Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært «blodgiver», og det klør noe inni helsike 🩸🦟  Butikken hadde ikke kløstopp eller hva det heter. Var utsolgt. Har noen tips til annet som kan fungere? Kanskje apoteket har noe som hjelper? 

Jeg var nesten «immun» mot myggstikk i noen år, etter å ha fått masse stikk på få timer. Men i år er jeg tilbake til normalen. Fikk noen stikk på leggene i forrige uke og krafset meg til blods om natten. Nå i kveld er det stort sett ryggen som har vært under angrep. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vademecum funker som fjell! 

Anonymkode: 9a3ed...bb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vademecum funker som fjell! 

Anonymkode: 9a3ed...bb0

Takk! Da skal jeg prøve 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tigerbalsam eller nuskin sin ice dancer. 
Ble tygget på av mygg jeg også, og leitet gjennom venninnen min sitt skap i ren desperasjon. Ice dancer har jeg aldri prøvd før, men prøvde på myggstikkene, og det lindret virkelig. Var helt fantastisk😅

Anonymkode: 5031b...0d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å trykke ned neglen i bittet to ganger, eller flere. Dypt og på kryss. Det må bli et skikkelig merke i bittet. ✖️ Det hjelper faktisk ganske mye. 

Anonymkode: f2502...5e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tigerbalsam eller nuskin sin ice dancer. 
Ble tygget på av mygg jeg også, og leitet gjennom venninnen min sitt skap i ren desperasjon. Ice dancer har jeg aldri prøvd før, men prøvde på myggstikkene, og det lindret virkelig. Var helt fantastisk😅

Anonymkode: 5031b...0d1

Takk! Jeg måtte google hva det var. Fint du fant noe som fungerte!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg pleier å trykke ned neglen i bittet to ganger, eller flere. Dypt og på kryss. Det må bli et skikkelig merke i bittet. ✖️ Det hjelper faktisk ganske mye. 

Anonymkode: f2502...5e5

Takk! Tester nå ✖️ på nytt stikk på en arm. Funker faktisk, ihvertfall akkurat nå.

• Liker 1
Skrevet

Denne salven fra Elizabeth Arden❤️

Eller rent spytt,hvis jeg ikke har den tilgjengelig.

Jeg er skikkelig allergisk mot mygg,knott,vepsestikk...så jeg føler veldig med deg😢❤️

image.png.57539c4b987e6e91925f80a49cea6fa2.png

AnonymBruker
Skrevet

Isbit:) Hold den mot stikket til den er smeltet. Ikke så du får frostskader altså.

Anonymkode: 0c504...663

AnonymBruker
Skrevet

Hold en skje under varmt vann og press den deretter mot stikket noen sekunder. Obs at du ikke brenner deg! 
Fungerer faktisk.

Anonymkode: b7ee0...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...