymkode: 5f9fe...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rart ja. Ser jeg en dame som sitter alene å drikker øl på en pub så mistenker jeg at hun har problemer av noe slag + null venner. 

Anonymkode: 000ce...bbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint ts, ikke hør på den over her. Jeg har høy utdannelse, god jobb, stort nettverk, null problemer, men tar også av øl alene ute av og til. Noen ganger er det bare godt å sette seg ned ved et bord med øl, snacks og en bok. Mange som sitter alene, null stress det. 

Anonymkode: e0467...279

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Rart ja. Ser jeg en dame som sitter alene å drikker øl på en pub så mistenker jeg at hun har problemer av noe slag + null venner. 

🤭 Dette må være den mest norske kommentaren jeg har lest på en stund. 

Anonymkode: 45088...64d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 2.11):

🤣👏

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 15.00):

AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 2.11):

Det sier i allefall noe om den som tenker slik... 

Drit i dem som er som ab over her og tenker sitt TS, gå ut og ta deg en øl, snakk med dem du vil eller la være. Livet er ikke til for å tekkes andre.. 

Endret av Carrot
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 14.58):

Voksen dame. Får litt egentid uten barn og kjæreste.  Har egentlig  ikke det store sosiale nettverk  men lyst å gå ut å ta en øl på en av de mest rolige pubene her i byen.  Altså en øl  ikke fyll og ikke skjenking. 

Nei ikke rart i det hele tatt. Er jk der folk samles. Er da mange enslige damer som går på pub der jeg bor er innom der alene jeg også innimellom mest uten å drikke, men av og til en dram også. Kjenner ingen det passer å gå ut med da det aldri passer på likt. Men møter da folk fra fjern og nær. Jeg går dit for å være litt sosial, og vil ut av huset litt. Går du på kafe, da sitter man jo der alene, så ingen sosialisering man får da. Så det gidder jeg ikke. Er 45

Anonymkode: da428...59e

Skrevet

Jeg har gått på pub alene. Tatt et glass vin, har også hatt med bok. Ville bare kose meg. Ja du blir sett rart på. Spørsmålet er, bryr du deg? Jeg gjør ikke det. Men har skjønt at jeg er litt rar. Det bryr meg heller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 14.58):

Det er helt greit, jeg gjør det av og til og ofte når jeg er ute og reiser.

Anonymkode: 24097...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...