AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 Sjokoladekake helst, med masse deilig, tykk glasur... Nammenam!! Noen som har tips til noen brukbare lavkalori(!) kaker? Anonymkode: a9eeb...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Del Skrevet 5. juli 2022 Går det ikke an å spise et lite tynt stykke med kake. Også spise en og en liten bit og bare nam nam nam. Er vel mengdene det kommer an på? Ellers får man spise frukt. Anonymkode: 81b6e...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Lavkalorikaker, frukt og bittesmå stykker av vanlige kaker gjør jo bare at man får lyst på mer og mer! Spis heller et ordentlig måltid med god og sunn mat til du blir skikkelig mett. Spis noe som ikke fucker med blodsukkeret og horomonene dine, så slipper du å sloss med selvdisiplinen. Anonymkode: cc7eb...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går det ikke an å spise et lite tynt stykke med kake. Også spise en og en liten bit og bare nam nam nam. Er vel mengdene det kommer an på? Ellers får man spise frukt. Anonymkode: 81b6e...433 Du har åpenbart aldri forsøkt å slanke deg... 🤣 Anonymkode: cc7eb...5e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Del Skrevet 5. juli 2022 Så ta et kakestykke jeg gikk ned i vekt ved å spise det jeg hadde lyst på. Du må bare passe på mengden. Et lite stykke stopper ikke fremgangen, og er absolutt ikke krise. Anonymkode: 712e6...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Del Skrevet 5. juli 2022 Så spis kake da. Du må ikke spise hele kaken. Et kakestykke ødelegger ingenting. Anonymkode: 3d42a...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg har ikke kake... Så hvis jeg først skal lage noe hadde det vært greit med noe lavkalori. Anonymkode: a9eeb...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 5. juli 2022 #8 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sjokoladekake helst, med masse deilig, tykk glasur... Nammenam!! Noen som har tips til noen brukbare lavkalori(!) kaker? Anonymkode: a9eeb...2c5 Sett en dato og velg ut en ting du har aller mest lyst på og ta en porsjon av dette. Ikke hele kaken! Ikke en ting som bare nesten er det beste. Det beste. 1 bit. En dag 10 dager frem i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 5. juli 2022 #9 Del Skrevet 5. juli 2022 Og ikke minst: skaff til veie den ene biten. Ikke ha hele kaken i hus. Lager du kaken så gi resten bort til noen som tar den med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg også... Faen altså. Kan spise 4 brødskiver med makrell i tomat og fremdeles ha LIKE lyst på sjokolade 🤯 Men problemet sitter jo mellom ørene. Jeg føler at hvis jeg skal kose meg, så MÅ det innebære å spise noe godt 🤷♀️ Har vært slank i lange perioder, og da har jeg ikke tenkt på mat i det hele tatt. Men jo større jeg blir, jo større plass i livet tar den fordømte maten... Anonymkode: 858ed...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 5. juli 2022 #11 Del Skrevet 5. juli 2022 Hvis du av og til har det sånn at du får lyst på kake, så er det et problem i seg selv. Da gjelder det å ta tak i dette problemet. Og ikke det å spise et lite stykke, eller å lage "liksom-sunne" substitutter. Eller å venne seg grundig til at kake er noe som bare hører til spesielle anledninger, og ikke noe man spiser til hverdags, eller bare fordi man har lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Del Skrevet 5. juli 2022 Nå blir det kake, og det nesten innafor dagens kaloribehov! Går 28 kalorier over, men det er langt innafor da jeg har forbrent 800 kalorier på trening i dag (som jeg ikke har spist). Koppekake med Nugatti! Måtte bare lete litt for å finne en oppskrift uten mye smør/olje. Nå skal jeg koooose meg😁 Anonymkode: a9eeb...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Del Skrevet 5. juli 2022 Ett kakestykke ødelegger ikke, med mindre du fortsetter å spise mer. Anonymkode: 1021b...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #14 Del Skrevet 6. juli 2022 Lafamiglia skrev (16 timer siden): Hvis du av og til har det sånn at du får lyst på kake, så er det et problem i seg selv. Da gjelder det å ta tak i dette problemet. Og ikke det å spise et lite stykke, eller å lage "liksom-sunne" substitutter. Eller å venne seg grundig til at kake er noe som bare hører til spesielle anledninger, og ikke noe man spiser til hverdags, eller bare fordi man har lyst på det. Hvorfor ikke? Hvorfor kan man ikke spise et lite stykke kake enn onsdags kveld om man virkelig har lyst på? Jeg mener det ikke er noe galt med det, så lenge man holder seg til ett stykke. Du får vekk lysten på det, du får spist hva du har lyst på, og du ser det går fint med tanke på vektnedgang. Jeg gjorde det slik og gikk ned i vekt. I stedet for å si "kun i helga" hadde jeg to dager i uka jeg valgte å spise litt snacks om jeg fikk lyst på. Og det gjorde jeg i snitt to dager i uka. Skjedde det tre ganger ventet jeg, fordi jeg visste det var kort tid til neste gang. Er man derimot kjemperigid så kommer man til å sprekke, og hvis du leser rundt her så ser du hvor krise folk føler det er å spise noe de hadde sol nei-mat. Å nekte seg mat fordi det er feil dag er en god start til et forstyrret tankesett rundt mat. Nå er det selvsagt mulig ts alltid har lyst på kake, som er et annet problem. Har man alltid lyst på snop og kake må man kutte ned for å gå ned i vekt, men du kan ikke si at ett kakestykke er skadelig. Anonymkode: 712e6...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. juli 2022 #15 Del Skrevet 6. juli 2022 Kan du ikke ha det som belønning om en uke eller to? At hvis du går ned så og så mye, har du lov til å kose deg med et stykke kake? Mine erfaring er at det ikke nytter å nekte seg absolutt alt som er godt for evig tid. Man må jo tilbake til normalen en gang, og da er det vel bedre å ha fått en vane med å vanligvis spise sunt og så kose seg med noe godt av og til (lørdag?) enn å bare sprekke totalt og fråtse som en gærning. For det kan det lett bli til hvis man aldri unner seg noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #16 Del Skrevet 6. juli 2022 Du har jo ikke lyst på lavkalorikake, du har lyst på kake. Få deg noe kake og få det ut av verden ( forhåpentligvis). Ikke vær så dum at du baker en kake og tror du skal bare spise et stykke. Da er det bedre å dra et sted å kjøpe seg et stykke selvom det er dyrt. Meny har 2 pakk med sjokoladekake. Den er dritgod, men du bør ha noen å dele den med. Anonymkode: 2fa5e...869 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #17 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har ikke kake... Så hvis jeg først skal lage noe hadde det vært greit med noe lavkalori. Anonymkode: a9eeb...2c5 Ikke lag noe. Gå ut og kjøp deg ett stykke. Hvis ikke spiser du opp resten av kaka neste gang du får lyst på, som fks seinere i dag.....og i morgen.. Anonymkode: 216f0...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #18 Del Skrevet 6. juli 2022 Det er ikke farlig å ha lyst på noe. Ikke kjemp i mot det, men gi heller ikke etter. Du dør ikke av å ha lyst på noe. Bare aksepter at følelsen er der. Det gjør ikke noe, det går over. Anonymkode: f41ad...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Del Skrevet 6. juli 2022 Bak sukkerfri? Anonymkode: 64d40...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg også... Faen altså. Kan spise 4 brødskiver med makrell i tomat og fremdeles ha LIKE lyst på sjokolade 🤯 Men problemet sitter jo mellom ørene. Jeg føler at hvis jeg skal kose meg, så MÅ det innebære å spise noe godt 🤷♀️ Har vært slank i lange perioder, og da har jeg ikke tenkt på mat i det hele tatt. Men jo større jeg blir, jo større plass i livet tar den fordømte maten... Anonymkode: 858ed...41d Knekkebrød gjør jo ikke akkurat blodsukkeret noen tjenester da... Jeg kan lett spise et helt brød alene, og fortsatt føle behov for å spise mer. 🤣 Kornprodukter og slanking går ikke bra i hop. Få i deg noe ordentlig mat, et komplett måltid med både kjøtt og grønnsaker, og nok fett, så får du nok orden på både blodsukker og horomoner etterhvert. Anonymkode: cc7eb...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå