Gå til innhold

Han trenger langt foreplay

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har datet en mann i noen måneder, og vi har nå begynt å ha sex.

Han sier han liker å bruke god tid på foreplay før vi begynner med penetrering. Han bruker mye tid på å tørrpule, kysse, osv, med buksa på før han omsider tar den av. Merker at når jeg har gått litt for fort frem har han ikke stiv enda. 

Hvorfor skjer dette? Vi er i midten av 20årene begge to. Jeg har hatt endel seksualpartnere før, og hver eneste jeg noen gang har vært med har vært stive i det buksa tas av, og trenger ikke lang tid på seg

Anonymkode: 25a8a...d31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si, men jeg vet at en relativt stor andel av norsk ungdom, går på antidepressiva, eller har gjort det. Det kan forårsake slike ting. 

Vanligst hos unge menn, er det som kalles spontan lyst, dvs han blir kåt ut av løse lufta, for så å initiere til sex. Sjeldnere er det som kalles responsiv lyst, der man kanskje bestemmer seg for å ha sex, og så må man sørge for å bli kåt nok underveis.  

Anonymkode: 8ea66...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk 3-4 år på antidepressiva, og hadde drt slik både under behandling, men også i ett par år etter behandling. 

Trenger selvfølgelig ikke å være slik. Vi menn er ofte veldig forskjellige fra hverandre, heldig vis.   Noen er harde så fort dama tar de på rumpa, noen er harde så fort de ser mus, noen spruter så fort forhuden blir trukket tilbake, mens andre kan knulle i timesvis. 

Ps: vurdert å spørre han i stede for her? 

Anonymkode: 59a21...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...