AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Skal fly til Bergen i slutten av uken, og jeg flyr veldig sjelden, så jeg føler det blir overveldende med flyplasskaos og greier. Reiser med Norwegian. Er det slik at jeg bør beregne ekstra lang tid nå? Det står man skal møte 1 time før, er det for lite nå? Jeg sjekker inn på automat når jeg kommer på flyplassen, hva gjør jeg etter det? Anonymkode: da79f...174
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Skal fly til Bergen i slutten av uken, og jeg flyr veldig sjelden, så jeg føler det blir overveldende med flyplasskaos og greier. Reiser med Norwegian. Er det slik at jeg bør beregne ekstra lang tid nå? Det står man skal møte 1 time før, er det for lite nå? Jeg sjekker inn på automat når jeg kommer på flyplassen, hva gjør jeg etter det? Anonymkode: da79f...174 Burde jo bli mindre kaos nå med mange færre fly som går. Når du har sjekket inn går du vel gjennom sikkerhetskontrollen akkurat som man pleier, og boarder flyet. Jeg beregner alltid mer enn en time på Gardermoen, men det er mest fordi det også kan oppstå forsinkelser i kollektivtrafikken. Anonymkode: 6194f...0ad
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Har du bagasje å sjekke inn? Om ikke hadde jeg dukket opp 50 min før Anonymkode: 3314b...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå