Gå til innhold

Hvor mye mat trenger jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, er i MILA og har en stilling som ikke er så alt for aktiv men jeg teit jeg får i meg for lite mat i løpet av dagen😒

går liksom Max 6km i løpet av en dag🤓Jeg er 165cm høy og veier 51kg, hvor mange kalorier trenger jeg for å kunne opprettholde vekten min? Og hvor mange kal trenger jeg å spise for å evt kunne gå opp i vekt? 
plz HELP HAHAHQ, vil ikke bli tynnere mens jeg er hær😥😥😥

Anonymkode: 6582c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg antar, på bakgrunn av hvordan du skriver (mange skrivefeil!), at du er svært ung. Anbefaler derfor at du tenker minst mulig på vekt, og heller fokuserer på å spise sunt, og spise til du blir god og mett. Dersom du ønsker råd om kosthold bør du lese forskningsartikler og seriøse bøker om ernæring. Det er helt umulig å si hvor mange kalorier et enkeltindivid trenger, spesielt med utgangspunkt i et meningsløst innlegg på et internettforum. 

Anonymkode: 5756a...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vekten din er helt fin, ikke stress med dette. Spis deg mett 3-4 ganger om dagen.

Anonymkode: e0a0a...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei, er i MILA og har en stilling som ikke er så alt for aktiv men jeg teit jeg får i meg for lite mat i løpet av dagen😒

går liksom Max 6km i løpet av en dag🤓Jeg er 165cm høy og veier 51kg, hvor mange kalorier trenger jeg for å kunne opprettholde vekten min? Og hvor mange kal trenger jeg å spise for å evt kunne gå opp i vekt? 
plz HELP HAHAHQ, vil ikke bli tynnere mens jeg er hær😥😥😥

Anonymkode: 6582c...506

Hva spiser du feks i løpet av en dag da?

Anonymkode: 24547...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...