Pepita Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Hva skal din kjære få til jul i år av deg?
Gjest lillelou Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Hmmm...ikke helt sikker enda,og man får ikke mye hjelp av en mann som sier "fred på jord...barnekor". Vurderer et par kule Camper-sko, evt noe lækkert som han kan pynte seg med.
Arkana Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Aner virkelig ikke. Har noen løse planer om nytt trådløst tastatur og mus, og en del bøker han ønsker seg og mer ram til maskinen hans.
Catzy Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Vi oppdaget en reise-espressokanne fra Alessi for noen uker siden. Vurderer å gi ham det. Catzy
miss idaho Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 Vi har kjøpt ny sofa i år, og da er det gaven vi gir til og fra hverandre.
Mona Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Jeg har truet med tannlegetime dersom han ikke får somlet seg til å bestille det før jul! Ellers tenker jeg på mobil, vinterjakke eller overtrekkstøy for skigåing.
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #8 Skrevet 17. november 2005 -og nå vil han reise på utenlandstur med jobben i hele romjula ← I år foryjener han faen ikke en dritt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=2557853
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 I år foryjener han faen ikke en dritt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=2557853 ←
Gjest Sesselja Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 Mannen har fått seg shoppingtur, som ønsket. Jeg kjøpte fem (!) nye gensere til ham. Han har fått den ene på forskudd, resten er pakket vekk til jul.
Lucky? Skrevet 20. november 2005 #11 Skrevet 20. november 2005 Jeg har virkelig problemer med å finne på noe til samboeren min. Han driver for seg selv så verktøy og arbeidstøy får han mye bedre rabatt på enn hva jeg kan klare. Vanlige klær er han veldig kresen på og ellers ønsker han seg jo selvfølgelig ingenting! Noen her som tror det er mulig han ønsker seg deler til serviset og glassene vi sparer på?? haha...
rugrat Skrevet 20. november 2005 #12 Skrevet 20. november 2005 Mannen min får tørr/våt støvsuger til garasjen. Det vet jeg han ønsker seg. Av ungene får han en kurv med litt forskjellig i, som f.eks truse, sokker, nøtteblanding, barberskum og diverse annet.
@lfa Skrevet 20. november 2005 #13 Skrevet 20. november 2005 H@nnsauen skal få nye carvingski i kombinert jule- og bursdagsgave (han fyller år i januar). Det er i alle fall planen for øyeblikket. :icon_razz:
Pasha Skrevet 20. november 2005 #14 Skrevet 20. november 2005 aner virkelig ikke vi hadde først planer om å ikke kjøpe nye til hverandre, men nå skal vi vist det likevel. tenkte kanskje på sko til bryllupet. men han har så rare føtter at han må nesten være med å finne sko selv,. så der røyk den gaven
Catzy Skrevet 20. november 2005 #15 Skrevet 20. november 2005 Idah: Du kan jo gi ham gavekort på "en skoshoppingtur hvor Idah betaler og bærer alle posene". Så slipper han å betale skoene selv, i hvertfall. Har han slipsnål og mansjettknapper? Uten å vite noe mer om bryllupsantrekket hans, så er det vel mulig han kunne trengt et sett med fine mansjettknapper til den store dagen? Catzy
Gjest Fruktfat Skrevet 20. november 2005 #16 Skrevet 20. november 2005 Jeg har virkelig problemer med å finne på noe til samboeren min. Han driver for seg selv så verktøy og arbeidstøy får han mye bedre rabatt på enn hva jeg kan klare. Vanlige klær er han veldig kresen på og ellers ønsker han seg jo selvfølgelig ingenting! Noen her som tror det er mulig han ønsker seg deler til serviset og glassene vi sparer på?? haha... ← liker han å drive på kjøkkenet da? min erfaring er at med dyre -og gode- kniver vil de lage litt mer mat vi har global kniver, de er veldig gode! (prata med en fyr for et par år siden som hadde kjøpt seg global kniver, og han turte ikke å fortelle kona hvor mye de kosta, hehehe... ikke bare vi som lyver litt på prisen altså!)
pusla Skrevet 20. november 2005 #17 Skrevet 20. november 2005 Typen skal få tempur-pute. Han har vært litt misunnelig på min, så da skal han få sin egen.
maiia Skrevet 22. november 2005 #18 Skrevet 22. november 2005 Vi skal kjøpe spisestue og legger heller penger i det enn julegaver til hverandre. Det kan jo hende det blir et par småting allikevel.
nessi Skrevet 22. november 2005 #19 Skrevet 22. november 2005 Han skal få en bok han ønsker seg. Ellers har vi kjøpt dvdspiller med karaokefunksjon til oss.
Pasha Skrevet 22. november 2005 #20 Skrevet 22. november 2005 Idah: Du kan jo gi ham gavekort på "en skoshoppingtur hvor Idah betaler og bærer alle posene". Så slipper han å betale skoene selv, i hvertfall. Har han slipsnål og mansjettknapper? Uten å vite noe mer om bryllupsantrekket hans, så er det vel mulig han kunne trengt et sett med fine mansjettknapper til den store dagen? Catzy ← Slipsnål har han ikke, men siden det er er sånn kalvekryss som de kaller det (sånt lite slips) så er det jo heller ikke brukt for det på bryllupsantrekket. mansjettknapper er allerede kjøpt inn.. men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå