Heipådegådu Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 (endret) I dag var jeg på konsert, vi koste oss masse og satt og sang. På slutten kom en kjent engelsk sang og vi reiste oss og danset litt meg og veninnen. Litt uti sangen ser jeg en fyr som holder mobilen på magen og stirrer alle andre steder, jeg blir ukomfortabel men tenker det var nok ikke noe. Jeg danset bare litt mindre og fulgte med, men etter 1 minutt fortsatte han bare å filme! Grunnen jeg vet er fordi når vi satt oss ned, trykket han på mobilen som om han skrev, og sekunder etterpå holder han mobilen i samme retning. Jeg ender opp med å snu ryggen mot han, han trykker på mobilen en gang og små danser mens han ser andre retninger, men mobilen er i retning mot oss selv etter jeg snudde ryggen. Her velger veninnen min å filme han for å vise hvor tydelig det var. Og det var så ekkel følelse at jeg som en 22 år ung voksen ikke kan kose meg med ei veninne, uten å ha drukket noe kunne danse i fred. Vi dro 2 minutt etterpå, han hadde mobilen fremdeles slik som fortalt, og til slutt ender han opp med å tastetrykk når vi har gått forbi.. Jeg får ikke sove og har en klump i halsen, hva skal jeg tenke eller gjøre med dette? Jeg vet ikke 100% sikkert, men kjenner godt igjen skjult filming når jeg ser det.. jeg holder på å gråte og vil aldri dra ut på noen steder igjen.. Endret 5. juli 2022 av Heipådegådu 2
Entern Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Heipådegådu skrev (6 timer siden): I dag var jeg på konsert, vi koste oss masse og satt og sang. På slutten kom en kjent engelsk sang og vi reiste oss og danset litt meg og veninnen. Litt uti sangen ser jeg en fyr som holder mobilen på magen og stirrer alle andre steder, jeg blir ukomfortabel men tenker det var nok ikke noe. Jeg danset bare litt mindre og fulgte med, men etter 1 minutt fortsatte han bare å filme! Grunnen jeg vet er fordi når vi satt oss ned, trykket han på mobilen som om han skrev, og sekunder etterpå holder han mobilen i samme retning. Jeg ender opp med å snu ryggen mot han, han trykker på mobilen en gang og små danser mens han ser andre retninger, men mobilen er i retning mot oss selv etter jeg snudde ryggen. Her velger veninnen min å filme han for å vise hvor tydelig det var. Og det var så ekkel følelse at jeg som en 22 år ung voksen ikke kan kose meg med ei veninne, uten å ha drukket noe kunne danse i fred. Vi dro 2 minutt etterpå, han hadde mobilen fremdeles slik som fortalt, og til slutt ender han opp med å tastetrykk når vi har gått forbi.. Jeg får ikke sove og har en klump i halsen, hva skal jeg tenke eller gjøre med dette? Jeg vet ikke 100% sikkert, men kjenner godt igjen skjult filming når jeg ser det.. jeg holder på å gråte og vil aldri dra ut på noen steder igjen.. Så ubehagelig 😕 1
Heipådegådu Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (48 minutter siden): Så ubehagelig 😕 Skikkelig, har sovet 2,30 time i natt😅 hva skal en 30-40 år gammel mann drive å filme skjult liksom med en video av oss unge danse? Hadde han filmet åpenbart er det 1 ting, men å late som en ikke gjør det gir skikkelig dårlig magefølelse.. 1 1
Londres Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Jeg ville ikke brukt så mye krefter på dette. Det er han som er idioten, dere har ikke gjort noe galt. 3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå