AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #41 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 9.14): Vedder på at det er en arekapalme 😛 Anonymkode: 67399...716 Nope, du tapte de pengene. Den har en stamme. Jeg prøvde faktisk å gå inn på IKEA og finne ut hvilken plante det er så jeg ikke virker fullt så uvitende som jeg er, men fant ikke ut hvilken det var. 😂 Men arekapalme er det definitivt ikke. Anonymkode: 726bc...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #42 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope, du tapte de pengene. Den har en stamme. Jeg prøvde faktisk å gå inn på IKEA og finne ut hvilken plante det er så jeg ikke virker fullt så uvitende som jeg er, men fant ikke ut hvilken det var. 😂 Men arekapalme er det definitivt ikke. Anonymkode: 726bc...852 Tror forresten det er yucca, men er ikke helt sikker. Anonymkode: 726bc...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. juli 2022 #43 Del Skrevet 15. juli 2022 Spurte pappa om det samme om den palmen borte i kroken her han sa at den var i plast og fikk den på 1980 tallet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå