AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er 47, og nå har jeg sett på bilder av meg selv og der ser jeg at halsen jommen meg er små-skrukkete og "slapp". Det var ikke så gøy. Ansiktet mitt er helt naturlig og har ikke brukt noe som helst innsprøytet, men blir ofte tatt for å være rundt 38-42. men nå kræsjer det litt med halsen. Finnes det noe man kan gjøre for å stramme opp? kremer, behandlinger osv? Vil gjerne ha tips Anonymkode: f065f...b44 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 22.03): Jeg er 47, og nå har jeg sett på bilder av meg selv og der ser jeg at halsen jommen meg er små-skrukkete og "slapp". Det var ikke så gøy. Ansiktet mitt er helt naturlig og har ikke brukt noe som helst innsprøytet, men blir ofte tatt for å være rundt 38-42. men nå kræsjer det litt med halsen. Finnes det noe man kan gjøre for å stramme opp? kremer, behandlinger osv? Vil gjerne ha tips Anonymkode: f065f...b44 Solkrem hver dag& Retinol👏 Anonymkode: ece41...53a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Solkrem hver dag& Retinol👏 Anonymkode: ece41...53a Det virker forebyggende på mer rynker og slapp hud, men reverserer ikke betydelige hudskader. Anonymkode: 21534...b8d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Du eldes.. Ikke noen verdensnyhet akkurat Anonymkode: 623e2...ac1
Roci Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 22.03): Jeg er 47, og nå har jeg sett på bilder av meg selv og der ser jeg at halsen jommen meg er små-skrukkete og "slapp". Det var ikke så gøy. Ansiktet mitt er helt naturlig og har ikke brukt noe som helst innsprøytet, men blir ofte tatt for å være rundt 38-42. men nå kræsjer det litt med halsen. Finnes det noe man kan gjøre for å stramme opp? kremer, behandlinger osv? Vil gjerne ha tips Anonymkode: f065f...b44 Du kan forsøke Dermapen hos hudpleier. Ganske dyrt, og man må ha flere behandlinger, men det skal visstnok gi gode resultater. Har ikke forsøkt selv, det er utenfor mitt budsjett, så jeg setter min lit til ansiktsyoga :) 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Husk å inkludere halsen og brystet i rutinen for hudpleie fra nå av om ikke annet! Inkludert peeling, scribb, rens, og oppbygging / pleie, solbeskyttelse - osv.. Dra til en kosmetolog eller kosmetisksykepleier, ikke bare hudpleier og få en vurdering for behandling om du syns du trenger det.. Anonymkode: e17e0...329 1
Havtåka Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Blir 46, og ser det samme som deg. Spesielt det siste året er halsen blitt tydelig mer rynkete og dvask. Tror det er lite å få gjort med det, dessverre. Men ser det er et tips om dermapen her, skal sjekke ut det, men tror det blir for dyrt over tid. Vi får heller gå med hodet høyt hevet, og glatte ut rynkene på den måten😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå