MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har vært «blodgiver», og det klør noe inni helsike 🩸🦟 Butikken hadde ikke kløstopp eller hva det heter. Var utsolgt. Har noen tips til annet som kan fungere? Kanskje apoteket har noe som hjelper? Jeg var nesten «immun» mot myggstikk i noen år, etter å ha fått masse stikk på få timer. Men i år er jeg tilbake til normalen. Fikk noen stikk på leggene i forrige uke og krafset meg til blods om natten. Nå i kveld er det stort sett ryggen som har vært under angrep. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Vademecum funker som fjell! Anonymkode: 9a3ed...bb0 1
MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vademecum funker som fjell! Anonymkode: 9a3ed...bb0 Takk! Da skal jeg prøve 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Tigerbalsam eller nuskin sin ice dancer. Ble tygget på av mygg jeg også, og leitet gjennom venninnen min sitt skap i ren desperasjon. Ice dancer har jeg aldri prøvd før, men prøvde på myggstikkene, og det lindret virkelig. Var helt fantastisk😅 Anonymkode: 5031b...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Jeg pleier å trykke ned neglen i bittet to ganger, eller flere. Dypt og på kryss. Det må bli et skikkelig merke i bittet. ✖️ Det hjelper faktisk ganske mye. Anonymkode: f2502...5e5 1
MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tigerbalsam eller nuskin sin ice dancer. Ble tygget på av mygg jeg også, og leitet gjennom venninnen min sitt skap i ren desperasjon. Ice dancer har jeg aldri prøvd før, men prøvde på myggstikkene, og det lindret virkelig. Var helt fantastisk😅 Anonymkode: 5031b...0d1 Takk! Jeg måtte google hva det var. Fint du fant noe som fungerte!
MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å trykke ned neglen i bittet to ganger, eller flere. Dypt og på kryss. Det må bli et skikkelig merke i bittet. ✖️ Det hjelper faktisk ganske mye. Anonymkode: f2502...5e5 Takk! Tester nå ✖️ på nytt stikk på en arm. Funker faktisk, ihvertfall akkurat nå. 1
flusa Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Denne salven fra Elizabeth Arden❤️ Eller rent spytt,hvis jeg ikke har den tilgjengelig. Jeg er skikkelig allergisk mot mygg,knott,vepsestikk...så jeg føler veldig med deg😢❤️
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Denne https://www.apotek1.no/produkter/xylocain-5-salve-10g-14387p Anonymkode: d9603...3ef
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Isbit:) Hold den mot stikket til den er smeltet. Ikke så du får frostskader altså. Anonymkode: 0c504...663
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Hold en skje under varmt vann og press den deretter mot stikket noen sekunder. Obs at du ikke brenner deg! Fungerer faktisk. Anonymkode: b7ee0...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå