Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal flytte til Oslo i starten av 2023, men vet ikke hvor jeg skal bo. Jeg har bodd i studentbolig før og trivdes der. 
Vet noen om det er mulig å få studentbolig på denne tiden av året? Tenker jo at mange tar utvekslings-semestere, eller feks intership i andre byer. 
Om det går ann å legge inn søknad for nyåret og SIO kan kontakte dersom noe blir ledig?

Skal selvfølgelig sende den mail og spørr om det går, men tenkte å gi det en sjans her først:)

Anonymkode: 33d9f...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei! Jeg skal flytte til Oslo i starten av 2023, men vet ikke hvor jeg skal bo. Jeg har bodd i studentbolig før og trivdes der. 
Vet noen om det er mulig å få studentbolig på denne tiden av året? Tenker jo at mange tar utvekslings-semestere, eller feks intership i andre byer. 
Om det går ann å legge inn søknad for nyåret og SIO kan kontakte dersom noe blir ledig?

Skal selvfølgelig sende den mail og spørr om det går, men tenkte å gi det en sjans her først:)

Anonymkode: 33d9f...17b

Søk umøblert hybel på SiO, det var det jeg fikk beskjed om ettersom internasjonal studenter fikk alle møblerte hybel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...