AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Ser etter noe annet enn en kopp å ha tannbørster i på badet. Gjerne noe som kan henge på veggen for å ikke ha så mye stående ved siden av vasken. Tips? Anonymkode: ba0a4...ae2
Million Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 (endret) Det finnes jo mange varianter av disse til å henge på veggen. Du kan henge flere ved siden av hverandre (eller over hverandre) så det er nok hvis dere er flere i familien. Google "tannbørsteholder vegg". Endret 6. juli 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Har en liten tittekasse til å ha tannbørste/tannkrem/tanntråd i. Kjøpte den på panduro, malte den hvit, satte kontaktfolie inni og "frostet" vindusfolie på glasset. Anonymkode: 5fcd9...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Million skrev (19 timer siden): Det finnes jo mange varianter av disse til å henge på veggen. Du kan henge flere ved siden av hverandre (eller over hverandre) så det er nok hvis dere er flere i familien. Google "tannbørsteholder vegg". Bestilte noe greier på Wish nå. 😂🙈 Fant liksom ikke noe jeg likte særlig når jeg googlet. Men spørs på kvaliteten på det jeg får fra Wish, men det er jo bare en tannbørste holder, så jeg tenkte at jeg forsøker. Anonymkode: ba0a4...ae2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har en liten tittekasse til å ha tannbørste/tannkrem/tanntråd i. Kjøpte den på panduro, malte den hvit, satte kontaktfolie inni og "frostet" vindusfolie på glasset. Anonymkode: 5fcd9...d8d Har ikke plass til noe sånt på badet vårt. Anonymkode: ba0a4...ae2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Vi har tannbørster og slikt i et grundt skap bak speilet, det anbefales. Det tar lite plass, gjør badet ryddig, og gjør at nærsynte meg ser meg selv bedre uten briller. Kanskje vanskelig å gjennomføre uten å renovere badet, om man ikke er veldig heldig med plassering av stendere i veggen. Anonymkode: ba39d...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå