Gå til innhold

Tinder/Happn - når er man eksklusive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dater har du vært på med samme person før dere hadde «samtalen» og bestemte dere for å være eksklusive? Det er så vanskelig! Jeg blir gal av disse app’ene!😩

Anonymkode: aeb21...553

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har jeg misforstått?  I det øyeblikket du har møtt personen,  så er det vel ikke appen som bestemmer hvordan dere oppfører dere? 

Anonymkode: e079f...8f6

AnonymBruker
Skrevet

😂😂 herregud ...disse appene. Appene er jo et hjelpemiddel for å få kontakt.

Når dere er eksklusive, hva du skal ha på deg på date, hvor ofte dere må meldes,  og fandens oldemor er vel helt uavhengig av appen. 

Anonymkode: e8cd2...441

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂😂 herregud ...disse appene. Appene er jo et hjelpemiddel for å få kontakt.

Når dere er eksklusive, hva du skal ha på deg på date, hvor ofte dere må meldes,  og fandens oldemor er vel helt uavhengig av appen. 

Åh nei du, Tinderdate betyr truseløs, tror jeg da. 

AnonymBruker
Skrevet

Eksklusiv er eksklusiv?

Om jeg datet noen hvor vi hadde åpenbar kjemi og var fysiske hadde jeg forventet sletting av apper ja. 

Anonymkode: f7565...874

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eksklusiv er eksklusiv?

Om jeg datet noen hvor vi hadde åpenbar kjemi og var fysiske hadde jeg forventet sletting av apper ja. 

Men gjør vi det? 

Nei. 

Jeg var på date en gang, og nåe jeg var tilbake fra do, så satt han og sveipet!!!! 😆😆😆😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gav beskjed etter noen dater at jeg forventet at han ikke traff andre og at i så fall ville jeg vite det så jeg kunne trekke meg unna. Jeg dater ikke flere selv og forventer det samme tilbake. Tror det er viktig å være tydelig på egne grenser. Det har vært oss to siden vi traff hverandre og idag er vi kjærester. Om man har behov for å treffe flere tenker jeg at man lett blir useriøs og det får hvertfall ikke meg til å føle meg spesiell. Og du setter jo deg selv i respekt med å være tydelig på dette. Lykke til ❤️

Anonymkode: 877c5...155

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men gjør vi det? 

Nei. 

Jeg var på date en gang, og nåe jeg var tilbake fra do, så satt han og sveipet!!!! 😆😆😆😂

Skal love deg at jeg da hadde takket for meg og kommet meg derfra fort 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror at nå til dags må man forvente at folk puler andre i øst og vest helt til det eksplisitt avtales at man er eksklusive.

Anonymkode: 09df2...aeb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror at nå til dags må man forvente at folk puler andre i øst og vest helt til det eksplisitt avtales at man er eksklusive.

Jeg er dame og ønsker ikke å date noen som puler i øst og vest som du sier. Tenker at man har alt å vinne på å være tydelig og direkte på hva du forventer av andre 

• Liker 2
Skrevet

Hadde bedt om det før vi hadde samleie, men så bruker jeg ikke sånne apper. Hvorfor skal han gidde å bli det etter at dere har hatt sex? Da får han mindre igjen for det.

AnonymBruker
Skrevet

Etter date der vi kysset snakket vi i telefon, og jeg var da klar på at jeg bare gikk videre hvis vi var eksklusive. 

Anonymkode: 50dbd...139

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har jeg misforstått?  I det øyeblikket du har møtt personen,  så er det vel ikke appen som bestemmer hvordan dere oppfører dere? 

enig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er dame og ønsker ikke å date noen som puler i øst og vest som du sier. Tenker at man har alt å vinne på å være tydelig og direkte på hva du forventer av andre 

Ikke jeg heller, men sånn holder da mange på. Heslig opplegg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mange dater har du vært på med samme person før dere hadde «samtalen» og bestemte dere for å være eksklusive? Det er så vanskelig! Jeg blir gal av disse app’ene!😩

Det kommer helt an på? Du må jo føle an stemningen og kjemien, ingen relasjoner er like. Noen kan man ha samtalen med tidlig, andre ikke - og noen ikke i det hele tatt. 

Det er derfor man har sosiale antenner, det er for å føle seg frem og se an. 

Anonymkode: d789c...103

AnonymBruker
Skrevet

Har ganske enkelt hatt samtalen om kondomer før vi hadde sex, og ikke avhengig av hvor mange dater. Selv om jeg går på pillen,er det uaktuelt å risikere kjønnssykdommer, så hvis vi ikke er eksklusive skal jeg vite det på forhånd for å kunne ta forhåndsregler. Det hadde blitt en vurderingssak om jeg da hadde hatt sex i det hele tatt,alt etter hva jeg så for meg videre med vedkommende. 

Den dagen man velger å kalle seg kjæreste, forventer jeg at alle former for upassende kontakt med andre hadde opphørt, både på sosiale medier og i det virkelige liv. Det gikk vel rundt tre måneder fra første date til forhold. (I tillegg tok både jeg og mannen tester for kjønnssykdommer, bare for å være helt sikker på at ingen av oss hadde med oss noe inn i forholdet.)

Anonymkode: 7c545...f04

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men gjør vi det? 

Nei. 

Herregud, da hadde jeg gått. Hvordan reagerte du, sa du noe?

Anonymkode: 8aaf6...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tinder: Aldri.

Happn: 5 mnd og 3 dager

Match: 3 mnd og 2 dager

Badoo: Akkurat 8 mnd

Datingapper for de over 50: 1 uke

Møteplassen: 1 mnd og 4 dager.

Du må bare lese på appene, så står det der under informasjon hvor lang tid det tar.

Anonymkode: 01481...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Eksklusiv er eksklusiv?

Trenger ikke å slette noe som helst før man er i et forhold, men man tar en pause. 

Hvis det blir mer enn 1 date, mener jeg at man er eksklusive. Ikke noe man trenger å nevne.

AnonymBruker
Skrevet

Eksklusiv er et must fra det sekundet det er aktuelt å ha sex. Betyr ikke at man må slette appene, det kommer jo helt an på hva man er ute etter.

Anonymkode: 005aa...b8e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...