AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Hallo. Jeg har en liten gutt på 17 mnd, og han har de siste månedene blitt mer og mer interessert i pupp. Før var han veldig pro vanlig mat, men nå er det puppen da.. Jeg er fullt klar over hvor bra amming er, jeg ammet min første til hun var to år, og hadde egentlig planer om det nå, men jeg ønsker å trappe ned. Han er skikkelig viljesterk og kan finne på å skrike av full hals når han ikke får viljen sin. Det var veldig vanskelig å slutte med første og måtte ty å smøre inn med noe vond smak fordi ja.. Da gråt hun i hvertfall ikke, så jeg er nok litt redd det samme skal skje her. Han tar smokk.. Trenger tips til ammeslutt? Anonymkode: 83b7b...a09
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Pappaen tok over all mating når han var hjemme. Til slutt aksepterte hn flaske fra meg også. Anonymkode: 63187...e02
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pappaen tok over all mating når han var hjemme. Til slutt aksepterte hn flaske fra meg også. Anonymkode: 63187...e02 Da var han kanskje yngre og avhengig av det? Min godtar flaske med melk om han må det, men han skal spise sjøl og ingen får mate han. Det virker som han bare trenger det i forbindelse med søvn, og det er strengt tatt ikke nødvendig 😅 Anonymkode: 83b7b...a09
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Jeg har bare sluttet tvert med mine, det har gått veldig fint. Blitt noen få dager med sutring, men går fort over. Man må bare klare å stå i det 😊 Anonymkode: eb09a...53a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Far må overta i de situasjonene dette oppstår. Oppstår det under legging, vel da må far legge - og det kanskje i noen dager for å avvende. Skjer det i andre situasjoner, far må overta. Ikke bare gi barnet til far i situasjonen, far skal gjøre dette med barnet fra start slik at det ikke utvikler seg en situasjon. Anonymkode: fb8a1...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Far må overta i de situasjonene dette oppstår. Oppstår det under legging, vel da må far legge - og det kanskje i noen dager for å avvende. Skjer det i andre situasjoner, far må overta. Ikke bare gi barnet til far i situasjonen, far skal gjøre dette med barnet fra start slik at det ikke utvikler seg en situasjon. Anonymkode: fb8a1...7ed Han våkner en del ganger om natten for å holde hånd eller kos, og det er bare jeg som duger. Jeg føler det blir så feil å fjerne ikke bare puppen, men meg også... Men det er kanskje en løsning ja.. Anonymkode: 83b7b...a09
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har bare sluttet tvert med mine, det har gått veldig fint. Blitt noen få dager med sutring, men går fort over. Man må bare klare å stå i det 😊 Anonymkode: eb09a...53a Det er litt det jeg ønsker 😊 ihvertfall nattammingen... Hvordan har du sluttet? Bare sagt nei det er tomt? Anonymkode: 83b7b...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå