AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Jeg skal i bryllup, kommer til å bruke denne kjolen, men jeg vet ikke helt hvilke sko jeg skal ha. Må være sandaler for det kommer til å være VARMT. Skulle også gjerne funnet en liten veske som kan passe, er det clutch man pleier å bruke i bryllup, eller blir det upraktisk å bære rundt på? Tar i mot alt av tips! Anonymkode: b9c6b...46f 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Helt ærlig syns jeg denne er for mye blikkfang. Det er bruden som skal være i fokus. Ikke du. Syns du burde respektere dette, og ikke velge noe så «skrikete». Anonymkode: 4d6c3...683 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Helt ærlig syns jeg denne er for mye blikkfang. Det er bruden som skal være i fokus. Ikke du. Syns du burde respektere dette, og ikke velge noe så «skrikete». Anonymkode: 4d6c3...683 Det står du fritt til å mene, men din mening har ingen betydning for meg. Avgjørelsen er tatt, det blir denne kjolen Anonymkode: b9c6b...46f 20 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Hva med sandaler og veske i beige farge? 😊 Synes alltid det er greit med en veske som har lang stropp, men det er en preferansesak. Anonymkode: 77584...d43 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skal i bryllup, kommer til å bruke denne kjolen, men jeg vet ikke helt hvilke sko jeg skal ha. Må være sandaler for det kommer til å være VARMT. Skulle også gjerne funnet en liten veske som kan passe, er det clutch man pleier å bruke i bryllup, eller blir det upraktisk å bære rundt på? Tar i mot alt av tips! Anonymkode: b9c6b...46f Den er altfor sprakende og mønstrete for bryllup. Eneste bryllup den passer i er bohem eller sånne alternative fæle greier hvor folk ikke bryr seg. Den er fæl, beklager altså. Folk kommer til å tenke at du har misforstått veldig og at du driter deg ut. Men skal du absolutt ødelegge bryllupet burde tilbehøret (som du kaller det) være enkelt og ensfarget. Anonymkode: e3e6c...b6f 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Den er altfor sprakende og mønstrete for bryllup. Eneste bryllup den passer i er bohem eller sånne alternative fæle greier hvor folk ikke bryr seg. Den er fæl, beklager altså. Folk kommer til å tenke at du har misforstått veldig og at du driter deg ut. Men skal du absolutt ødelegge bryllupet burde tilbehøret (som du kaller det) være enkelt og ensfarget. Anonymkode: e3e6c...b6f Du vet da ingenting om hvilket bryllup jeg skal i, hva kleskoden er, eller om jeg allerede har avklart kjolevalget med bruden. Det blir denne kjolen, det var ikke det jeg jeg var ute etter å diskutere. Anonymkode: b9c6b...46f 23 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg skal i bryllup, kommer til å bruke denne kjolen, men jeg vet ikke helt hvilke sko jeg skal ha. Må være sandaler for det kommer til å være VARMT. Skulle også gjerne funnet en liten veske som kan passe, er det clutch man pleier å bruke i bryllup, eller blir det upraktisk å bære rundt på? Tar i mot alt av tips! Anonymkode: b9c6b...46f Gå for noe beige av tilbehør, ikke svart eller hvitt. Jeg ville hatt en liten clutch veske å holde i, det ser litt penere ut en veske over skulderen. Kjolen fungerer flott i et sommerbryllup, ikke tenk på kommentarene over. Du kan evt. finne et pent sjal å ha over skuldrene OM du er bekymret for kalde sommernetter, om ikke hadde jeg droppet det. Anonymkode: 888d8...d10 11 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet da ingenting om hvilket bryllup jeg skal i, hva kleskoden er, eller om jeg allerede har avklart kjolevalget med bruden. Det blir denne kjolen, det var ikke det jeg jeg var ute etter å diskutere. Anonymkode: b9c6b...46f Nei, derfor skrev jeg også hvilket bryllup denne kjolen passer til. Godt å høre at du muligens har avtalt dette med bruden, for denne kjolen ødelegger alle bilder dersom resten kler seg mer "riktig" og derfor mer kjedelig i fargene. Heldigvis finnes fotoshop da. Jeg skrev hva du kunne bruke til kjolen. Enkeltfarget tilbehør, i noen av fargene som allerede finnes i kjolen. Men helst ikke mer av det grønne, det blir for 90-talls. Anonymkode: e3e6c...b6f 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, derfor skrev jeg også hvilket bryllup denne kjolen passer til. Godt å høre at du muligens har avtalt dette med bruden, for denne kjolen ødelegger alle bilder dersom resten kler seg mer "riktig" og derfor mer kjedelig i fargene. Heldigvis finnes fotoshop da. Jeg skrev hva du kunne bruke til kjolen. Enkeltfarget tilbehør, i noen av fargene som allerede finnes i kjolen. Men helst ikke mer av det grønne, det blir for 90-talls. Anonymkode: e3e6c...b6f Så bra jeg har deg til å opplyse meg om hvilke bryllup kjolen passer til da 🙄 Anonymkode: b9c6b...46f 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Gå for noe beige av tilbehør, ikke svart eller hvitt. Jeg ville hatt en liten clutch veske å holde i, det ser