AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har mørke øyenbryn naturlig, men når jeg studerte de nå så jeg en hvit øyenvipp. Er dette vanlig i så ung alder? Anonymkode: 8cfcf...b65
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Mente IKKE øyenbryn, men øyeVIPP Anonymkode: 8cfcf...b65
Gjest Wrightandrong Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Det er nok ikke så uvanlig. Flere menn viser f. eks tegn til betydelig hårtap, allerede i slutten av tenårene.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Jeg har av og til bare fått ett hvitt hår (grått ) i øyebrynet mitt. Den napper jeg vekk og er kanskje fem år til neste gang den dukker opp (første gang den dukket opp, så var jeg i slutten av tjueårene). Det samme med håret mitt. Jeg er kanskje den venninne med det mørkeste håret, men fortsatt ikke begynt å gli grå i håret til tross jeg er blitt 45 år. Men det stikker ut av og til ett hvitt hår her og der som jeg bare napper ut 😁 Anonymkode: b7abf...54c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Jeg fikk mine første før 25, nå er jeg 28 og har et par i øyenbryn (2-3) og fortsatt bare en øyenvipp, eller har jeg to kanskje.. Tror jeg har hatt totalt 5 hårstrå på hodet. Ingen andre steder. Uansett, poenget er at ja det er helt normalt og det betyr ikke at du plutselig bare får grå hår. Anonymkode: 5e225...672
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Helt normalt. Kan være at den bare hadde "glemt" å få med seg pigmenter. Anonymkode: 068a4...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå