Gå til innhold

Long covid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, er der andre her inne som sliter med long covid? Og hvilke symptomer har dere? 

Jeg fikk covid i slutten av februar 2022 og var innlagt med hjertebank og høy puls, har i etterkant slitt med utmattelse, muskeltretthet, kvalme og brekninger, svimmelhet som kommer og går, tung til sinns, hjertebank, høy puls til tider, nakkesmerter mm.

Har blitt grundig utredet hos lege og spesialister uten noe alvorlige funn, og ingen vil egentlig snakke noe vedr long covid.

Kjenner meg frustrert og bekymret, hvor lenge varer disse symptomene? 

Setter pris på å høre fra andre i samme situasjon og hva hjelp dere får?

Jeg er 100 sykemeldt siden april.( nakkeprolaps i tillegg)

Anonymkode: a8c43...b8a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke hatt COVID. Har heller ikke tatt noe vaksine.

Anonymkode: 73c33...be4

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke hatt COVID. Har heller ikke tatt noe vaksine.

Anonymkode: 73c33...be4

Men da var du jo til enorm hjelp i denne tråden!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt long covid i over et år. Har vært på rehabilitering. Har du vært det? Du har rett på det, bare be fastlegen henvise deg. Rehabilitering hjalp ikke særlig for meg men det er verdt et forsøk mange blir bedre. Ellers veldig lite hjelp. Vært til utredning og er fortsatt i den prosessen.

Anonymkode: 391b2...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ikke stille et slikt medisinsk spørsmål og ikke nevne om du har vaksinert deg, og ikke minst hvor mange ganger🙈

Anonymkode: faeed...498

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har long covid og har vært syk i 1 år og 6 mnd. Hos meg er det i hovedsak kognitive problemer og fatigue. Det finnes en fb gruppe covid -19 langtidssyke( lukket gruppe) Der kan du søke råd.,

Endret av Bendie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig mild sykdom og kom meg kjapt, så sånn sett er jeg nok ikke så mye hjelp, men jeg bare lurte på hva du hadde tatt av vaksiner før du fikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har/har hatt long covid - i hovedsak kognitiv utmattelse. Syk i 6 mnd. Jeg fant et preparat som gjorde meg mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bttb skrev (12 timer siden):

Jeg har/har hatt long covid - i hovedsak kognitiv utmattelse. Syk i 6 mnd. Jeg fant et preparat som gjorde meg mye bedre.

Hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...