litt penere ut en veske over skulderen. Kjolen fungerer flott i et sommerbryllup, ikke tenk på kommentarene over. Du kan evt. finne et pent sjal å ha over skuldrene OM du er bekymret for kalde sommernetter, om ikke hadde jeg droppet det. Anonymkode: 888d8...d10 Bryllupet er i utlandet, et godt stykke sør, så jeg er ikke så redd for å fryse nei Ser at flere foreslår beige, så det skal jeg se på! Anonymkode: b9c6b...46f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Ikke bry deg om kommentarer om kjolen! Jeg ville valgt enkelt, beige tilbehør, siden kjolen er så mye i seg selv: beige sjal, beige clutch (upraktiske men mer «festlig») og beige sandaler/sko. Ingen gulldetaljer på tilbehøret eller store smykker. Anonymkode: 55888...102 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, derfor skrev jeg også hvilket bryllup denne kjolen passer til. Godt å høre at du muligens har avtalt dette med bruden, for denne kjolen ødelegger alle bilder dersom resten kler seg mer "riktig" og derfor mer kjedelig i fargene. Heldigvis finnes fotoshop da. Jeg skrev hva du kunne bruke til kjolen. Enkeltfarget tilbehør, i noen av fargene som allerede finnes i kjolen. Men helst ikke mer av det grønne, det blir for 90-talls. Anonymkode: e3e6c...b6f Vedkommende spør etter tips til tilbehør, ikke hvorvidt du liker eller ikke liker kjolen. Anonymkode: 888d8...d10 15
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 Er det et hagebryllup hvor underlaget er gress eller grus hadde jeg gått for noe sånt: https://www.skoringen.no/tommy-hilfiger-damesandal-med-hael-beige-fw0fw04785aci?productid=4212410482 Ved fast underlag kanskje disse: https://www.skoringen.no/marco-tozzi-damesandal-med-hael-beige-2-2-28373-28?productid=4212418380 https://www.eurosko.com/no/products/tamaris/tamaris-7617/?productCode=2118007&itemavailablestoreids=364%3b38 Veske ville jeg hatt i den her stilen - enkel: https://m.zalando.no/mascara-clutch-champagne-m0951h04s-b11.html men i en farge som er mest mulig lik skoene. Anonymkode: 67d2f...f09 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Skrevet 6. juli 2022 Du bør i alle fall velge noe ensfarget og dempet som tilbehør. Og ang det at kjolevalget er avklart med bruden; det er ingen bruder som sier "den kjolen kan du ikke bruke" om den er aldri så upassende. Og denne kjolen er upassende for et bryllup, i alle fall når du bryr deg om at tilbehøret må være rett. Bruden er bare for høflig til å si deg imot. Anonymkode: e2506...71b 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: det er ingen bruder som sier "den kjolen kan du ikke bruke" om den er aldri så upassende. Anonymkode: e2506...71b Du kjenner ikke bruden eller konteksten, så du har ikke noe grunnlag for å mene noe om brudens personlighet. Ellers takk for tipset. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er det et hagebryllup hvor underlaget er gress eller grus hadde jeg gått for noe sånt: https://www.skoringen.no/tommy-hilfiger-damesandal-med-hael-beige-fw0fw04785aci?productid=4212410482 Ved fast underlag kanskje disse: https://www.skoringen.no/marco-tozzi-damesandal-med-hael-beige-2-2-28373-28?productid=4212418380 https://www.eurosko.com/no/products/tamaris/tamaris-7617/?productCode=2118007&itemavailablestoreids=364%3b38 Veske ville jeg hatt i den her stilen - enkel: https://m.zalando.no/mascara-clutch-champagne-m0951h04s-b11.html men i en farge som er mest mulig lik skoene. Anonymkode: 67d2f...f09 Takk for lenker! Burde kanskje nevnt at høye hæler utgår. Ellers likte jeg stilen så kanskje jeg finner noen lave sandaler som ligner. Anonymkode: b9c6b...46f 3
AprilLudgate Skrevet 6. juli 2022 #16 Skrevet 6. juli 2022 Hadde valgt natur/beige eller lys brun skinn til sandaler Og samme i en enkel veske eller clutch med reim. Veska kan godt være i sånn…ah hva heter det 😅 Sånn strå/rotting liksom. Passer helt fint i et sommerbryllup den der. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #17 Skrevet 6. juli 2022 Oi!! Det var litt av en kjole!! 😳 hvordan blir dette på bilder? Alle er korrekt kledd og du er DET blikkfanget? I skrikende grønnfarger… ville virkelig revurdert… tilbehøret bør hvert fall være nedtonet! Beige kanskje som flere foreslår. Absolutt ton ned. Ikke velg knæsj rødt ell noe også 🙄 Anonymkode: 75691...373 7 1
Gjest Sanninga Skrevet 6. juli 2022 #18 Skrevet 6. juli 2022 Jeg ville også valgt beige tilbehør som flere nevner her 🙂
Kvalitet Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 Kjolen i seg selv var ikke fin. Som strandkjole ja, bryllup nei. Når det er sagt er det ikke alltid gjestene kler seg så veldig «bryllup». Har sett mye rart i vanlige bryllup. Brune sandaler og veske ville jeg gått for. 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 Tror ikke valg av tilbehør kan redde antrekket når dette er kjolen du har falt ned på å velge. Anonymkode: cd073...916 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå