lillevill Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Hei, Jeg har lyst å teste et legg jeg har designet som skal definere problemer man har gått seg litt fast i, hvordan løse, og hva som er "fruktbart" med grumset. Kansje 3 stk som har grums kan melde seg som forsøkskaniner? Div troll kan også få noen kort 😆 Du kan være anonym så klart. Endret 6. juli 2022 av lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babbla Skrevet 6. juli 2022 #2 Del Skrevet 6. juli 2022 Spennende! Hva slags info trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. juli 2022 #3 Del Skrevet 6. juli 2022 Hva er "grums" i denne settingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6. juli 2022 #4 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har masse grums, og melder meg som forsøkskanin. 🐓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver11 Skrevet 6. juli 2022 #5 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg og melder meg 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babbla Skrevet 6. juli 2022 #6 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har også masse grums, så gjerne meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2022 #7 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg vil også være forsøkskanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 6. juli 2022 Takk nå har jeg nok folk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg tar bare de 3 første for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Del Skrevet 6. juli 2022 Meg. Lufttegn/Queen og swords significator. Anonymkode: 06105...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 6. juli 2022 Babla, carrot og 17 11. Dere vil delta? Grums i denne settingen er noe som holder dere tilbake fra utvikling eller fremgang, ting dere må løsne for å komme dere framover. Det kan være sorg, prosesser, folk, følelser osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har fått 3 for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. juli 2022 #13 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) lillevill skrev (3 minutter siden): Babla, carrot og 17 11. Dere vil delta? Grums i denne settingen er noe som holder dere tilbake fra utvikling eller fremgang, ting dere må løsne for å komme dere framover. Det kan være sorg, prosesser, folk, følelser osv osv. jess jess 😄 La oss se på familieforhold, nære relasjoner som er utfordrende til tider og som gjør at man holder tilbake egen utvikling.. Endret 6. juli 2022 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6. juli 2022 #14 Del Skrevet 6. juli 2022 Jepp, jeg deltar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 6. juli 2022 Carrot skrev (3 minutter siden): jess jess 😄 La oss se på familieforhold, nære relasjoner som er utfordrende til tider og som gjør at man holder tilbake egen utvikling.. Jeg poster her fordi jeg ønsker å teste et legg jeg selv har laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babbla Skrevet 6. juli 2022 #16 Del Skrevet 6. juli 2022 lillevill skrev (14 minutter siden): Babla, carrot og 17 11. Dere vil delta? Grums i denne settingen er noe som holder dere tilbake fra utvikling eller fremgang, ting dere må løsne for å komme dere framover. Det kan være sorg, prosesser, folk, følelser osv osv. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. juli 2022 #17 Del Skrevet 6. juli 2022 lillevill skrev (14 minutter siden): Jeg poster her fordi jeg ønsker å teste et legg jeg selv har laget. oki.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Babbla skrev (55 minutter siden): Spennende! Hva slags info trenger du? Hei babbla, ble visst du først. Jeg trenger ikke mer info, men svar gjerne slik at jeg vet om det stemmer eller ikke. Når jeg la kort på deg, så fikk jeg lyst å plukke rusk, organisere. Er det en styrke du har, eller et spesielt behov du har? 😅 Hehe. Uansett. Det ble en del kort her, og jeg vet ikke om du har kjennskap til tarot. Noen vil vite hva kort de har fått slik at de kan tyde selv. Kansje det kan være nyttig for deg og. Tre ting du har gått deg fast i er: 1. 5 staver revers/5 wands rx. - - Det å føle at alle er imot deg. Det kan handle om at man sammenligner sin egen reise i livet med andres. Ditt hus mot andres. Din jobb mot andres. Dine barn mot andres. Ditt utseende mot andres. Eller kansje noen sammenlogner seg med deg og er usikker selv. Det kan også være utmattende og ensomt. Det positive med dette grumset er: Du lærer at du må gi slipp på perfeksjonisme om du vil være kreativ og lage noe. Kansje vet å slutte å sammenligne med andre så kan du slappe av og bsre slippe deg løs, slik at skapelsestrangen får mer fri utfoldelse. Feks, kansje en kunstner kan male med lukkede øyner. Lek og ha det gøy med det du gjør. - Løsningen på floken er: du blir som en "stabil far" som keiseren (kortet keiser, emperor) og setter grenser for deg selv slik at andre ikke kan tråkke på deg. Om noen irriterer deg, si ifra. Jeg blir irritert nå fordi du..jeg vil at.. osv. Dette er noe vi alle må lære oss i livet. (Lagrer for å legge til mer. Holder på å skrive, men bruker mobil) 😅 2. Ess sverd/Ace swords - Grumset her her nye ideer. Personlig kraft. Styrke og selvtillig. Gjennombrudd. Litt sånn..eureka! Det vil jeg gjøre! Jeg handler nå. I dag er en ny dag for å skape det du vil. Men tenker du ikke sånn da, at du er en vinner, som kan gjøre alt du vil? Eller tenker du på gamle sår eller ting folk har sagt som tar bort din handlekraft? - Det positive med dette grumset er: death. Du begynner på ny. Du bare slutter å tenke at du ikke kan. Løsning er magikeren. Du handler og skaper og greier alt du vil. Du kommer til å bli forvandlet og veldig skapende, handlesterk, selvsikker. 🤩🤩🤩 wow. Og rettferd revers/justice rx. - Du står i noe grums her som føles urettferdig. Eller det er preget av at du er fast i at det er urettferdig. Men du må gå litt "ut av" følelsene dine og se på fakta her. Og kansje godta at noen ganger så vil livet være sånn, at det ikke er rettferdig. Og så godta det, og nesten tenke at de dumme folka der får lære etterhvert. Det er ikke ditt ansvar å lære dem noe, de får lære selv. Kortet styrke falt også ut her, kansje du skal lære hva det er å være sterk. Kansje du vil komme deg fremover ved å bli en skikkelig sterk person, som ser løsninger for deg selv, og tar ansvar for egen fremdrift, ved å være sterk. Hva er det å være sterk da? Har du tenkt at det å være god er å være sterk? Hvem er den sterkeste du kjenner og hva gjør dem sterk? Det positive med dette grumset er the chariot rx. Du er redd for å feile, men det er en del av det å bli sterk. Når vi tør noe som er skummelt, så får vi utvikling. Tør du ikke, så er du støkk. Da er du fast i frykten. løsningen er 9 cups rx. Lag en balanse. Jobb, men ikke bare jobb. Hvil men ikke bare hvil. Drikk og spis men ikke bare usunt. Kjenn deg selv og hva du liker best, hva gjør deg aller mest lykkelig. Det kan være mange små ting som gjør deg glad, fra dag til dag. Det er kansje ikke det som gjør alle andre glade. Så ikke sammenlign med andre, kjenn heller deg selv. Hva stammer dette grumset fra om man skulle finne en kilde: Lærdommen hva som er "kjærlighet uten rammer" å gi fordi det gir deg glede. Man gir en gave for å se et smil. Det er det aller beste i livet. Og temperance / balanse. Du gir uten grenser til deg selv. I form av hvile. Ta bort stress. Hva stresser deg? Fjern det i godhet til seg selv. Kansje du ikke kan ta det bort 100% men ta det bort nå og da. Jeg synes det kan virke som at du blir stresset og sliten av noen ting, som at du ikke setter grenser, at du sammenligner, ikke helt vet hva som virkelig gleder deg i hverdagen og gir mer plass til slike ting i godhet til deg selv. Kansje er du god med deg selv når du er god med andre. Og får mer balanse når du hviler mer, stresser mindre, og husker at du er bra nok som du er. Tar en liten pause nå før det er carrot sin tur 😍 Endret 6. juli 2022 av lillevill Wip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. juli 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 8. juli 2022 Carrot, jeg har ikke glemt deg. Må bare på badeland i dag. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. juli 2022 #20 Del Skrevet 8. juli 2022 lillevill skrev (8 timer siden): Carrot, jeg har ikke glemt deg. Må bare på badeland i dag. 😆 😇 jeg har d ikke travelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå