DeLorean Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Dette er utrolig provoserende og fullstendig unødvendig 😡 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/G3pGdV/norsk-serie-fjernet-fra-hbo-max-jeg-er-sjokkert 3
nebbete fugl Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Blir vel bare Disney ræl der da fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 17 hours ago, nebbete fugl said: Blir vel bare Disney ræl der da fremover. Disney er da på HBOs konkurrent Disney+ Anonymkode: 01bdf...691 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Er visst en LANG LISTE over innhold som forsvinner, skuffende, tror jeg sier det opp Anonymkode: 47b78...912
Lolleren Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Nå forsvinner jo den serien som jeg kjøpte HBO for å se. Beforingers! Er ikke så mye annet å se der, utenom at jeg fikk sansen for Britannia og Guilded age. Eller er det andre bra serier å se? Mye rart der syntes jeg 1
DeLorean Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2022 Lolleren skrev (31 minutter siden): Nå forsvinner jo den serien som jeg kjøpte HBO for å se. Beforingers! Er ikke så mye annet å se der, utenom at jeg fikk sansen for Britannia og Guilded age. Eller er det andre bra serier å se? Mye rart der syntes jeg HBO Max har noen av tidenes beste serier. Det er MANGE bra serier der. Bare gjør litt research. Les på Rottentomatoes.com f.eks. Imdb. Men man må gidde å lete! 2
Lolleren Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 DeLorean skrev (1 time siden): HBO Max har noen av tidenes beste serier. Det er MANGE bra serier der. Bare gjør litt research. Les på Rottentomatoes.com f.eks. Imdb. Men man må gidde å lete! Har endel begynte serier som ikke har fenget noe særlig som jeg har begynt på. Men kan være de tar seg opp i 2.sesong slik som f.eks True Blood gjorde. ( Den er på HBO og jeg ser den nå om igjen 😊 ) Føler jeg har sett de som er verdt å se der .. men skal lete videre. Blir ikke sånn at jeg avslutter det da jeg tydeligvis har den gratis igjennom et annet abb.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Ååh, skulle akkurat skaffe meg hbo igjen for å se Beforeigners på nytt 😩 jaja.. penger spart! Anonymkode: 1df05...c49 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 22.08): Ååh, skulle akkurat skaffe meg hbo igjen for å se Beforeigners på nytt 😩 jaja.. penger spart! Anonymkode: 1df05...c49 Den serien la jeg på hylla. Synes den var dårlig 😆🤐 Anonymkode: 57c44...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå