Gå til innhold

Damer lar dere mannen få ta rumpen om han vil ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje rar kvinne, men liker at menn tar det hullet de vil ha for sin nytelses skyld. Noen har kun knullet rumpa og noen både fitta og rumpen, uten å spørre meg, men bare gjort det. jeg liker det og føler jeg blir brukt på en deilig måte som jeg liker det. Andre damer som er sånn og ?

Anonymkode: 12663...0fb

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Liker anal, men ikke uten at vi er enige om det.

Anonymkode: 5e357...8be

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli litt uhygienisk om de veksler mellom anal og vaginal.  Om det er fra vagina til anal er det jo greit, men om det blir andre veien 😰

Men nei, mannen min har ikke interesse av det.  Men har ikke noe imot å bli faceføckt for så vaginalt og vs.

Anonymkode: 0e74e...c96

Skrevet

Hei! Det var som å se meg selv i speilet. Jeg kjenner meg helt igjen bare at jeg kanskje er litt mer naughty😏 selv liker å bli knullet i rumpa vaginaen og munnen og alt på samme tid blunke blunk. #girlpower #lovemylife #voksen

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Tilde tissetass said:

Hei! Det var som å se meg selv i speilet. Jeg kjenner meg helt igjen bare at jeg kanskje er litt mer naughty😏 selv liker å bli knullet i rumpa vaginaen og munnen og alt på samme tid blunke blunk. #girlpower #lovemylife #voksen

Jeg får uvi bare av å lese dette 😂

Anonymkode: 2493e...272

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har ibs. Jeg tror ikke mannen hadde hatt noe god opplevelse av et besøk bak heller. 

Anonymkode: c77a3...177

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg får uvi bare av å lese dette 😂

Anonymkode: 2493e...272

Unnskyld meg, hva er definisjonen av uvi? 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Nei, trenger den selv

Anonymkode: cc1e2...ea4

AnonymBruker
Skrevet
Tilde tissetass skrev (36 minutter siden):

Unnskyld meg, hva er definisjonen av uvi? 🥰

Urinveisinfeksjon, noe man får hvis man drar rompebakterier opp mot urinrøret.

Anonymkode: 92513...cfc

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er kanskje rar kvinne, men liker at menn tar det hullet de vil ha for sin nytelses skyld. Noen har kun knullet rumpa og noen både fitta og rumpen, uten å spørre meg, men bare gjort det. jeg liker det og føler jeg blir brukt på en deilig måte som jeg liker det. Andre damer som er sånn og ?

Anonymkode: 12663...0fb

Du er neppe kvinne. Rar kanskje men neppe kvinne. Sorry Sam.

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg blir sur hvis mannen putter den i rumpa uten å avklare det. Jeg har latt det gå, men det betyr jo bare at han ikke har respekt for meg. Jeg har også fått UVI av det å bytte på hull, så anbefales ikke. 

Og enig med Gorgonzola, null sjanse for at du er kvinne.

Anonymkode: 3deed...17c

AnonymBruker
Skrevet

Skal man bytte hull, så anbefales det att man bruker kondom bak, og tar denne av før man putter penis I vagina igjen. Alternativt tar på ny kondom før den går i musa. 

Med mindre det er avtalt på forhånd, så er det sexuelt missbrud om mannen helt plutselig kjører penis inn i rumpa. 

Selv har mannen og jeg avtalt alt, og begge liker det spontant, så her byttet det av og til hull.  Har seg og sånn att ved analsex, så squirter jeg, noe vi begge liker. 

Anonymkode: 1bfc4...07a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lar han ta meg i toern en gang i blandt, men må ærlig innrømme at jeg i mitt stille sinn tenker at det føles ut som som om jeg bæsjer på meg.. å den følelsen er ikke i mitt sexuelle register av ting jeg nyter for å si det sånn… 👀 

-misunner damer som har g-punkt følelser inni der, må jo være utrolig deilig.. jeg er ikke en av de.. men hey.. er mye annet gøy å gjøre i senga så jeg bryr meg ikke nevneverdig. Heldigvis er ikke mannen her oppslukt av analsex heller..🥵

Endret av SinfulBby
AnonymBruker
Skrevet

Ikke samtykkende analsex utfra det blå er det vel kun overgripere som driver med.

Mannen min kjører den ikke rett inn nei, det krever oppvarming. 

Anonymkode: 42baa...007

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Gorgonzola said:

eeb6411f1a74d6f9b0b2b697abc44be5--little

Anonymkode: 74609...e16

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gorgonzola skrev (8 timer siden):

Uhm, jeg er kvinne, og jeg liker også å ha det slik. Vel å merke i forhold, ikke med fremmede. Jeg liker ikke at han spør, men at han bare tar meg der han selv ønsker.

Anonymkode: a1549...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uhm, jeg er kvinne, og jeg liker også å ha det slik. Vel å merke i forhold, ikke med fremmede. Jeg liker ikke at han spør, men at han bare tar meg der han selv ønsker.

Anonymkode: a1549...f57

Tviler ikke på at noen kvinner er sånn, og det er helt greit, det var formuleringen i HI som gjør at jeg har mine tvil 😄

Anonymkode: 3deed...17c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj nei. Rumpa skal det komme drit ut av, ingenting skal inn. Heldigvis er mannen enig, men om han ikke var det så hadde han uansett ikke fått lov. Hvis man må bruke rumpehullet for variasjonens skyld vet man ikke mye om variert sex.

Anonymkode: c2e28...e8d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har vært i et forhold nå siden 2004. Ja, vi har hatt analsex. Men det har hele tiden vært på mine premisser. I dag klarer jeg ikke det, og han respekterer. De gangene vi har gjort det, fine opplevelser. Det har ikke hvert hverdagen. Bare sånn innimellom  .

AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri i livet, det bestemmer jeg selv

Anonymkode: c6f7e...ed9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...