AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 Hei, er der andre her inne som sliter med long covid? Og hvilke symptomer har dere? Jeg fikk covid i slutten av februar 2022 og var innlagt med hjertebank og høy puls, har i etterkant slitt med utmattelse, muskeltretthet, kvalme og brekninger, svimmelhet som kommer og går, tung til sinns, hjertebank, høy puls til tider, nakkesmerter mm. Har blitt grundig utredet hos lege og spesialister uten noe alvorlige funn, og ingen vil egentlig snakke noe vedr long covid. Kjenner meg frustrert og bekymret, hvor lenge varer disse symptomene? Setter pris på å høre fra andre i samme situasjon og hva hjelp dere får? Jeg er 100 sykemeldt siden april.( nakkeprolaps i tillegg) Anonymkode: a8c43...b8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Del Skrevet 6. juli 2022 Har ikke hatt COVID. Har heller ikke tatt noe vaksine. Anonymkode: 73c33...be4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. juli 2022 #3 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har ikke hatt COVID. Har heller ikke tatt noe vaksine. Anonymkode: 73c33...be4 Men da var du jo til enorm hjelp i denne tråden! 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har hatt long covid i over et år. Har vært på rehabilitering. Har du vært det? Du har rett på det, bare be fastlegen henvise deg. Rehabilitering hjalp ikke særlig for meg men det er verdt et forsøk mange blir bedre. Ellers veldig lite hjelp. Vært til utredning og er fortsatt i den prosessen. Anonymkode: 391b2...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Del Skrevet 6. juli 2022 Du kan ikke stille et slikt medisinsk spørsmål og ikke nevne om du har vaksinert deg, og ikke minst hvor mange ganger🙈 Anonymkode: faeed...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 11. juli 2022 #6 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Hei, jeg har long covid og har vært syk i 1 år og 6 mnd. Hos meg er det i hovedsak kognitive problemer og fatigue. Det finnes en fb gruppe covid -19 langtidssyke( lukket gruppe) Der kan du søke råd., Endret 11. juli 2022 av Bendie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 17. juli 2022 #7 Del Skrevet 17. juli 2022 Ryddet for helseskadelig innlegg og brukerangrep. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 17. juli 2022 #8 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg fikk veldig mild sykdom og kom meg kjapt, så sånn sett er jeg nok ikke så mye hjelp, men jeg bare lurte på hva du hadde tatt av vaksiner før du fikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bttb Skrevet 17. juli 2022 #9 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg har/har hatt long covid - i hovedsak kognitiv utmattelse. Syk i 6 mnd. Jeg fant et preparat som gjorde meg mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 18. juli 2022 #10 Del Skrevet 18. juli 2022 bttb skrev (12 timer siden): Jeg har/har hatt long covid - i hovedsak kognitiv utmattelse. Syk i 6 mnd. Jeg fant et preparat som gjorde meg mye bedre. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bttb Skrevet 18. juli 2022 #11 Del Skrevet 18. juli 2022 Lenelarsen skrev (7 timer siden): Hva da? https://www.verywellhealth.com/cbd-oil-chronic-fatigue-syndrome-4174558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg