Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samlivsbrudd da samboer har mistet følelsene for meg. Jeg elsker han fortsatt. Allerede betalt feriereise og samboer vil at vi gjennomfører ferien som venner. Jeg er usikker. Vi klarer fint å være sammen som "venner" nå med gode samtaler og  noe latter. Han har ikke flyttet ut enda. Sover fortsatt i samme seng. Ingen nærhet. 

Jeg er veldig usikker på om det er dumt eller ikke. Det er snakk om en uke på et skikkelig romantisk sted. 

Jeg har lyst men samtidig ikke. Er så redd for at det skal bli veldig vondt for meg. Siden bruddet er så ferskt har jeg ikke landet helt følelsesmessig. Kan avbestille innen et par dager, men taper uansett en del penger pga kort frist. 

Noen her som har erfaring med å dra på ferie sammen rett etter brudd? 

Anonymkode: 39580...4d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, men da var det barn involvert. Vi hadde det hyggelig og vennskapelig, men jeg ville ikke gjort det uten barna.

Skrevet

Dro på ferie sammen med min eks etter vi slo opp. Endte opp med å bli værende sammen. 

Jeg syns det var noe kleint i starten. Vanskelig å vite hva som var greit/ikke greit. 

Samtidig, veldig deilig å føle eller få en bekreftelse på om det er riktig avgjørelse å avslutte forholdet eller ikke. 

Vi ble værende sammen etter ferien, dog er vi ikke sammen nå lenger. 

Dere bør klare å være gode venner. Ikke no gøy å dra på ferie og ha mest lyst til å dra hjem. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dratt om vi fortsatt var venner. Spesielt siden dere fortsatt deler seng, og taper penger Hvis ikke.

Anonymkode: 14cca...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kasta terning og at én dro aleine. 

Anonymkode: d3303...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn, dra sammen for barnas skyld. Har dere ikke barn, dropp den ferieturen.

Anonymkode: ad78a...eab

Skrevet

Hvor ferskt er bruddet?

Jeg ville nok ikke gjort det om jeg fortsatt hadde følelser. Hadde alt vært helt vennskapelig, og jeg var HELT sikker på at det ikke var følelser fra noen sider kunne jeg vurdert det. Nå sier du at du fortsatt har følelser, så jeg tenker det er en dårlig ide. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruddet er en uke ferskt, så ganske rykende. Selv om det ikke kom overraskende, så er jeg jo lei meg, men har aksept for situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen barn. Drar heller ikke alene dit. Bedre sammen som venner enn alene. Samtidig blir jo grensene mindre klare. 

Skrevet

Er du sikker på at du vil gjøre grensene mindre klare? Om han var helt klar på at han ville dra kan det jo gjøre det mer sårt for deg. Klarer du å holde deg til å kun være venn om han tenker det er greit å "holde på som før" på denne ene ferien? Å leke at man fortsatt er sammen med en man har følelser for er somregel ikke lurt. Kommer jo selvsagt litt an på grunnen til at det ble slutt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er der hverdagslige som er som før, ikke nærhet og kos. Slutt på kyss og slikt. Men jeg vil jo innerst inne at alt skal være som før vi fikk problemer og alt gikk rett vest. Likevel har jeg akseptert at han ikke vil noe mer. 

Nei, er ikke sikker. Derfor denne tråden her inne. 

Skrevet

Nei ikke vet jeg, du må jo selv finne ut hva du tåler og ikke tåler. Sjansen for at det blir som før er jo liten. Kjærligheten er vanskelig. Jeg hadde nok som sagt ikke dratt, men jeg er blitt brent for mye til at jeg tør å ta sjanser lengre. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det høres ikke lurt ut. Sjansen for at du blir brent er så stor. 

Anonymkode: 088c1...deb

AnonymBruker
Skrevet

Dra på ferie, men gjør ting hver for dere. Du kan jo benytte anledningen til å få deg litt mannebein. Kanskje han blir sjalu og vil ha deg tilbake.

Anonymkode: 572a2...390

AnonymBruker
Skrevet

Min reiseforsikring dekker samlivsbrudd, sjekk om deres også gjør det. 

Anonymkode: 2c871...c4d

Skrevet

Mitt forslag er at du avbestiller og bruker de pengene du får igjen på noe alternativt for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...