Gå til innhold

Dere som er "på og av": hvorfor er dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen her tør å innrømme hvorfor de er på og av i kommunikasjonen med en date/kjæreste så hadde det vært til stor hjelp for oss som lurer.

Anonymkode: 9abee...262

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er tilfeller hvor jeg gjerne er usikker på om jeg liker vedkommende. Er også av og på hvis jeg ikke så veldig interessert, og tar kontakt igjen når det ikke er noe bedre der og da. 

Hilsen kvinne.

Anonymkode: 986f1...bc5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De riktige følelsene er nok ikke tilstede. God venn, god elsker, trives sammen men følelsene tilsier ikke at det er grobunn for ett livslangt forhold. 

Anonymkode: 68798...ab7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det om jeg ikke var sikker på om det var noe å satse på, men så var der kanskje dumt å ikke gi det en sjanse. Jeg var det også med mannen jeg ble gift med, fordi jeg var usikker. Det er nok likevel det eneste forholdet som kom ut av slik usikkerhet. De andre viste seg å være feil. De to andre lange forhold jeg har hatt var jeg så sikker at det ikke var noe på og av... men det endte jo galt likevel. 

Anonymkode: 3a134...291

• Nyttig 1
Skrevet

Med date : ikke intr nok

Med kjæreste : Usikker på forholdet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De riktige følelsene er nok ikke tilstede. God venn, god elsker, trives sammen men følelsene tilsier ikke at det er grobunn for ett livslangt forhold. 

Hva skal til da for å få de "riktige" følelsene? Hvis sexen er bra, man har et godt vennskap og trives i hverandres sekskap..

Anonymkode: fbb69...1b0

• Liker 1
Skrevet

Av og på i løpet av en dag? Eller tenker du i løpet av en uke? 

AnonymBruker
Skrevet

Har litt med når jeg har tid til å skrive. 

Chatter med en veldig hyggelig fyr nå. Men med barn, ferieturer og aktiviteter så kommer ikke det å sende melding veldig høyt opp på lista. 

Anonymkode: d6acd...05b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva skal til da for å få de "riktige" følelsene? Hvis sexen er bra, man har et godt vennskap og trives i hverandres sekskap..

Dette lurer jeg også på

Anonymkode: cbfa0...e22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da handler det ofte mer om seg selv tror jeg. Kanskje man holder igjen følelser fordi man er redd for å bli såret. Kanskje man ikke er klar for å åpne seg selv pga tidligere erfaringer.

Anonymkode: 986f1...bc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis noen her tør å innrømme hvorfor de er på og av i kommunikasjonen med en date/kjæreste så hadde det vært til stor hjelp for oss som lurer.

Hva slags relasjon snakker du om da? 

Jeg for min del orker ikke chatte hver dag. Jeg har datet i flere år uten å finne noen, har barn og hus og jobb. Jeg kan ikke sitte på chatt med en mann og være på vakt ette nye beskjeder i ett sett. 

Jeg vil at mannen skal heller be meg ut. Vise litt initiativ. Ikke bare sitte å vente på melding fra meg. Synes det er så mange tafatte menn som mener de har krav på min oppmerksomhet. Vil de ha den så får de be meg ut, og de kan gjerne komme å hente meg. Men deg er sjeldent en mann er så handlekraftig. De skal chatte. Og sende bilder. Som et slags tidsfordriv eller hobby.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En kjæreste er så klart annerledes. Dating er ofte waste of time, pga noen menn som bare vil ha litt oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det svaret må man finne i seg selv. Følelser er individuelt men du vet det når du vet det. Så enkelt så vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet

De som er PÅ og AV hele tiden er egentlig ikke interessert, men ønsker å holde deg varm for sin egen selvtilfredsstillelse fordi de liker oppmerksomheten du gir. Samt mulighet for å "ta i på" en liten sexøkt med deg hvis nøden blir stor. Og kun det. 

Ofte er de usikker på om du er rett og dere er riktig, men ønsker samtidig ikke å avvise fordi de ikke har så mye annet å gå til, samtidig som dem ikke har interesse for å utforske deg mer enn nødvendig. 

AV og PÅ betyr utelukkende at hele opplegget er dødfødt. Du er en nødløsning i en egosamling. 

Anonymkode: bdcf2...2f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det i et forhold, men eksen min var det mot meg som var veldig ødeleggende psykisk.

Og har blitt påvirket av det. Er varm og kald hvis jeg ikke stoler på vedkommende rett og slett. Merker jeg tegn til at vedkommende plutselig blir litt annerledes i humøret/avvisende eller stille blir jeg av og unngår personen. Og blir av hvis jeg syns noe er mistenkelig med vedkommende eller hvis personen sier noe negativt. Blir og unnvikende hvis personen er veldig klengete og ønsker forhold alt for fort (=rødt flagg)

Vet ikke helt om dette teller da, da jeg ikke er en typisk varm og kald drittsekk eller player men kun er slik for å beskytte meg selv. Når menn er varm og kald tenker jeg de gjør det bevisst flere av de for å hekte folk eller fordi de ønsker sex men ikke forhold. 

Anonymkode: 531ed...7f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Må også ha kompatible livsplaner...

Anonymkode: 5ea96...2f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (3 timer siden):

En kjæreste er så klart annerledes. Dating er ofte waste of time, pga noen menn som bare vil ha litt oppmerksomhet. 

Jaggu er det mye andre veien også. Har ikke tall på hvor mange gifte/sambo damer som bare må ha litt oppmerksomhet i den grå og kjedelige tilværelsen sin.  Litt kåtprat, så vi får ut litt spenning og innestengt frustrasjon.  Når man begynner å presse på for treff/date, nei da er plutselig alt så vanskelig. Nei, damer finnes ikke noe bedre.

Anonymkode: 7f6ea...7fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jaggu er det mye andre veien også. Har ikke tall på hvor mange gifte/sambo damer som bare må ha litt oppmerksomhet i den grå og kjedelige tilværelsen sin.  Litt kåtprat, så vi får ut litt spenning og innestengt frustrasjon.  Når man begynner å presse på for treff/date, nei da er plutselig alt så vanskelig. Nei, damer finnes ikke noe bedre.

Anonymkode: 7f6ea...7fa

Det kan være. Men mange menn er helt håpløse. En feks sender meg bare bilder av gjerder og bord og dør. Han har vel gjort noe med de, har ikke peiling jeg. Har sluttet å svare, vet ikke hva han vil jeg. 

En annen dro jrg på date med i feb, og det var hyggelig. 6 mnd etter vil han ikke ha forhold fordi han fortsatt sliter med eksen, men ensom er han, så han vil være intim uten forpliktelser, og sender meg bilder selv om jeg sier nei. 

Ellers er det ingen som ber meg ut. Og jeg er dritlei av å være den som ber ut menn. Orker ikke. Nå har jeg slutta å svare, og vil heller bare konse på mitt, bruke min tid på mitt, og bli brun og trent. Så får jeg heller se om jeg treffer noen på normalt vis.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...