Gå til innhold

Fast i dritt og grums? Spår 3 stk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil veldig veldig gjerne være med, @lillevill🥰 Jeg ser jeg er for sent ute til å havne blant de tre første, men hvis du har tid og lyst likevel, så blir jeg veldig takknemlig! Har masse masse grums.. Gir selvfølgelig god tilbakemelding❤️

Anonymkode: bd265...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babbla skrev (På 6.7.2022 den 9.00):

Jeg har også masse grums, så gjerne meg også!

Babbla, fikk du noe ut av dette? Har ikke hørt fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (På 6.7.2022 den 8.58):

Hva er "grums" i denne settingen?

Tre problem du skal jobbe med er:

8 swords. Justice revers& 4 pentacles. 3 pentacles. 

Når det gjelder 8 sverd så handler det om å føle seg fanget i en situasjon, og kjenne seg handlingsløs. Men det er bare en følelse, og ikke realititen. Denne attituden omhandler negative selvbegrensende tanker, og kansje tilogmed offermentalitet. Hvorfor meg. Du kan bryte ut av det gjennom å tenke det motsatte, at du er sterk, du greier alt du vil. Dette vet du jo i bunn, men alikevel kommer disse tankene. Usikker på hva slags del av livet ditt dette handler om. 

Løsning: men løsningen her er fool rx, som er å tørre og gjøre noe som man synes er skummelt og ubehagelig. Man vet ikke alltid hvordan det vil gå når man prøver noe nytt, men prøv å være litt mer leken og ikke så bekymret. Det er så klart viktig å passe på at andre ikke blir negativt påvirket av ens evt dumme valg, men kansje kan man tørre mer uten å ta veldog store risker.

Og så som problem 2 er det justice i revers som kan omhandle en urettferdighet. Sammen med den kommer 4 mynter. Og da virker det som at det er noe som lager litt frustrasjon eller vondt i deg angående penger. Kansje noe føler urettferdig og du har gitt for mye, og noen har tatt for mye, eller at det er skeivt fordelt, og at det føles vondt. 

Løsning: queen cups rx. Gi slipp på gammelt rusk. Dine følelser gir ditt liv mening, del de og vær open med de du er glad i. Man må også kjenne på smerter og gråte for å gi slipp. Ikke bare tenke på andre ting eller distrahere seg selv. Jeg  gråter noen ganger i dusjen uten at jeg vet hvorfor, hva med deg?

Og så er det 3 mynter som er team arbeid. Eller gruppe arbeid. Å være et team med en gjeng. 

Løsning; 9 pentacles. Du kan kan greie deg på egen hånd og være flott som bare det. Massevis av selvtillit og andre kan beundre deg også. Du har kansje også et eget hus og med en hage du selv dyrker frem. 

6 cups rx. Du gir slipp på det gamle, da spesielt minner som gjør vondt. 

Kansje det handler om at du føler du ikke har et team. Men du kan være helt utrolig fantastisk alene og oppnå det du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 minutt siden):

Tre problem du skal jobbe med er:

8 swords. Justice revers& 4 pentacles. 3 pentacles. 

Når det gjelder 8 sverd så handler det om å føle seg fanget i en situasjon, og kjenne seg handlingsløs. Men det er bare en følelse, og ikke realititen. Denne attituden omhandler negative selvbegrensende tanker, og kansje tilogmed offermentalitet. Hvorfor meg. Du kan bryte ut av det gjennom å tenke det motsatte, at du er sterk, du greier alt du vil. Dette vet du jo i bunn, men alikevel kommer disse tankene. Usikker på hva slags del av livet ditt dette handler om. 

Løsning: men løsningen her er fool rx, som er å tørre og gjøre noe som man synes er skummelt og ubehagelig. Man vet ikke alltid hvordan det vil gå når man prøver noe nytt, men prøv å være litt mer leken og ikke så bekymret. Det er så klart viktig å passe på at andre ikke blir negativt påvirket av ens evt dumme valg, men kansje kan man tørre mer uten å ta veldog store risker.

Og så som problem 2 er det justice i revers som kan omhandle en urettferdighet. Sammen med den kommer 4 mynter. Og da virker det som at det er noe som lager litt frustrasjon eller vondt i deg angående penger. Kansje noe føler urettferdig og du har gitt for mye, og noen har tatt for mye, eller at det er skeivt fordelt, og at det føles vondt. 

Løsning: queen cups rx. Gi slipp på gammelt rusk. Dine følelser gir ditt liv mening, del de og vær open med de du er glad i. Man må også kjenne på smerter og gråte for å gi slipp. Ikke bare tenke på andre ting eller distrahere seg selv. Jeg  gråter noen ganger i dusjen uten at jeg vet hvorfor, hva med deg?

Og så er det 3 mynter som er team arbeid. Eller gruppe arbeid. Å være et team med en gjeng. 

Løsning; 9 pentacles. Du kan kan greie deg på egen hånd og være flott som bare det. Massevis av selvtillit og andre kan beundre deg også. Du har kansje også et eget hus og med en hage du selv dyrker frem. 

6 cups rx. Du gir slipp på det gamle, da spesielt minner som gjør vondt. 

Kansje det handler om at du føler du ikke har et team. Men du kan være helt utrolig fantastisk alene og oppnå det du vil.

Her er det mye som jeg kan kjenne meg igjen i og det overrasker meg egentlig.. og jeg kjenner også igjen forslag til løsning - veldig bra lagt! og jeg gråter aldri 🤣 for mye grums, hvis jeg starter slutter jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det grums i muttan det er snakk om?

Anonymkode: 23cf9...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carrot skrev (5 minutter siden):

Her er det mye som jeg kan kjenne meg igjen i og det overrasker meg egentlig.. og jeg kjenner også igjen forslag til løsning - veldig bra lagt! og jeg gråter aldri 🤣 for mye grums, hvis jeg starter slutter jeg ikke...

Vel, hva kan jeg si, det overrasker ikke meg, klassisk at jeg har rett. 🤪

Men om det er så mye som stemmer der, så må det være deilig å vite at løsningen er å være som hun i ni mynter da, en selvstendig dame som har et vakkert hjem og flott hage og bli sett opp til for det. ikke mange har det så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har noe grums, om du vil prøve deg på meg også ;)

Hilde.

Anonymkode: fca54...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (10 timer siden):

Vel, hva kan jeg si, det overrasker ikke meg, klassisk at jeg har rett. 🤪

Men om det er så mye som stemmer der, så må det være deilig å vite at løsningen er å være som hun i ni mynter da, en selvstendig dame som har et vakkert hjem og flott hage og bli sett opp til for det. ikke mange har det så bra :)

hehehe.. joda, men det er ikke alltid det man ser på utsiden er det som er realiteten på innsiden. Ytre materielle ting som hus og hage er mindre viktig i den store settingen og jo eldre man blir jo mer tror jeg man innser dette selv også. Jeg tror ens styrke ligge ri aksept på det man ikke kan endre og styrke til å si fra på det man kan gjøre noe med - utfordringen ligger kanskje i å gjenkjenne de to før man sier fra og skaper mer uro enn nødvendig.. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

for min del er det med grums kanskje en utfordrende oppvekst med mye dritt av ulike ting, brutte forhold som har satt spor og utfordringer ved å skjønne hvorfor jeg føler og reagerer som jeg gjør i enkelte relasjoner som er utfordrende for meg for eksempel 😄 det andre alterantivet ville kanskje vært mye enklere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...